G
Gözde Ulukan
Misafir
Teknolojiyi kullanarak markaların influencer'larla iş birliği süreçlerini otomatikleştiren Winfluencer, aralarında küresel teknoloji şirketlerinin yöneticilerinin de olduğu deneyimli iş insanlarından oluşan bir melek yatırımcı grubundan 2,5 milyon TL yatırım aldı. Aynı zamanda bir İTÜ Çekirdek Kuluçka girişimi olan Winfluencer, geleceği değiştirenlerin sahnesi Big Bang 2022'ye seçilen TOP 20 girişimden biri oldu.
E-ticaret siteleriyle influencer'ların iş birliğinde kazanç modelini merkeze alan Winfluencer, pazardaki rakiplerinden anlık raporlamalarla ölçümlenebilir bir sistem sunması ve e-ticaret sitelerinin altyapılarına entegre olarak şeffaflık ve güvenilirlik sağlaması gibi yönleriyle ayrışıyor. Winfluencer Kurucu Ortağı Funda Yener, e-ticaret siteleri ile influencer'ların tek bir sözleşme imzalayarak iş birliği yapabilecekleri tam otomatik bir pazar yeri kurduklarını söylüyor.
İnfluencer'larla tek tek anlaşma imzalamak operasyonel iş yüklerini artırıyor ve ayrılan bütçelerin karşılığı tam olarak kestirilemiyor. Öte yandan az takipçisi olan nano ve mikro influencer'lar da doğru kampanyalarla eşleşemiyor. Winfluencer’ın pazarın somut problemlerine çözüm sunabildiğini dile getiren Funda Yener, mega influencer'ların marka işbirliği süreçlerini kısalttıklarına ve yüz binlerce nano ve mikro influencer'ın gücünü e-ticaret siteleriyle güvenli bir biçimde buluşturabileceklerine dikkat çekti.
Influencer'larla iş birliği yapmak isteyen e-ticaret siteleri, Winfluencer’da kolayca kampanya oluşturabiliyor. Satış başına bir komisyon da belirleyen e-ticaret siteleri, influencer'lar aracılığıyla satış tamamlandığında belirlenen komisyon oranında ödeme yapıyor. Bu sayede markalar kampanya verimliliğini ölçebilirken influencerlar da daha çok kampanyayla eşleşebiliyor ve kazançlarını anlık olarak takip edebiliyor.
Winfluencer, küresel teknoloji şirketlerinin yöneticilerinin de aralarında olduğu melek yatırımcılardan aldığı 2,5 milyon TL’lik yatırımla global olma yolculuğunda hızlanmayı hedefliyor.
Kaynak : Webrazzi
E-ticaret siteleriyle influencer'ların iş birliğinde kazanç modelini merkeze alan Winfluencer, pazardaki rakiplerinden anlık raporlamalarla ölçümlenebilir bir sistem sunması ve e-ticaret sitelerinin altyapılarına entegre olarak şeffaflık ve güvenilirlik sağlaması gibi yönleriyle ayrışıyor. Winfluencer Kurucu Ortağı Funda Yener, e-ticaret siteleri ile influencer'ların tek bir sözleşme imzalayarak iş birliği yapabilecekleri tam otomatik bir pazar yeri kurduklarını söylüyor.
İnfluencer'larla tek tek anlaşma imzalamak operasyonel iş yüklerini artırıyor ve ayrılan bütçelerin karşılığı tam olarak kestirilemiyor. Öte yandan az takipçisi olan nano ve mikro influencer'lar da doğru kampanyalarla eşleşemiyor. Winfluencer’ın pazarın somut problemlerine çözüm sunabildiğini dile getiren Funda Yener, mega influencer'ların marka işbirliği süreçlerini kısalttıklarına ve yüz binlerce nano ve mikro influencer'ın gücünü e-ticaret siteleriyle güvenli bir biçimde buluşturabileceklerine dikkat çekti.
Influencer'larla iş birliği yapmak isteyen e-ticaret siteleri, Winfluencer’da kolayca kampanya oluşturabiliyor. Satış başına bir komisyon da belirleyen e-ticaret siteleri, influencer'lar aracılığıyla satış tamamlandığında belirlenen komisyon oranında ödeme yapıyor. Bu sayede markalar kampanya verimliliğini ölçebilirken influencerlar da daha çok kampanyayla eşleşebiliyor ve kazançlarını anlık olarak takip edebiliyor.
Winfluencer, küresel teknoloji şirketlerinin yöneticilerinin de aralarında olduğu melek yatırımcılardan aldığı 2,5 milyon TL’lik yatırımla global olma yolculuğunda hızlanmayı hedefliyor.
Kaynak : Webrazzi