C
Candeğer Muradoğlu
Misafir
Kâr amacı gütmeyen platformlar için CRM teknolojisi geliştiren Virtuous, 100 milyon dolar yatırım aldı. ABD merkezli şirketin 100 milyon dolarlık yatırımı Susquehanna Growth Equity tarafından yapıldı. Yatırım firması Virtuous'un azınlık hissesini satın aldı. Şirket, 2021 yılında 18 milyon dolarlık B serisi yatırım turu gerçekleştirmişti.
Virtuous, yeni gelen yatırımı müşteri ilişkileri ekibini genişletmek ve 2025'te sunmayı planladığı yeni yapay zeka fonksiyonlarını geliştirmek için kullanacağını açıkladı.
2014 yılında Rob Peabody ve Gabe Cooper tarafından geliştiren Virtuous, kâr amacı gütmeyen kuruluşlar için müşteri ilişkileri yönetimi yani CRM ve pazarlama platformu sunuyor. Şirket, temelde bağış toplama süreçlerini iyileştirmek için çalışıyor. Virtuous, bağışçılarla daha kişisel ve anlamlı bağlantılar kurarak sadakati artırıyor ve tekrar bağış yapma olasılığını yükseltiyor.
E-posta açılışları ve web ziyaretleri gibi verileri analiz ederek, hedefli ve etkili pazarlama stratejileri geliştirmeye yardımcı oluyor. Bu sayede kâr amacı gütmeyen kuruluşların bağış miktarını artırmalarına yardımcı oluyor. Özelleştirilmiş iletişim ve duyarlı bağış toplama yöntemleri, kâr amacı gütmeyen kuruluşların diğer rakiplerine karşı avantaj sağlamasını sağlıyor.
Virtuous; Ronald McDonald House, Habitat for Humanity ve Arkansas Children’s Hospital gibi çeşitli kâr amacı gütmeyen kuruluşlarla da çalışıyor.
Kaynak : Webrazzi
Virtuous, yeni gelen yatırımı müşteri ilişkileri ekibini genişletmek ve 2025'te sunmayı planladığı yeni yapay zeka fonksiyonlarını geliştirmek için kullanacağını açıkladı.
2014 yılında Rob Peabody ve Gabe Cooper tarafından geliştiren Virtuous, kâr amacı gütmeyen kuruluşlar için müşteri ilişkileri yönetimi yani CRM ve pazarlama platformu sunuyor. Şirket, temelde bağış toplama süreçlerini iyileştirmek için çalışıyor. Virtuous, bağışçılarla daha kişisel ve anlamlı bağlantılar kurarak sadakati artırıyor ve tekrar bağış yapma olasılığını yükseltiyor.
E-posta açılışları ve web ziyaretleri gibi verileri analiz ederek, hedefli ve etkili pazarlama stratejileri geliştirmeye yardımcı oluyor. Bu sayede kâr amacı gütmeyen kuruluşların bağış miktarını artırmalarına yardımcı oluyor. Özelleştirilmiş iletişim ve duyarlı bağış toplama yöntemleri, kâr amacı gütmeyen kuruluşların diğer rakiplerine karşı avantaj sağlamasını sağlıyor.
Virtuous; Ronald McDonald House, Habitat for Humanity ve Arkansas Children’s Hospital gibi çeşitli kâr amacı gütmeyen kuruluşlarla da çalışıyor.
Kaynak : Webrazzi