A
Arden Papuççiyan
Misafir
Influencer pazarlaması odağında bir pazar yeri olarak konumlanan Winfluencer'ın 2,5 milyon TL yatırım aldığını 2022 yılının Aralık ayında sizlere aktarmıştık. Influencer iş birliklerinin veriye dayalı olarak yönetilmesine odaklanan Winfluencer, yeni bir yatırım aldığını duyurdu.
Winfluencer tarafından aktarılan bilgilere göre girişim, 10 milyon TL yatırım aldı. Winfluencer'ın 10 milyon TL'lik yatırımı, TR Angels Anonim Şirketi, TR Angels melekleri ve Arya meleklerinden geldi. 10 milyon TL'lik yeni yatırım ile birlikte Winfluencer'ın bugüne kadar aldığı toplam yatırım ise 12,5 milyon TL'ye ulaştı.
Winfluencer, Influencer iş birliklerinde etkileşimin anlık raporlarla şeffaf olarak takip edilmesini sağlayan tam otomatize bir pazar yeri sunuyor. Influencerlar ile markaları kazan-kazan modelinde buluşturan dijital Influencer pazarlama platformu olarak faaliyet gösteren Winfluencer, kullanıcılarına yapay zeka tabanlı e-ticaret ve sosyal medya analitiği ile raporlar da sunuyor.
Yapay zeka ve veri analitiği teknolojilerini kullanarak Influencer ve markaların etkileşimlerini optimize ederek daha etkili pazarlama kampanyaları oluşturulmasını hedefleyen Winfluencer, Türkiye’de büyümeyi, ardından ise dünyaya açılmayı planlıyor.
Çok sayıda Influencerla iş birliklerini yönetmenin ancak teknolojiyle mümkün olduğunu belirten Winfluencer Kurucu Ortağı ve CEO’su Funda Yener veriye dayalı çözümleri ile Influencerlar ve markalar arasındaki iş birliklerini optimize ettiklerini dile getirdi.
Kaynak : Webrazzi
Winfluencer tarafından aktarılan bilgilere göre girişim, 10 milyon TL yatırım aldı. Winfluencer'ın 10 milyon TL'lik yatırımı, TR Angels Anonim Şirketi, TR Angels melekleri ve Arya meleklerinden geldi. 10 milyon TL'lik yeni yatırım ile birlikte Winfluencer'ın bugüne kadar aldığı toplam yatırım ise 12,5 milyon TL'ye ulaştı.
Winfluencer, Influencer iş birliklerinde etkileşimin anlık raporlarla şeffaf olarak takip edilmesini sağlayan tam otomatize bir pazar yeri sunuyor. Influencerlar ile markaları kazan-kazan modelinde buluşturan dijital Influencer pazarlama platformu olarak faaliyet gösteren Winfluencer, kullanıcılarına yapay zeka tabanlı e-ticaret ve sosyal medya analitiği ile raporlar da sunuyor.
Yapay zeka ve veri analitiği teknolojilerini kullanarak Influencer ve markaların etkileşimlerini optimize ederek daha etkili pazarlama kampanyaları oluşturulmasını hedefleyen Winfluencer, Türkiye’de büyümeyi, ardından ise dünyaya açılmayı planlıyor.
Çok sayıda Influencerla iş birliklerini yönetmenin ancak teknolojiyle mümkün olduğunu belirten Winfluencer Kurucu Ortağı ve CEO’su Funda Yener veriye dayalı çözümleri ile Influencerlar ve markalar arasındaki iş birliklerini optimize ettiklerini dile getirdi.
Kaynak : Webrazzi