A
Aysu
Misafir
Kişisel marka ve kişisel web sitenizi oluştururken dikkat etmeniz gereken hususlara bu makalemizde göz atabilirsiniz.
Kişisel markanızı ve web sitenizi oluşturmaya başlamadan önce amacı konusunda gerçekten net olmalısınız. Blog sayfası olarak bir web sitesi ve marka mı yaratmak istiyorsunuz? Yoksa bir haber sitesi mi? Ya da bir e-ticaret sitesi… Tüm yapmanız gereken öncelikle yapacağınız işe odaklanmanız ve bu işiniz için kişisel markanızı oluşturmanız. Sonrasında işinize en uygun web sitesini açarak yolculuğa başlamalısınız.
Yaygın bir yanılgı, kişisel marka söyleminin sizinle ilgili olacağıdır. Birincil hedefiniz, hedef kitlenizle konuşmaktır. Yani hedef kitlenize bir çözüm sunmalısınız. Bu bir ürün çözümü olabilir, içerik çözümü olabilir ya da hizmet çözümü. Yani hedeflediğiniz kişiler sizinle sorunlarına çözüm bulmalıdır. Bu şekilde tercih edilen konumda olacaksınız.
Kitlenizle ve potansiyel müşterilerinizle bağlantı kurmanın en iyi yollarından biri, başlangıç hikayenizi paylaşmaktır. Bu sizi ziyaret eden tüm müşterilerinizde duygusal bir bağ kurmanıza yarayacaktır. Kişisel markanızı kurma kararını nasıl verdiğiniz, nasıl kurduğunuz hakkında hikayenizi paylaşmak güven kazanmanızı ve bağlantı kurmanızı sağlar.
Potansiyel müşterilerinizle güçlü bir bağlantı kurmanın bir sonraki yolu fotoğraflardır. Fotoğraflarınızın kim olduğunuzu tam olarak gösterdiğinden ve yaşamınıza, kişiliğinize gerçek bir bakış açısı sunduğundan emin olun.
Başarı öykülerini, referanslarınızı ve sektördeki tanınırlığınzıı paylaşarak içeriği ve güvenilirliği sağlayın.
Güvenilirliğinizi vurgulamanın bir başka harika yolu, video formatında veya mesajlardan alınan ekran görüntülerindeki müşteri referanslarıdır. Bu, potansiyel müşteri bağlamında tam bir etki yelpazesini gösterir. Mümkün olduğunda gerçek kanıtlar sağlayın.
Güvenilirlik oluşturmanın bir başka etkili yolu, aldığınız medya veya basın haberlerini öne çıkarmaktır. Eğer düşük bir bütçeniz varsa öncelikle markanızı anlatan görsel reklamlarla başlayabilirsiniz. Görsel reklamlarınız hedef kitlenizin önüne çıktığında marka bilinirliğiniz artacak bu da markanıza olan güvenin artmasını sağlayacaktır.
İster yönetici ister girişimci olun, kişisel markanız şirketinizi etkiler. . Konuşma, güvenilirlik ve içeriğin birleşimidir. Twitter sohbetleri, podcastlar gibi bir çok dijital alanda konuşmalar hazırlayarak bilinirliğinizi artırarak güvenirlik kazanabilirsiniz. Hatta instagramda canlı yayın yaparak etkileşim artırabilirsiniz.
Markanızdan başarı ile nasıl para kazanırsınız?
Harekete geçirici içerikler paylaşmak ya da ücretsiz bir fayda sağlamak. Markanızı tanıtmak için bir bütçeye ihtiyacınız olacak. Peki bu bütçeyi tamamen reklama mı ayırmalısınız? Hayır, pazarlama bütçeleri sadece reklamlara ayrılmamalıdır. Bazen insanların sizi denemesi için vereceğiniz ücretsiz ürün ya da hizmetler birçok reklamdan daha fazla etki doğurur. Vereceğiniz bir reklamla insanlara bir kanıt sunamazsınız, yalnızca onları verdiğiniz hizmet ya da sunduğunuz ürüne getirebilirsiniz. Ama ücretsiz vereceğiniz her fayda ürününüz ve ya hizmetiniz hakkında bir kanıt niteliği oluşturur. Eğer sonucunda bir memnuniyet yakalarsanız satışa döndürme hızınız daha fazla artar.
Kişisel Marka ve Web Sitenizi Oluşturun yazısı ilk önce Turkticaret.Net Blog üzerinde ortaya çıktı.
