T
Tuğçe İçözü
Misafir
Profesyonel içerik, çeviri, yerelleştirme hizmeti ve içerik pazarlaması teknolojileri sunan İçerik Bulutu, 2021 verilerini açıkladı.
İçerik Bulutu, Marka, KOBİ ve ajanslar için 2021’de 100 milyon kelime içerik üretti. Şirketin 2022 hedefi ise 200 milyon kelime içerik üretmek. İçerik Bulutu, 2021'de içerik ürettiği dil sayısını 20’ye çıkardı. Şirket, Portekizce, Yunanca ve Farsça dillerinde 2021’de ilk defa içerik üretti. En çok içerik ürettiği yabancı diller olarak İngilizce, Almanca, Arapça öne çıkıyor.
Şirket, platformunda 27 farklı ülkeden 8 binden fazla içerik üreticisi ve çevirmenden oluşan bir topluluğa sahip. Girişimin, içerik üretimi, çeviri ve yerelleştirme hizmetini 40’tan fazla ülkeye ulaştırdığını belirtelim.
İçerik Bulutu’nun 2021’de Türkiye’den sonra fazla içerik ve çeviri talebi aldığı ülkeler sırasıyla ABD, İngiltere ve Almanya oldu.
İçerik Bulutu, ayrıca Hizmet verdiği Marka, KOBİ ve Ajans sayısını 2021'de 17 binin üzerine taşıdı. Yıl içinde en çok içerik talep eden marka ise 1 yıl içerisinde 6 bin 600 içerik talep etti.
Bu arada İçerik Bulutu'nun 2021’de ilk etkinliğini gerçekleştirdiğini hatırlatalım. online olarak 2 gün süren İçerik Bulutu Content Marketing Summit etkinliğinde içerik pazarlaması ve teknolojileri alanında Türkiye’de başarılı işlere imza atmış isimler konuk oldu. 12 oturumda 33 konuğun ağırlandığı bu etkinlikte Webrazzi kurucusu ve CEO’su Arda Kutsal’ın Webrazzi’nin hikayesini paylaştığı oturumu buradan izleyebilirsiniz.
8 yıldır Türkiye pazarında faaliyet gösteren İçerik Bulutu, ContentGo markası ile 3 yıldır Türkiye ve yurt dışındaki markaların farklı türler ve dillerdeki içerik ihtiyaçlarına ölçeklenebilir şekilde bulut tabanlı olarak hizmetler sunuyor.
icerikbulutu.com'un kurucu ortağı ve CEO'su Ahmet Durmuşoğlu, 3 ülkeye yayılan tam zamanlı çalışan ekipleri ile 2022’de de ABD, İngiltere, Almanya, Hollanda başta olmak üzere dünyanın dört bir yanına hizmetlerini ulaştıracaklarını ifade ediyor.
Kaynak : Webrazzi
100 milyon kelime
İçerik Bulutu, Marka, KOBİ ve ajanslar için 2021’de 100 milyon kelime içerik üretti. Şirketin 2022 hedefi ise 200 milyon kelime içerik üretmek. İçerik Bulutu, 2021'de içerik ürettiği dil sayısını 20’ye çıkardı. Şirket, Portekizce, Yunanca ve Farsça dillerinde 2021’de ilk defa içerik üretti. En çok içerik ürettiği yabancı diller olarak İngilizce, Almanca, Arapça öne çıkıyor.
27 ülkeden 8 binden fazla içerik üreticisi ve çevirmen
Şirket, platformunda 27 farklı ülkeden 8 binden fazla içerik üreticisi ve çevirmenden oluşan bir topluluğa sahip. Girişimin, içerik üretimi, çeviri ve yerelleştirme hizmetini 40’tan fazla ülkeye ulaştırdığını belirtelim.
İçerik Bulutu’nun 2021’de Türkiye’den sonra fazla içerik ve çeviri talebi aldığı ülkeler sırasıyla ABD, İngiltere ve Almanya oldu.
İçerik Bulutu, ayrıca Hizmet verdiği Marka, KOBİ ve Ajans sayısını 2021'de 17 binin üzerine taşıdı. Yıl içinde en çok içerik talep eden marka ise 1 yıl içerisinde 6 bin 600 içerik talep etti.
Bu arada İçerik Bulutu'nun 2021’de ilk etkinliğini gerçekleştirdiğini hatırlatalım. online olarak 2 gün süren İçerik Bulutu Content Marketing Summit etkinliğinde içerik pazarlaması ve teknolojileri alanında Türkiye’de başarılı işlere imza atmış isimler konuk oldu. 12 oturumda 33 konuğun ağırlandığı bu etkinlikte Webrazzi kurucusu ve CEO’su Arda Kutsal’ın Webrazzi’nin hikayesini paylaştığı oturumu buradan izleyebilirsiniz.
2022'de hedef: ABD, İngiltere, Almanya, Hollanda
8 yıldır Türkiye pazarında faaliyet gösteren İçerik Bulutu, ContentGo markası ile 3 yıldır Türkiye ve yurt dışındaki markaların farklı türler ve dillerdeki içerik ihtiyaçlarına ölçeklenebilir şekilde bulut tabanlı olarak hizmetler sunuyor.
icerikbulutu.com'un kurucu ortağı ve CEO'su Ahmet Durmuşoğlu, 3 ülkeye yayılan tam zamanlı çalışan ekipleri ile 2022’de de ABD, İngiltere, Almanya, Hollanda başta olmak üzere dünyanın dört bir yanına hizmetlerini ulaştıracaklarını ifade ediyor.
Kaynak : Webrazzi