T
Tuğçe İçözü
Misafir
Berlin merkezli içerik yönetimi platformu Hygraph, B serisi yatırım turunda 30 milyon dolar yatırım aldı. One Peak'in liderliği üstlendiği yatırım turuna, Peak ve SquareOne'ın yanı sıra mevcut yatırımcılardan Open Ocean katılım gösterdi.
Ayrıca melek yatırımcı olarak Spryker Systems'ın kurucu ortağı ve CEO'su Boris Lokschin yatırım turunda yer aldı. Bu yeni yatırım turuyla birlikte girişimin toplam yatırım miktarı 43.7 milyon dolara ulaştı.
Hygraph'ın içerik yönetimi platformu birleştirilmiş bir yaklaşıma sahip. Birden fazla içerik kaynağı ve bu içerik kaynaklarını kullanabilmek için birden fazla bitiş noktası (end point) üzerine kurgulanan platform, birleştirilebilir bir mimari kullanıyor. Böylece ölçeklenebilir bir içerik veritabanıyla çalışılmış oluyor.
Hygraph'ın sitesinde paylaşılan verilere göre, platform 120 binden fazla aktif ekibe ev sahipliği yapıyor. Ayrıca platformda aylık 1 milyardan fazla API kullanım talebi gerçekleşmekte.
Şirketlerin içerik paylaştığı ekran ve platform sayısı her geçen gün artış gösterirken, bu platformlarda içerik paylaşımı da önemli bir ihtiyaç haline geliyor. Hygraph kurucu ortağı ve CEO'su Michael Lukaszczyk'in aktardıklarına göre; kullanıcı arabirimi olmaksızın çalışan CMS, nasıl içerik dağıtımını değiştirdiyse, Hygraph da içerik ekonomisinde yeni dijital hizmetlerin ve iş modellerinin oluşturulmasını sağlamak için içerik ve verilerinin entegrasyonunu dönüştürüyor.
Girişim, hem front-end hem de back-end'i evrensel bir içerik API'sine entegre etmeyi kolaylaştırıyor. Bu sayede geliştiriciler, gerçek zamanlı olarak diğer sistemlere bilgi gönderiminde bulunurken, güncellemeleri de hızlıca gerçekleştiriyor.
Kaynak : Webrazzi
Ayrıca melek yatırımcı olarak Spryker Systems'ın kurucu ortağı ve CEO'su Boris Lokschin yatırım turunda yer aldı. Bu yeni yatırım turuyla birlikte girişimin toplam yatırım miktarı 43.7 milyon dolara ulaştı.
Hygraph'ın içerik yönetimi platformu birleştirilmiş bir yaklaşıma sahip. Birden fazla içerik kaynağı ve bu içerik kaynaklarını kullanabilmek için birden fazla bitiş noktası (end point) üzerine kurgulanan platform, birleştirilebilir bir mimari kullanıyor. Böylece ölçeklenebilir bir içerik veritabanıyla çalışılmış oluyor.
Hygraph'ın sitesinde paylaşılan verilere göre, platform 120 binden fazla aktif ekibe ev sahipliği yapıyor. Ayrıca platformda aylık 1 milyardan fazla API kullanım talebi gerçekleşmekte.
Şirketlerin içerik paylaştığı ekran ve platform sayısı her geçen gün artış gösterirken, bu platformlarda içerik paylaşımı da önemli bir ihtiyaç haline geliyor. Hygraph kurucu ortağı ve CEO'su Michael Lukaszczyk'in aktardıklarına göre; kullanıcı arabirimi olmaksızın çalışan CMS, nasıl içerik dağıtımını değiştirdiyse, Hygraph da içerik ekonomisinde yeni dijital hizmetlerin ve iş modellerinin oluşturulmasını sağlamak için içerik ve verilerinin entegrasyonunu dönüştürüyor.
Girişim, hem front-end hem de back-end'i evrensel bir içerik API'sine entegre etmeyi kolaylaştırıyor. Bu sayede geliştiriciler, gerçek zamanlı olarak diğer sistemlere bilgi gönderiminde bulunurken, güncellemeleri de hızlıca gerçekleştiriyor.
Kaynak : Webrazzi