Kaynak : TurkTicaret
Marka Netliği
Kişisel markanızı ve web sitenizi oluşturmaya başlamadan önce amacı konusunda gerçekten net olmalısınız. Blog sayfası olarak bir web sitesi ve marka mı yaratmak istiyorsunuz? Yoksa bir haber sitesi mi? Ya da bir e-ticaret sitesi… Tüm yapmanız gereken öncelikle yapacağınız işe odaklanmanız ve bu işiniz için kişisel markanızı oluşturmanız. Sonrasında işinize en uygun web sitesini açarak yolculuğa başlamalısınız.
Hedef Kitle
Yaygın bir yanılgı, kişisel marka söyleminin sizinle ilgili olacağıdır. Birincil hedefiniz, hedef kitlenizle konuşmaktır. Yani hedef kitlenize bir çözüm sunmalısınız. Bu bir ürün çözümü olabilir, içerik çözümü olabilir ya da hizmet çözümü. Yani hedeflediğiniz kişiler sizinle sorunlarına çözüm bulmalıdır. Bu şekilde tercih edilen konumda olacaksınız.
Hikayenizle Bağlantı Kurun
Kitlenizle ve potansiyel müşterilerinizle bağlantı kurmanın en iyi yollarından biri, başlangıç hikayenizi paylaşmaktır. Bu sizi ziyaret eden tüm müşterilerinizde duygusal bir bağ kurmanıza yarayacaktır. Kişisel markanızı kurma kararını nasıl verdiğiniz, nasıl kurduğunuz hakkında hikayenizi paylaşmak güven kazanmanızı ve bağlantı kurmanızı sağlar.
Fotoğrafla Bağlanın
Potansiyel müşterilerinizle güçlü bir bağlantı kurmanın bir sonraki yolu fotoğraflardır. Fotoğraflarınızın kim olduğunuzu tam olarak gösterdiğinden ve yaşamınıza, kişiliğinize gerçek bir bakış açısı sunduğundan emin olun.
Güvenilirlik
Başarı öykülerini, referanslarınızı ve sektördeki tanınırlığınzıı paylaşarak içeriği ve güvenilirliği sağlayın.
Güvenilirliğinizi vurgulamanın bir başka harika yolu, video formatında veya mesajlardan alınan ekran görüntülerindeki müşteri referanslarıdır. Bu, potansiyel müşteri bağlamında tam bir etki yelpazesini gösterir. Mümkün olduğunda gerçek kanıtlar sağlayın.
Medya ve Basın
Güvenilirlik oluşturmanın bir başka etkili yolu, aldığınız medya veya basın haberlerini öne çıkarmaktır. Eğer düşük bir bütçeniz varsa öncelikle markanızı anlatan görsel reklamlarla başlayabilirsiniz. Görsel reklamlarınız hedef kitlenizin önüne çıktığında marka bilinirliğiniz artacak bu da markanıza olan güvenin artmasını sağlayacaktır.
Paylaşım
İster yönetici ister girişimci olun, kişisel markanız şirketinizi etkiler. . Konuşma, güvenilirlik ve içeriğin birleşimidir. Twitter sohbetleri, podcastlar gibi bir çok dijital alanda konuşmalar hazırlayarak bilinirliğinizi artırarak güvenirlik kazanabilirsiniz. Hatta instagramda canlı yayın yaparak etkileşim artırabilirsiniz.
Dikkat Çekici Mesajlar
Markanızdan başarı ile nasıl para kazanırsınız?
Harekete geçirici içerikler paylaşmak ya da ücretsiz bir fayda sağlamak. Markanızı tanıtmak için bir bütçeye ihtiyacınız olacak. Peki bu bütçeyi tamamen reklama mı ayırmalısınız? Hayır, pazarlama bütçeleri sadece reklamlara ayrılmamalıdır. Bazen insanların sizi denemesi için vereceğiniz ücretsiz ürün ya da hizmetler birçok reklamdan daha fazla etki doğurur. Vereceğiniz bir reklamla insanlara bir kanıt sunamazsınız, yalnızca onları verdiğiniz hizmet ya da sunduğunuz ürüne getirebilirsiniz. Ama ücretsiz vereceğiniz her fayda ürününüz ve ya hizmetiniz hakkında bir kanıt niteliği oluşturur. Eğer sonucunda bir memnuniyet yakalarsanız satışa döndürme hızınız daha fazla artar.
Kişisel Marka ve Web Sitenizi Oluşturun yazısı ilk önce Turkticaret.Net Blog üzerinde ortaya çıktı.
Kaynak : TurkTicaret