Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Üye girişi yapmayı ihmal etmeyin ! Konulara cevap yazmak, kaynak dosyalarını iletmek ve yeni konu açabilmek için üye girişi yapmanız gerekir. Üye kayıtları aktif !

Webrazzi Lipton, NFT Dünyasına Sanatçı Emre Yusufi ile Giriş Yaptı [Sponsorlu İçerik]

  • Konbuyu başlatan Webrazzi
  • Başlangıç tarihi
İçerik! Webrazzi'den alıntılanmıştır. Webrazzi internet girişimleri, sosyal medya, dijital pazarlama ve mobil konularına odaklı popüler teknoloji blogudur.
W

Webrazzi

Misafir
Lipton, ünlü heykeltıraş Emre Yusufi ile yaptığı yeni iş birliğiyle NFT dünyasına adım atıyor. Kendinden söz ettiren özgün eserleriyle dünya çapında tanınan Emre Yusufi, Studio Bigger ile birlikte ürettiği NFT koleksiyonu “Mighty Hercules”de Lipton için özel bir eser üretti. Sanatçının “Chainick” adını verdiği NFT eserde, Emre Yusufi’nin diğer projelerinde de yer alan Hercules karakteri, Lipton sarısı rengindeki kıyafet ve aksesuarlarıyla keyifle Lipton marka çayını yudumlarken görülüyor.

Lipton ve Emre Yusufi, Çayın Yenilikçi Ruhuna Sesleniyor​


Emre Yusufi’nin ilk NFT koleksiyonu olan “Mighty Hercules”de yer alan “Chainick” NFT’si, 13 Haziran’da çaydan ve sanattan vazgeçemeyenlerle buluştu. Sanat camiasının merakla beklediği NFT koleksiyonundaki bu yeni birliktelik, aynı zamanda Lipton’nun ilk NFT iş birliği olma özelliğini de taşıyor.

Lipton Türkiye CMO'su Benan Özer

Lipton Türkiye CMO’su Benan Özer:​


“Teknolojinin etkisiyle sanatsal süreçler ve üretim de kendine yeni alanlar açıyor. Var olduğu sürece sayısız sanatçının üretimine ilham veren çay; bilimde, işte, edebiyatta, sanatta ve Web3 gibi yeni teknolojilerin yarattığı yepyeni alanlarda da kendine yer bulmaya devam ediyor. “Mighty Hercules” koleksiyonundaki antikçağlardan ilham alan Hercules karakteri, yaşadığımız dünyayı anlatmak için hiperrealistik bir tuval görevi görüyor. Çağımıza dair birçok öğeyi bulabileceğiniz bu seride her zaman kültürde önemli bir yer tutan çay da elbette olmasa olmazdı. Çayın hayatın her yerinde olduğu gibi bu yeni dünyada da kendine özgü bir yer edineceğine inanıyoruz. Çay; yaşam ve sanatla daima iç içe olacak.” diye konuştu.

Lipton ile Gelenekten Geleceğe​


Lipton markamızla yıllardır tüketicilerimizin damak tadına uygun ürünlerimizi onlarla buluşturuyoruz. Bugün çayın zamanın ruhunu yakalayabilen çeşitli ve aromalı hâllerini sunarak her dönemde güncel kalmayı başaran Lipton, sektöründe hâlen trendleri belirlemeyi başarıyor. Birçok insanın damak zevkine hitap edebilen ürünleriyle günlük yaşamın bir parçası hâline gelen Lipton; lezzet çeşitliliği, yenilikçi ürünleri ve iletişim stratejisinde onu rakiplerinden ayrıştıran kaliteli ve sürdürülebilir çay vizyonuyla çok farklı segmentlerdeki tüketicilere ulaşmanın yollarını geliştirmeye devam ediyor.

Kaynak : Webrazzi
 

Benzer konular

Reklam

  AdBlock Detected
Sure, ad-blocking software does a great job at blocking ads, but it also blocks some useful and important features of our website. For the best possible site experience please take a moment to disable your AdBlocker.