M
Miray Badem
Misafir
Bildiğiniz üzere iş dünyasında kişisel marka yaratmak için LinkedIn önemli bir mecra. Üstelik LinkedIn iletişimini yönetmek ve bulunduğunuz sektöre yönelik güncel konuları konuşmak, sizi bir adım öne çıkarıyor. Bu noktada içerikleri düzenli olarak paylaşmak ve yeni içerik fikirleri geliştirmek için kullanıcılar, çeşitli arayışlara girebiliyor. Taplio tam da burada devreye giriyor.
Tom Jacquesson ve Tibo Louis-Lucas tarafından 2021 yılında hayata geçirilen Taplio, daha iyi LinkedIn içeriği oluşturmayı, gönderileri doğru zamanda planlamayı ve LinkedIn ağınızı güçlendirmeyi hedefliyor. Yapay zeka altyapısı sayesinde dünyada sizin alanınızda içerikler üreten kullanıcıları belirlediğiniz anahtar kelimeler bazında, tek noktadan size ulaştırıyor.
Taplio’nun yapay zeka altyapısı sayesinde öncelikle belirlediğiniz anahtar kelimelere yönelik birçok içerik seçeneğini tek bir sayfada görüntüleyebiliyorsunuz. İçerikler ilginizi çekmiyorsa sayfayı yenileyerek diğer seçenekleri de görüntüleyebiliyorsunuz. Tam anlamıyla size uygun olmadığını düşündüğünüz içerikler size sunuluyorsa, daha spesifik anahtar kelimeler seçebiliyorsunuz.
Örneğin bir Kurumsal İletişim uzmanı olarak ben ‘‘Public Relations’’, ‘‘B2B Marketing’’, ‘‘Social Media’’, ‘‘Strategic Communication’’ gibi kendi alanıma yönelik anahtar kelimeler seçtiğimde şöyle sonuçlar elde ettim.
Taplio’yu daha etkili kullanmak adına panel içerisindeki başlıkları inceleyelim.
Viral content: Etkileşimi yüksek içerikleri bu sayfada görüntüleyerek, bir sonraki içeriğiniz için ilham alabilirsiniz.
Search mode:İçerik fikri geliştirmek için başkalarının viral gönderilerini, buradan görüntüleyebilirsiniz.
AI generated: Yapay zekanın sizin için hazırladığı içerikleri burada görüntüleyebilirsiniz. Dilerseniz paylaşabilir, düzenleyebilir veya örnek olarak kullanabilirsiniz.
Industry news: Sektörünüzle alakalı en popüler haberleri buradan takip edebilirsiniz.
My saved content: Belirlediğiniz anahtar kelimelerden yola çıkarak, beğendiğiniz içerikleri kaydedebilir ve burada tümüne ulaşabilirsiniz.
İçerik önerilerini incelediniz ve dolayısıyla bundan sonraki adım da kendi içeriğinizi yazmak olacak. Bu noktada yazdığınız içeriği direkt paylaşmak yerine planlamak ve en çok etkileşim aldığınız gün ve saatlerde yer vermek istiyorsunuz. Taplio bu kapsamda da sizin etkileşim oranlarınızın en yüksek olduğu zamanları size öneri olarak sunuyor. Bir sonraki adımınız ise zamanlamayı belirlemek ve içeriklerinizi takvimlemek oluyor.
Sizi takip eden, içeriklerinizi beğenen kişilerin iletişim bilgilerine görüntüleyebilir ve dışa aktararak, takipçileriniz hakkında daha fazla bilgiye ulaşabilirsiniz. Bu da içerik stratejinizi belirlerken size yol gösterecektir. İçeriklerinizi raporlayabilir, etkileşim oranlarını ve takipçi sayınızdaki durumu rapordan inceleyebilirsiniz.
CRM başlığı altında yer alan özellikler:
Contacts: Gönderilerinizi beğenen kişiler, otomatik olarak burada yer alır.
Outreach: Toplu DM göndermeniz için hazırlanmış bir alan. Burada kişiselleştirdiğiniz içeriğinizi belirlediğiniz kişi listesine gönderebilirsiniz.
Engage: Ağınızı daha hızlı büyütmek için diğer Taplio kullanıcılarının içerikleriyle etkileşim kurmanızı sağlayan alan. Otomatik olarak sizin için oluşturulan yorumları buradan takip edebilir ve gönderebilirsiniz.
Lider iletişimi LinkedIn için olmazsa olmaz bir iletişim biçimi diyebiliriz. Markaların CEO gibi üst segmentleri için LinkedIn iletişimi de artık stratejik iletişimin bir parçası. Burada Taplio kullanımı da süreci daha etkili ve optimize edilebilir hale getiriyor. İletişimini yönettiğiniz marka sözcünüz hakkında detaylı içerikleri tek platformdan takip edebilir, ilham aldığınız konuları kolaylıkla bir içeriğe dönüştürebiliyorsunuz.
Taplio’nun kullanımı ücretli. Kullanıcılarına sunduğu tek paket aylık 39 dolar şeklinde fiyatlandırılıyor. Öncesinde ise 7 günlük ücretsiz deneme sürümünü kullanabiliyorsunuz.
Son olarak; Taplio’nun geliştirilmesi gereken alanları da var elbette. Örneğin; kullanıcılara daha güncel tarihlerden daha fazla kişinin ürettiği içerikler sunulabilir. Bu bağlamda; içerik üretimi biraz daha geliştirilerek daha detaylı içerik üretimi yapılabilir. Bu arada canlı destek ekibinden yardım istediğinizde 1 gün içerisinde dönüş alabiliyorsunuz. Bu konuda da biraz daha hızlı aksiyon almaları ve anında yanıt alabileceğimiz şekilde süreci iyileştirmeleri, rekabet açısından diğer ürünlerle yarışmasını kolaylaştıracaktır.
