T
Tuğçe İçözü
Misafir
Twitter'ın sancılı satın alma süreci gündeme otururken, ekip işletmelere yeni özellikler sunmak için çalışmalarını sürdürüyor. Mart ayında yayına alınan Profesyonel Hesap ve Twitter Shops'un ardından şirket, işletmeler için yeni bir özellikle karşımızda.
Bu hafta duyurulan Location Spotlight isimli özellik, yerel işletmelerin profillerinde konum, çalışma saatleri ve iletişim bilgilerini paylaşmalarını sağlayacak. Location Spotlight, şu an için ABD, Birleşik Krallık, Kanada ve Avustralya'daki Twitter Profesyonel Hesap kullanıcılarına açıldı.
Kullanıcılar, bir işletme profilini ziyaret ettiklerinde konuma basarak Google Maps gibi bir harita uygulaması ile navigasyon desteği alabilecek. Buna ek olarak işletmeler, profillerine ekledikleri iletişim bilgileri sayesinde potansiyel müşterilerin kendilerine erişmesini kolaylaştırabilecek. İletişim bilgisi kısmında bir telefon numarası yerleştirilebileceği gibi e-posta veya SMS gönderimi için link paylaşımı seçeneği de mecvut.
Google aramalarda gördüğümüz işletme kartlarını andıran bu yapı, uzun vadede küçük işletmelerin Twitter'da da yer almasını teşvik edebilir.
Hatırlarsanız, mart ayında markalar, Twitter shops ile yaklaşık 50 ürünü Twitter profillerinde sergileyebilmeye başlamıştı. Yakın zamanda Spaces, bültenler ve topluluklar üzerine çalışan ekibini farklı alanlara yönlendiren Twitter, personelinin kullanıcı büyümesi ve kişiselleştirmeye odaklanmasını istiyor. Bu bağlamda topluluk odaklı özellikler yerine daha fazla işletme aracı ile karşılaşmamız olası.
Kaynak : Webrazzi
Bu hafta duyurulan Location Spotlight isimli özellik, yerel işletmelerin profillerinde konum, çalışma saatleri ve iletişim bilgilerini paylaşmalarını sağlayacak. Location Spotlight, şu an için ABD, Birleşik Krallık, Kanada ve Avustralya'daki Twitter Profesyonel Hesap kullanıcılarına açıldı.
Calling all brick-and-mortar businesses based in the US, UK, Canada, and Australia!
You can now enable our Location Spotlight on your Professional Account which allows you to display your business location, hours, and additional contact methods!
— Twitter Business (@TwitterBusiness) June 14, 2022
Kullanıcılar, bir işletme profilini ziyaret ettiklerinde konuma basarak Google Maps gibi bir harita uygulaması ile navigasyon desteği alabilecek. Buna ek olarak işletmeler, profillerine ekledikleri iletişim bilgileri sayesinde potansiyel müşterilerin kendilerine erişmesini kolaylaştırabilecek. İletişim bilgisi kısmında bir telefon numarası yerleştirilebileceği gibi e-posta veya SMS gönderimi için link paylaşımı seçeneği de mecvut.
Google aramalarda gördüğümüz işletme kartlarını andıran bu yapı, uzun vadede küçük işletmelerin Twitter'da da yer almasını teşvik edebilir.
Hatırlarsanız, mart ayında markalar, Twitter shops ile yaklaşık 50 ürünü Twitter profillerinde sergileyebilmeye başlamıştı. Yakın zamanda Spaces, bültenler ve topluluklar üzerine çalışan ekibini farklı alanlara yönlendiren Twitter, personelinin kullanıcı büyümesi ve kişiselleştirmeye odaklanmasını istiyor. Bu bağlamda topluluk odaklı özellikler yerine daha fazla işletme aracı ile karşılaşmamız olası.
Kaynak : Webrazzi