C
Candeğer Muradoğlu
Misafir
İçerik yönetim platformu Storyblok, 80 milyon dolar yatırım aldı. ABD merkezli şirketin 80 milyon dolarlık yatırım turunda liderliği Brighton Park Capital üstlendi. Tura HV Capital, Mubadala Capital, 3VC ve Firstminute Capital katıldı.
Şirket, aldığı yeni yatırımı ABD ve Avrupa'daki faaliyet alanını büyütmek ve yapay zeka otomasyon sistemini geliştirmek için kullanacağını açıkladı.
2015 yılında Dominik Angerer ve Alexander Feiglstorfer tarafından kurulan Storyblok, şirketlere içerik yönetimi sağlama konusunda uzmanlaşmış bir platform olarak ön plana çıkıyor. Şirket, web siteleri, mobil uygulamalar ve diğer dijital platformlar için içerik oluşturmayı ve düzenlemeyi kolaylaştırıyor. Bu platform sayesinde kullanıcılar markalar ve şirketler, içeriklerini güncelleyebiliyor, değiştirebiliyor ve çeşitli dijital kanallarda yayınlayabiliyor.
Çok kanallı içerik yönetimini tek bir platform üzerinden yapmayı mümkün kılarak tutarlı ve kaliteli içerik sunmayı amaçlıyor. Yapay zekayı otomasyonunu entegre ederek içerik yönetim süreçlerini daha akıllı ve verimli hale getirmeyi, hızlı ve ölçeklenebilir çözümler sunarak her boyuttaki işletmenin ihtiyaçlarını karşılamayı hedefliyor.
Geniş kullanıcı tabanına sahip olan şirketin geliştirdiği teknolojiyi Adidas, T-Mobile, Renault, Oatly gibi büyük markaların 200 binden fazla geliştirici ve pazarlamacı kullanıyor.
Kaynak : Webrazzi
Şirket, aldığı yeni yatırımı ABD ve Avrupa'daki faaliyet alanını büyütmek ve yapay zeka otomasyon sistemini geliştirmek için kullanacağını açıkladı.
2015 yılında Dominik Angerer ve Alexander Feiglstorfer tarafından kurulan Storyblok, şirketlere içerik yönetimi sağlama konusunda uzmanlaşmış bir platform olarak ön plana çıkıyor. Şirket, web siteleri, mobil uygulamalar ve diğer dijital platformlar için içerik oluşturmayı ve düzenlemeyi kolaylaştırıyor. Bu platform sayesinde kullanıcılar markalar ve şirketler, içeriklerini güncelleyebiliyor, değiştirebiliyor ve çeşitli dijital kanallarda yayınlayabiliyor.
Çok kanallı içerik yönetimini tek bir platform üzerinden yapmayı mümkün kılarak tutarlı ve kaliteli içerik sunmayı amaçlıyor. Yapay zekayı otomasyonunu entegre ederek içerik yönetim süreçlerini daha akıllı ve verimli hale getirmeyi, hızlı ve ölçeklenebilir çözümler sunarak her boyuttaki işletmenin ihtiyaçlarını karşılamayı hedefliyor.
Geniş kullanıcı tabanına sahip olan şirketin geliştirdiği teknolojiyi Adidas, T-Mobile, Renault, Oatly gibi büyük markaların 200 binden fazla geliştirici ve pazarlamacı kullanıyor.
Kaynak : Webrazzi