Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Üye girişi yapmayı ihmal etmeyin ! Konulara cevap yazmak, kaynak dosyalarını iletmek ve yeni konu açabilmek için üye girişi yapmanız gerekir. Üye kayıtları aktif !

Instagram "Sen de ekle" çıkartmasını tüm kullanıcılara açtı

  • Konbuyu başlatan Tuğçe İçözü
  • Başlangıç tarihi
T

Tuğçe İçözü

Misafir
Instagram bağlantı çıkartmasının ardından "Sen de ekle" çıkartmasını da tüm kullanıcılara açtı. Bir süredir yurt dışındaki kullanıcıların hikayelerinde dikkatimizi çeken "Sen de ekle" çıkartması, dün Instagram tarafından resmi olarak duyuruldu. Bu yeni çıkartmayı ilk olarak Endonezya ve Japonya'da test eden Instagram, kullanıcıların tıpkı Twitter'da olduğu gibi birbirlerini hiç tanımadıkları halde tek bir konu odağında etkileşime girmesini sağlıyor.

"Sen de ekle" Nasıl kullanılıyor?​


Hikayelere görülmenin ötesinde etkileşim kazandıran "Sen de ekle" aynı zamanda Instagram'daki hikaye paylaşımını da artırmış oluyor. Bu yeni çıkartmaya, Hikayelerdeki Çıkartmalar kısmından erişebiliyorsunuz. Ayrıca başka bir hikayede yer alan "Sen de ekle" çıkartmasına basarak, özelliği kullanmanız da mümkün. Kullanıcıların hikayelerinde bulunan "Sen de ekle" çıkartmasına bastığınızda, çıkartmayı kullanan diğer kullanıcıların hikayelerine erişebildiğinizi de belirtelim.

Add Yours = a sticker that creates public threads in Stories 🤝

With custom prompts and public responses, you can share the sticker and see who responds to it in their own Stories. pic.twitter.com/C9AXiFEo92

— Instagram (@instagram) November 1, 2021



Global olarak adeta TikTok ile yarışan Instagram, Reels'i kopyalamanın ötesinde etkileşim ve görüntülemenin yeni yollarını arıyor diyebiliriz. Instagram, TikTok'un düetleri gibi içeriklere yeni bir "meydan okuma" katmanı ekliyor. Böylece içerikler odağında her bir kullanıcının bağlılık oranını da artırmış oluyor. Yine de özellik bakımından düet ile sen de ekle çıkartmasının birbirinden ayrıştığını eklemekte fayda var.

Markalar "Sen de ekle" çıkartmasından nasıl faydalanabilir?​


Sen de ekle çıkartması, markalar tarafından kullanıcı katkılı içerikler (UGC) yaratmak için eşsiz bir fırsat sunuyor. Geniş kullanıcı tabanına sahip markalar, kampanyalarını organik olarak duyurmak için çıkartmadan faydalanabilir. Küçük ve Orta ölçekli şirketler ise kullanıcılara sevebilecekleri görevler vererek marka bilinirliklerini çok daha kolay bir şekilde artırabilir.

Kaynak : Webrazzi
 

Reklam

  AdBlock Detected
Sure, ad-blocking software does a great job at blocking ads, but it also blocks some useful and important features of our website. For the best possible site experience please take a moment to disable your AdBlocker.