G
Gözde Ulukan
Misafir
İnsan Kaynakları yönetimi konusunda çözümler sunan Güney Koreli platform Flex, Greenoaks'un liderliği üstlendiği Seri B yatırım turunda 32 milyon dolar yatırım aldı. Şirketin değerini 287 milyon dolara yükselten tura, DST Global Partners da katıldı. Flex'in bugüne kadar aldığı toplam yatırım miktarı ise 42 milyon dolara ulaştı.
Flex, zaman ve devam yönetimi, bordro düzenlemesi , elektronik sözleşme ve elektronik onay, iş akışı gibi hizmetler sunuyor. Platform, şirketlerin manuel insan kaynakları iş süreçlerini otomatikleştirmesini ve düzene koymasını ve insanlara daha fazla odaklanmasını sağlıyor. Aslında şirketin yaptığı şey çalışan yönetimini dijitalleştirerek optimize etmek. Flex'in öncelikli müşteri kitlesi bilgi teknolojileri sektöründeki KOBİ'ler. Ancak platform, bu yıl KOBİ alanında yeni sektörleri hedefleyerek adreslenebilir pazarı genişletmeyi planlıyor. Bunu da yatırımla birlikte gerçekleştirmeyi hedefliyor.
Flex, İK fonksiyonlarını ve süreçlerini modernize eden bir SaaS çözümü sunarak Güney Kore'de büyümeye odaklanıyor. Platform, sadece iki yıl önce hayata geçirildi ve bu süreçte 30 bin aboneye ulaştı. Flex'in kendi sitesinde yer alan bilgilere göre bir önceki yıla göre yüzde 1321 oranında büyüdüğü iddia ediliyor.
Bu yılın ilk yarısında, şirketlerin büyümeye odaklanabilmeleri için manuel İK görevlerini tamamen otomatikleştirme misyonu altında, her tür şirketin Flex'i kullanabilmesi için büyük ölçekli bir güncelleme yapılacak. Ayrıca değerlendirme, işe alım ve hedef yönetimi araçları gibi yeni hizmetler de devreye girecek.
Şirket, aldığı yatırımı platformundaki güncellemelere devam etmek, İK otomasyonunu ve SaaS ürünlerini geliştirmek ve çalışan sayısını artırmak için operasyonları ölçeklendirmek için kullanacağını açıkladı.
Kaynak : Webrazzi
Flex, zaman ve devam yönetimi, bordro düzenlemesi , elektronik sözleşme ve elektronik onay, iş akışı gibi hizmetler sunuyor. Platform, şirketlerin manuel insan kaynakları iş süreçlerini otomatikleştirmesini ve düzene koymasını ve insanlara daha fazla odaklanmasını sağlıyor. Aslında şirketin yaptığı şey çalışan yönetimini dijitalleştirerek optimize etmek. Flex'in öncelikli müşteri kitlesi bilgi teknolojileri sektöründeki KOBİ'ler. Ancak platform, bu yıl KOBİ alanında yeni sektörleri hedefleyerek adreslenebilir pazarı genişletmeyi planlıyor. Bunu da yatırımla birlikte gerçekleştirmeyi hedefliyor.
Flex, İK fonksiyonlarını ve süreçlerini modernize eden bir SaaS çözümü sunarak Güney Kore'de büyümeye odaklanıyor. Platform, sadece iki yıl önce hayata geçirildi ve bu süreçte 30 bin aboneye ulaştı. Flex'in kendi sitesinde yer alan bilgilere göre bir önceki yıla göre yüzde 1321 oranında büyüdüğü iddia ediliyor.
Bu yılın ilk yarısında, şirketlerin büyümeye odaklanabilmeleri için manuel İK görevlerini tamamen otomatikleştirme misyonu altında, her tür şirketin Flex'i kullanabilmesi için büyük ölçekli bir güncelleme yapılacak. Ayrıca değerlendirme, işe alım ve hedef yönetimi araçları gibi yeni hizmetler de devreye girecek.
Şirket, aldığı yatırımı platformundaki güncellemelere devam etmek, İK otomasyonunu ve SaaS ürünlerini geliştirmek ve çalışan sayısını artırmak için operasyonları ölçeklendirmek için kullanacağını açıkladı.
Kaynak : Webrazzi