Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Üye girişi yapmayı ihmal etmeyin ! Konulara cevap yazmak, kaynak dosyalarını iletmek ve yeni konu açabilmek için üye girişi yapmanız gerekir. Üye kayıtları aktif !

Webrazzi Instagram, uygulama içi gönderi planlama aracını yayına aldı

  • Konbuyu başlatan Tuğçe İçözü
  • Başlangıç tarihi
İçerik! Webrazzi'den alıntılanmıştır. Webrazzi internet girişimleri, sosyal medya, dijital pazarlama ve mobil konularına odaklı popüler teknoloji blogudur.
T

Tuğçe İçözü

Misafir
Hatırlarsanız Instagram'ın Reels ve gönderiler için gönderi planlama özelliği üzerinde çalıştığını sizlere aktarmıştık. Şirket, bugün paylaştığı bir gönderi ile kullanıcıların bundan böyle fotoğraf, carousel veya Reel gönderilerini 75 gün öncesinden planlayabileceğini duyurdu. Önümüzdeki haftalarda özelliğin küresel olarak tüm kullanıcılara açılması bekleniyor.


Kullanıcılar özelliğe "Gelişmiş Ayarlar" seçeneği üzerinden erişebiliyor. Gönderiyi planlamak için mobil üzerinden gönderi oluştururken, "Bu gönderiyi planla" seçeneğinin yanındaki açma kapama butonunu aktif hale getirmeniz yeterli.

Ayrıca gönderiyi planlamanın ardından " Planlanan içerikler" sekmesinde de görüntüleyebiliyorsunuz. Bu kısımdan gerektiğinde gönderileri yeniden planlayabileceğinizi belirtelim.

Şirket, bu yeni özellik ile birlikte içerik üreticiler için "Achievements" isminde yeni bir özelliği daha test etmeye başladığını açıkladı. "Achievements, farklı rozetlerle uygulamaya bir oyunlaştırma katmanı ekleyerek, içerik üreticileri, içerik üretiminde farklı başarılar elde etmesi için yönlendiriyor. Örneğin, bir Reels içeriği oluşturduğunuzda ya da başka bir içerik üreticisiyle iş birliği yaptığınızda Achievements sekmesinde buna dair rozetlerinizi görebiliyorsunuz.

İçerik planlama özelliği uzun yıllardır pazarlama profesyonellerinin beklediği bir özellikti. Ancak, yıllar içinde Hootsuite ve Buffer gibi sosyal ağ içerik planlama araçları, bu ihtiyaca cevap vererek, kendi başına yeni bir pazar yarattı. Hatta yerelden RADAAR gibi başarılı girişimlerin pazarda kendi yerini yarattığını gördük.

Instagram'ın bu yeni özelliğinin pazarda bir değişim yaratacağı kesin, ancak bu araçların gönderi planlamanın ötesinde zaman içinde detaylı analiz ve takip araçlarına dönüştüğünü düşünürsek, araçların olumsuz yönde etkileneceğini söylemek pek de mümkün değil.

Instagram henüz özelliği test ederken, RADAAR kurucusu ve CEO'su Ercan Zırh, bir LinkedIn paylaşımı ile artık bir çok SMMS'in yapay zeka ile metin üretimi, farklı kaynaktan veri toplayarak içerik önerileri, çeşitli otomosyanlar, link kısaltma ve açılış sayfası üretimi gibi içerik pazarlamasını inanılmaz kolaylaştıran çözümleri tek bir yerden sunduğuna dikkat çekmişti.

Kaynak : Webrazzi
 

Reklam

  AdBlock Detected
Sure, ad-blocking software does a great job at blocking ads, but it also blocks some useful and important features of our website. For the best possible site experience please take a moment to disable your AdBlocker.