G
Gözde Ulukan
Misafir
İnsan kaynakları teknolojileri konusunda faaliyet gösteren San Francisco merkezli Sense, SoftBank Vision Fund 2 liderliğinde gerçekleşen D Serisi yatırım turunda 50 milyon dolar yatırım aldı. D Serisi ile birlikte şirketin bugüne kadar aldığı yatırım miktarı 90 milyon dolara ulaştı. Sense'in değerlemesinin ise 500 milyon dolar olduğu bilgisi paylaşıldı.
2015 yılında Alex Rosen, Anil Dharni, Pankaj Jindal ve Ram Gudavalli tarafından hayata geçirilen Sense, mavi yakalı çalışanların ihtiyaçlarını karşılamaya odaklanıyor ve şirketlerin, yeteneklerin tüm iş döngüsünü yönetmelerine yardımcı oluyor. Sense, personel endüstrisi için oluşturulmuş akıllı bir yetenek katılımı ve iletişim platformu olarak hizmet veriyor. Ciroyu azaltmaya, çalışanları yeniden yerleştirme oranlarını artırmaya yardımcı oluyor. Platform ayrıca, danışmanların gerçek zamanlı görüşler sunuyor. Sense'in hizmetleri arasında sohbet robotları da bulunuyor.
Sense, tarama süreçlerinde otomasyon, yapay zeka ve kişiselleştirmeden yararlanıyor. Sense'in aralarında Amazon, Adecco, Kindred Healthcare, Sears ve Dell gibi şirketlerin de bulunduğu 600'den fazla kurumsal müşterisi mevcut. Sense, müşterilerinin platformu kullanarak gösterebilecekleri aday sayısında ortalama yüzde 263'lük bir artış gördüklerini ve boş pozisyonları doldurmak için gereken süreyi yüzde 81'e kadar azalttığını iddia ediyor.
Paylaşılan verilere göre Sense, son bir yılda gelirini ve çalışan sayısını iki katından fazla artırdı. Şirket aldığı yatırımı hem ürününü geliştirmek hem de tekliflerini Batı Avrupa da dahil olmak üzere çeşitli pazarlarda genişletmek için kullanmayı planlıyor.
Kaynak : Webrazzi
2015 yılında Alex Rosen, Anil Dharni, Pankaj Jindal ve Ram Gudavalli tarafından hayata geçirilen Sense, mavi yakalı çalışanların ihtiyaçlarını karşılamaya odaklanıyor ve şirketlerin, yeteneklerin tüm iş döngüsünü yönetmelerine yardımcı oluyor. Sense, personel endüstrisi için oluşturulmuş akıllı bir yetenek katılımı ve iletişim platformu olarak hizmet veriyor. Ciroyu azaltmaya, çalışanları yeniden yerleştirme oranlarını artırmaya yardımcı oluyor. Platform ayrıca, danışmanların gerçek zamanlı görüşler sunuyor. Sense'in hizmetleri arasında sohbet robotları da bulunuyor.
Sense, tarama süreçlerinde otomasyon, yapay zeka ve kişiselleştirmeden yararlanıyor. Sense'in aralarında Amazon, Adecco, Kindred Healthcare, Sears ve Dell gibi şirketlerin de bulunduğu 600'den fazla kurumsal müşterisi mevcut. Sense, müşterilerinin platformu kullanarak gösterebilecekleri aday sayısında ortalama yüzde 263'lük bir artış gördüklerini ve boş pozisyonları doldurmak için gereken süreyi yüzde 81'e kadar azalttığını iddia ediyor.
Paylaşılan verilere göre Sense, son bir yılda gelirini ve çalışan sayısını iki katından fazla artırdı. Şirket aldığı yatırımı hem ürününü geliştirmek hem de tekliflerini Batı Avrupa da dahil olmak üzere çeşitli pazarlarda genişletmek için kullanmayı planlıyor.
Kaynak : Webrazzi