T
Tuğçe İçözü
Misafir
Instagram, Facebook ve Messenger hesap ayarları tek bir noktada buluşuyor. Meta, yayınladığı yeni bir gönderi ile uygulamaların hesap ayarlarını tek bir merkezde topladığını açıkladı. Kullanıcılar, kişisel detaylarına, şifre ve güvenlik ayarlarına ve Reklam tercihlerine söz konusu merkezden ulaşabilecekler.
Bu merkeze Facebook'un, Instagram'ın ve Messenger'ın ayarlar menüsü üzerinden erişilebilecek. Böylece kullanıcılar her hangi bir uygulamadan diğer tüm uygulamaların ayarlarını değiştirebilecek. Öte yandan reklam ayarlarınızı düzenlemek için yeni merkezi kullanmak isteseniz dahi, Meta, ayarların her uygulamada aynı kalması gerektiğini belirtiyor.
Örnek vermek gerekirse; eğer her uygulamada hesap merkezini ayrıca kullanırsanız, her bir uygulama için reklam tercihleriniz değişmeyecektir. Bu anlamda farklı ayarlara sahip bir hesabı merkeze eklediğinizde, hesap ayarları otomatik olarak eşleşecek.
Yeni güncelleme kapsamında reklam ayarları kontrolünün de yenilendiğini eklemekte fayda var. Şirket, reklam ortaklarından alınan ve "Aktivite bilgileri" olarak adlandırılan, kullanıcıların, ortakların kontrolünde olan etkinlikleri hakkındaki verilerini güncellediğini açıkladı.
Bu yeni adımla birlikte 2020 yılında yayına alınan Hesap Merkezi, faaliyet alanını genişletmiş olacak. Zira Hesap Merkezi şimdiye kadar ödeme yöntemi ve giriş seçeneği konusunda Instagram ve Facebook için ortak harekete edebilme yeteneği sunuyordu. Meta, ilerleyen süreçte ek ayarların da merkezi hale getirileceğini ifade ediyor. Ancak şu an için bu ek ayarların kapsamı hakkında bilgi verilmiyor.
Hesap Merkezi bugünden itibaren yayına alınacak. Özelliğin önümüzdeki aylarda kademeli olarak tüm Meta kullanıcılarına açılması planlanıyor.
Kaynak : Webrazzi
Bu merkeze Facebook'un, Instagram'ın ve Messenger'ın ayarlar menüsü üzerinden erişilebilecek. Böylece kullanıcılar her hangi bir uygulamadan diğer tüm uygulamaların ayarlarını değiştirebilecek. Öte yandan reklam ayarlarınızı düzenlemek için yeni merkezi kullanmak isteseniz dahi, Meta, ayarların her uygulamada aynı kalması gerektiğini belirtiyor.
Örnek vermek gerekirse; eğer her uygulamada hesap merkezini ayrıca kullanırsanız, her bir uygulama için reklam tercihleriniz değişmeyecektir. Bu anlamda farklı ayarlara sahip bir hesabı merkeze eklediğinizde, hesap ayarları otomatik olarak eşleşecek.
Yeni güncelleme kapsamında reklam ayarları kontrolünün de yenilendiğini eklemekte fayda var. Şirket, reklam ortaklarından alınan ve "Aktivite bilgileri" olarak adlandırılan, kullanıcıların, ortakların kontrolünde olan etkinlikleri hakkındaki verilerini güncellediğini açıkladı.
Bu yeni adımla birlikte 2020 yılında yayına alınan Hesap Merkezi, faaliyet alanını genişletmiş olacak. Zira Hesap Merkezi şimdiye kadar ödeme yöntemi ve giriş seçeneği konusunda Instagram ve Facebook için ortak harekete edebilme yeteneği sunuyordu. Meta, ilerleyen süreçte ek ayarların da merkezi hale getirileceğini ifade ediyor. Ancak şu an için bu ek ayarların kapsamı hakkında bilgi verilmiyor.
Hesap Merkezi bugünden itibaren yayına alınacak. Özelliğin önümüzdeki aylarda kademeli olarak tüm Meta kullanıcılarına açılması planlanıyor.
Kaynak : Webrazzi