G
Gözde Ulukan
Misafir
KKTC'de faaliyet gösteren online market ve yemek siparişi platformu Bitayka'dan daha önce detaylı olarak sizlere bahsetmiştik. Özetlemek gerekirse; Kıbrıs lehçesinde "bir dakika" anlamına gelen Bitayka, seçtiğiniz bölgeye özel marketleri ve restoranları karşınıza çıkarıyor. Minimum sepet tutarının üzerinde yaptığınız market alışverişlerini direkt olarak kapınıza getiriyor. Uygulamaya e-posta adresiniz ve telefonunuzla üye olduktan sonra, herhangi bir bölge seçmeden bile tüm marketleri görebiliyor; ürünlerin fiyatlarını karşılaştırabiliyorsunuz. Platformu, web üzerinde de kullanabiliyorsunuz.
Bitayka, kullanıcıların online olarak tek noktadan birden fazla işletmeye sipariş verebilmelerini sağlıyor. Aynı zamanda, işletmelerin online alarak daha fazla müşteri sayısına ulaşmasına da aracılık ediyor. İşletmeler dilerlerse B2B üzerinden pazar yeri formatında sipariş alabilecekleri gibi B2C formatında da kendi subdomain'leri üzerinden e-ticaret yaparak da sipariş alabiliyorlar.
Tercihe göre, bütün işletmeler iOS ve Android APK'leri ile de hizmet verebiliyor. Bitayka özetle, işletmeler için uçtan uca çift yönlü online sipariş alma hizmeti veriyor. Yaklaşık 60 bin ürün tanımlı süpermarket siparişi, yemek siparişi, tüpgaz siparişi ve damacana su siparişini kullanıcılar, tek noktadan ilgili işletmeye verebiliyor. Bitayka, İstanbul genelinde ise Trendbox’la iş birliği yapıyor.
Bitayka'nın 2020 ve 2021 Haziran arasındaki verilerine baktığımızda ise karşımıza ilgili çekici sonuçlar çıkıyor. Platform, bu süreçte 2 binden fazla kullanıcıya, 1700'den fazla uygulama indirmeye ulaştı. Şu anda Lefkoşa, Girne, Güzelyurt, Gazimağusa, İskele ve Lefke olmak üzere 6 aktif bölgede hizmet veriyor. Platformdaki aktif işletme sayısı ise 45 ve bu işletmeler arasında 14 market, 25 restoran, 3 su bayi, 3 tüp gaz bayi bulunuyor.
Bitayka'da 7 market ve 2 restoran da şu an aktif edilmeyi bekliyor. Platformda sipariş verilen farklı ürün sayısı 3 bin 850 iken Bitayka'da ortalama sepet tutarı 273,16 TL olarak karşımıza çıkıyor. Şirketin toplam cirosu ise 250 bin TL'den fazla. Şirketin mevcut 5 yıllık planına baktığımızda satışlarda yüzde 50 ila 60 arasında büyüme ve iş planında 5 yıl içerisinde artan net nakit akışı hedefleniyor. Şirketin nakit akışında 4 kat daha fazla getiri ve yüksek IRR oranı öngörülüyor.
Son olarak Bitayka'nın İTÜ ÇEKİRDEK kuluçka programına dahil olduğunu belirtelim.
Kaynak : Webrazzi
Bitayka, kullanıcıların online olarak tek noktadan birden fazla işletmeye sipariş verebilmelerini sağlıyor. Aynı zamanda, işletmelerin online alarak daha fazla müşteri sayısına ulaşmasına da aracılık ediyor. İşletmeler dilerlerse B2B üzerinden pazar yeri formatında sipariş alabilecekleri gibi B2C formatında da kendi subdomain'leri üzerinden e-ticaret yaparak da sipariş alabiliyorlar.
Tercihe göre, bütün işletmeler iOS ve Android APK'leri ile de hizmet verebiliyor. Bitayka özetle, işletmeler için uçtan uca çift yönlü online sipariş alma hizmeti veriyor. Yaklaşık 60 bin ürün tanımlı süpermarket siparişi, yemek siparişi, tüpgaz siparişi ve damacana su siparişini kullanıcılar, tek noktadan ilgili işletmeye verebiliyor. Bitayka, İstanbul genelinde ise Trendbox’la iş birliği yapıyor.
2 binden fazla kullanıcıya, 1700'den fazla uygulama indirmeye ulaştı
Bitayka'nın 2020 ve 2021 Haziran arasındaki verilerine baktığımızda ise karşımıza ilgili çekici sonuçlar çıkıyor. Platform, bu süreçte 2 binden fazla kullanıcıya, 1700'den fazla uygulama indirmeye ulaştı. Şu anda Lefkoşa, Girne, Güzelyurt, Gazimağusa, İskele ve Lefke olmak üzere 6 aktif bölgede hizmet veriyor. Platformdaki aktif işletme sayısı ise 45 ve bu işletmeler arasında 14 market, 25 restoran, 3 su bayi, 3 tüp gaz bayi bulunuyor.
Bitayka'da ortalama sepet tutarı 273,16 TL
Bitayka'da 7 market ve 2 restoran da şu an aktif edilmeyi bekliyor. Platformda sipariş verilen farklı ürün sayısı 3 bin 850 iken Bitayka'da ortalama sepet tutarı 273,16 TL olarak karşımıza çıkıyor. Şirketin toplam cirosu ise 250 bin TL'den fazla. Şirketin mevcut 5 yıllık planına baktığımızda satışlarda yüzde 50 ila 60 arasında büyüme ve iş planında 5 yıl içerisinde artan net nakit akışı hedefleniyor. Şirketin nakit akışında 4 kat daha fazla getiri ve yüksek IRR oranı öngörülüyor.
Son olarak Bitayka'nın İTÜ ÇEKİRDEK kuluçka programına dahil olduğunu belirtelim.
Kaynak : Webrazzi