A
Arden Papuççiyan
Misafir
Ülkemizdeki girişim ekosisteminin önemli oyuncuları arasında yer alan BiSu'nun konkordato ilan ettiğini geçtiğimiz aylarda sizlere aktarmıştık. Türkiye ve dünya ekonomisinde yaşanan gelişmelerin pek çok sektörde olduğu gibi faaliyet gösterdiği e-ticaret sektöründe de önemli etkiler yarattığını belirten BiSu, yaptığı açıklamalarda konkordato sürecini tüm paydaşlarının daha fazla mağduriyet yaşamaması için başlattığını duyurmuştu.
Yatırım süreçlerinde yaşanan belirsizlikler nedeniyle hızlı teslimat modelini durdurduğunu açıklayan BiSu, su sipariş pazar yeri olarak faaliyetlerini kesintisiz sürdürmeye devam ediyordu. Bugün paylaşılan bilgilere göre ise şirket, Danone’ye satılan Sırma markasının yaratıcılarından Dişli ve Karabacak aileleri önderliğinde kurulan DrinkGo şirketi ile iş birliğine gidiyor.
BiSu ve DrinkGo arasında gerçekleşen iş birliği anlaşmasına göre hızlı teslimat servisinin Türkiye operasyonunu ve tüm operasyonel maliyetlerini bu yeni oluşum üstlenecek. Ürünler, bayiler tarafından satılacak. BiSU ise sipariş üzerinden komisyon almaya devam edecek.
Gerçekleşen iş birliği sayesinde kapanan BiSU bayileri de tekrardan hizmet vermeye başladı. BiSU'nun aktardığı bilgilere göre 21 bayi hizmete yeniden açıldı. Mayıs ayının sonuna kadar toplamda 40 bayinin tekrardan aktif bir şekilde hizmet vermesi bekleniyor.
Sürdürülebilir ve karlı bir büyüme hikayesi için yeni bir sayfa açtıklarını belirten BiSU Kurucu Ortağı ve CEO’su Ergin Üner, Dişli ve Karbacak aileleri ile hayata geçirdikleri yeni oluşumu çok önemsediklerini aktardı. BiSU’daki hızlı teslimat sürecinin tüm operasyonu DrinkGo A.Ş. tarafından yönetileceğini paylaşan Üner, bu stratejik iş birliğinin BiSU’ya maliyetlerden arınmış ve kârlı bir iş modelinin kapısını açacağı gibi uzun zamandır hazırlığını yaptıkları yurt dışı hedefleri için de bir itici güç olacağını belirtti.
BiSU’nun içinde bulunduğu süreci "büyüme sancısı" olarak özetleyen DrinkGo A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Davut Dişli, BiSU’nun ulaştığı değer ve yarattığı istihdamın çok önemli olduğunu aktardı.
Kaynak : Webrazzi
Yatırım süreçlerinde yaşanan belirsizlikler nedeniyle hızlı teslimat modelini durdurduğunu açıklayan BiSu, su sipariş pazar yeri olarak faaliyetlerini kesintisiz sürdürmeye devam ediyordu. Bugün paylaşılan bilgilere göre ise şirket, Danone’ye satılan Sırma markasının yaratıcılarından Dişli ve Karabacak aileleri önderliğinde kurulan DrinkGo şirketi ile iş birliğine gidiyor.
BiSu ve DrinkGo arasında gerçekleşen iş birliği anlaşmasına göre hızlı teslimat servisinin Türkiye operasyonunu ve tüm operasyonel maliyetlerini bu yeni oluşum üstlenecek. Ürünler, bayiler tarafından satılacak. BiSU ise sipariş üzerinden komisyon almaya devam edecek.
Gerçekleşen iş birliği sayesinde kapanan BiSU bayileri de tekrardan hizmet vermeye başladı. BiSU'nun aktardığı bilgilere göre 21 bayi hizmete yeniden açıldı. Mayıs ayının sonuna kadar toplamda 40 bayinin tekrardan aktif bir şekilde hizmet vermesi bekleniyor.
Sürdürülebilir ve karlı bir büyüme hikayesi için yeni bir sayfa açtıklarını belirten BiSU Kurucu Ortağı ve CEO’su Ergin Üner, Dişli ve Karbacak aileleri ile hayata geçirdikleri yeni oluşumu çok önemsediklerini aktardı. BiSU’daki hızlı teslimat sürecinin tüm operasyonu DrinkGo A.Ş. tarafından yönetileceğini paylaşan Üner, bu stratejik iş birliğinin BiSU’ya maliyetlerden arınmış ve kârlı bir iş modelinin kapısını açacağı gibi uzun zamandır hazırlığını yaptıkları yurt dışı hedefleri için de bir itici güç olacağını belirtti.
BiSU’nun içinde bulunduğu süreci "büyüme sancısı" olarak özetleyen DrinkGo A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Davut Dişli, BiSU’nun ulaştığı değer ve yarattığı istihdamın çok önemli olduğunu aktardı.
Kaynak : Webrazzi