Kaynak : Webrazzi
Tom Jacquesson ve Tibo Louis-Lucas tarafından 2021 yılında hayata geçirilen Taplio, daha iyi LinkedIn içeriği oluşturmayı, gönderileri doğru zamanda planlamayı ve LinkedIn ağınızı güçlendirmeyi hedefliyor. Yapay zeka altyapısı sayesinde dünyada sizin alanınızda içerikler üreten kullanıcıları belirlediğiniz anahtar kelimeler bazında, tek noktadan size ulaştırıyor.
Taplio’nun yapay zeka altyapısı sayesinde öncelikle belirlediğiniz anahtar kelimelere yönelik birçok içerik seçeneğini tek bir sayfada görüntüleyebiliyorsunuz. İçerikler ilginizi çekmiyorsa sayfayı yenileyerek diğer seçenekleri de görüntüleyebiliyorsunuz. Tam anlamıyla size uygun olmadığını düşündüğünüz içerikler size sunuluyorsa, daha spesifik anahtar kelimeler seçebiliyorsunuz.
Örneğin bir Kurumsal İletişim uzmanı olarak ben ‘‘Public Relations’’, ‘‘B2B Marketing’’, ‘‘Social Media’’, ‘‘Strategic Communication’’ gibi kendi alanıma yönelik anahtar kelimeler seçtiğimde şöyle sonuçlar elde ettim.
Taplio’yu daha etkili kullanmak adına panel içerisindeki başlıkları inceleyelim.
Viral content: Etkileşimi yüksek içerikleri bu sayfada görüntüleyerek, bir sonraki içeriğiniz için ilham alabilirsiniz.
Search mode:İçerik fikri geliştirmek için başkalarının viral gönderilerini, buradan görüntüleyebilirsiniz.
AI generated: Yapay zekanın sizin için hazırladığı içerikleri burada görüntüleyebilirsiniz. Dilerseniz paylaşabilir, düzenleyebilir veya örnek olarak kullanabilirsiniz.
Industry news: Sektörünüzle alakalı en popüler haberleri buradan takip edebilirsiniz.
My saved content: Belirlediğiniz anahtar kelimelerden yola çıkarak, beğendiğiniz içerikleri kaydedebilir ve burada tümüne ulaşabilirsiniz.
İçerik önerilerini incelediniz ve dolayısıyla bundan sonraki adım da kendi içeriğinizi yazmak olacak. Bu noktada yazdığınız içeriği direkt paylaşmak yerine planlamak ve en çok etkileşim aldığınız gün ve saatlerde yer vermek istiyorsunuz. Taplio bu kapsamda da sizin etkileşim oranlarınızın en yüksek olduğu zamanları size öneri olarak sunuyor. Bir sonraki adımınız ise zamanlamayı belirlemek ve içeriklerinizi takvimlemek oluyor.
Sizi takip eden, içeriklerinizi beğenen kişilerin iletişim bilgilerine görüntüleyebilir ve dışa aktararak, takipçileriniz hakkında daha fazla bilgiye ulaşabilirsiniz. Bu da içerik stratejinizi belirlerken size yol gösterecektir. İçeriklerinizi raporlayabilir, etkileşim oranlarını ve takipçi sayınızdaki durumu rapordan inceleyebilirsiniz.
CRM başlığı altında yer alan özellikler:
Contacts: Gönderilerinizi beğenen kişiler, otomatik olarak burada yer alır.
Outreach: Toplu DM göndermeniz için hazırlanmış bir alan. Burada kişiselleştirdiğiniz içeriğinizi belirlediğiniz kişi listesine gönderebilirsiniz.
Engage: Ağınızı daha hızlı büyütmek için diğer Taplio kullanıcılarının içerikleriyle etkileşim kurmanızı sağlayan alan. Otomatik olarak sizin için oluşturulan yorumları buradan takip edebilir ve gönderebilirsiniz.
Lider iletişimi LinkedIn için olmazsa olmaz bir iletişim biçimi diyebiliriz. Markaların CEO gibi üst segmentleri için LinkedIn iletişimi de artık stratejik iletişimin bir parçası. Burada Taplio kullanımı da süreci daha etkili ve optimize edilebilir hale getiriyor. İletişimini yönettiğiniz marka sözcünüz hakkında detaylı içerikleri tek platformdan takip edebilir, ilham aldığınız konuları kolaylıkla bir içeriğe dönüştürebiliyorsunuz.
Taplio’nun kullanımı ücretli. Kullanıcılarına sunduğu tek paket aylık 39 dolar şeklinde fiyatlandırılıyor. Öncesinde ise 7 günlük ücretsiz deneme sürümünü kullanabiliyorsunuz.
Son olarak; Taplio’nun geliştirilmesi gereken alanları da var elbette. Örneğin; kullanıcılara daha güncel tarihlerden daha fazla kişinin ürettiği içerikler sunulabilir. Bu bağlamda; içerik üretimi biraz daha geliştirilerek daha detaylı içerik üretimi yapılabilir. Bu arada canlı destek ekibinden yardım istediğinizde 1 gün içerisinde dönüş alabiliyorsunuz. Bu konuda da biraz daha hızlı aksiyon almaları ve anında yanıt alabileceğimiz şekilde süreci iyileştirmeleri, rekabet açısından diğer ürünlerle yarışmasını kolaylaştıracaktır.
Kaynak : Webrazzi