G
Gözde Ulukan
Misafir
Dünyanın en popüler iş ağı platformu LinkedIn, son dönemde bilhassa Clubhouse benzeri uygulama üzerinde çalışmasıyla gündemimizdeydi. Şirket, bu ayın başında da artık günümüzde birçok platformda karşımıza çıkan "hikayeler" özelliğini de sonlandıracağını açıklamıştı. Ancak LinkedIn her geçen gün farklı bir yenilikle karşımıza çıkmaya devam ediyor.
TechCrunch'ın ortaya çıkardığı bilgilere göre şirket, şimdi de platformunda barındırılan sanal etkinlikler için kullanıcıların ücret almasına izin verme fikrini test ediyor ve potansiyel olarak hem kendisi hem de kullanıcıları için yeni bir para kazandırma yolunun da önünü açma yolunda ilerliyor. LinkedIn sözcüsü Nicole Leverich'in aktardığı bilgilere göre LinkedIn Events, 2020'de 21 milyon kişiye ev sahipliği yaptı. Leverich, üye ve müşteri geri bildirimlerine dayanarak ürünü geliştirmeye devam ettiklerini; bunun bir parçası olarak, etkinlik organizatörlerinden gelen geri bildirimlere dayanarak Events ürününde ödeme seçeneklerini araştırdıklarını dile getirdi.
2018 yılında kendi platformu üzerinden yüz yüze ve online etkinlik planlaması sunmaya başlayan LinkedIn, herkesin birbirinden uzak kaldığı ve online'a yöneldiği pandemi sırasında bu sistemi iyileştirdi. Sanal etkinlik sunucularıyla daha iyi başa çıkmak için platformuna geçen yıl yerel canlı video akışını ekledi. LinkedIn, bu yılın başlarında ise kişilere etkinliklerinin reklamını yapma imkanı sunmaya başladı. Şirket ayrıca, para almanın ötesinde diğer yeni özellikleri keşfettiğini de söyledi.
LinkedIn'in mevcut planları, şirketin iOS uygulamasında yapılacak bir güncellemenin beta sürümünde gizlenen kod ile ortaya çıktı. Mevcut koda göre ödemeler yönetilebiliyor, bilet satılabiliyor ve böylelikle kazanç elde edilebiliyor. Sistemde bulunan bir mesajda “Bu etkinlikten ayrılarak gönderinizi kaybedeceksiniz ve biletiniz iade edilmeyecek." gibi bir ifade de yer alıyor. Ancak LinkedIn'in bu özelliği resmi olarak ne zaman duyuracağı veya aktif edeceği henüz belli değil.
Kaynak : Webrazzi
LinkedIn Events, 2020'de 21 milyon kişiye ev sahipliği yaptı
TechCrunch'ın ortaya çıkardığı bilgilere göre şirket, şimdi de platformunda barındırılan sanal etkinlikler için kullanıcıların ücret almasına izin verme fikrini test ediyor ve potansiyel olarak hem kendisi hem de kullanıcıları için yeni bir para kazandırma yolunun da önünü açma yolunda ilerliyor. LinkedIn sözcüsü Nicole Leverich'in aktardığı bilgilere göre LinkedIn Events, 2020'de 21 milyon kişiye ev sahipliği yaptı. Leverich, üye ve müşteri geri bildirimlerine dayanarak ürünü geliştirmeye devam ettiklerini; bunun bir parçası olarak, etkinlik organizatörlerinden gelen geri bildirimlere dayanarak Events ürününde ödeme seçeneklerini araştırdıklarını dile getirdi.
2018 yılında kendi platformu üzerinden yüz yüze ve online etkinlik planlaması sunmaya başlayan LinkedIn, herkesin birbirinden uzak kaldığı ve online'a yöneldiği pandemi sırasında bu sistemi iyileştirdi. Sanal etkinlik sunucularıyla daha iyi başa çıkmak için platformuna geçen yıl yerel canlı video akışını ekledi. LinkedIn, bu yılın başlarında ise kişilere etkinliklerinin reklamını yapma imkanı sunmaya başladı. Şirket ayrıca, para almanın ötesinde diğer yeni özellikleri keşfettiğini de söyledi.
LinkedIn'in mevcut planları, iOS güncellemesinin beta sürümü ile ortaya çıktı
LinkedIn'in mevcut planları, şirketin iOS uygulamasında yapılacak bir güncellemenin beta sürümünde gizlenen kod ile ortaya çıktı. Mevcut koda göre ödemeler yönetilebiliyor, bilet satılabiliyor ve böylelikle kazanç elde edilebiliyor. Sistemde bulunan bir mesajda “Bu etkinlikten ayrılarak gönderinizi kaybedeceksiniz ve biletiniz iade edilmeyecek." gibi bir ifade de yer alıyor. Ancak LinkedIn'in bu özelliği resmi olarak ne zaman duyuracağı veya aktif edeceği henüz belli değil.
Kaynak : Webrazzi