T
Tuğçe İçözü
Misafir
HubSpot, B2B veri sağlayıcısı Clearbit'i satın aldığını duyurdu. Satın almanın finansal detayları henüz paylaşılmadı. Webrazzi Kurucu ve CEO'su Arda Kutsal'ın da yatırımcıları arasında yer aldığı Clearbit, bundan böyle HubSpot'ın müşterilerinin büyümesine destek olacak.
HubSpot gerçek zamanlı, birleştirilmiş veriler odağında bir çözüm sunuyor. Şirket, birinci taraf müşteri verilerini birleştirerek, bu verileri pazarlama ve satış odaklı etkileşim araçlarına bağlıyor. Clearbit'in Hubspot'a katılmasıyla birlikte şirket, üçüncü taraf verileri de sisteme dahil edebilecek.
400 binden fazla kullanıcıya sahip olan Clearbit, işletmelerin müşteri kayıtlarını 100'den fazla demografik ve teknolojik veri noktasıyla zenginleştirmelerine destek oluyor. Clearbit bunun için sosyal profiller, şirket web siteleri ve kitle kaynak kullanımı da dahil olmak üzere 250'den fazla genel ve özel veri kaynağından yararlanıyor. Paylaşılan bilgilere göre Clearbit'in verileri, 20 milyon şirket ve 500 milyon karar vericiyi kapsamakta.
Clearbit ve HubSpot AI'ın tek bir çatı altında buluşmasıyla HubSpot müşterileri, verilerini kolayca anlamlandırabilecek. Böylece kullanıcılar, eyleme geçirilebilir içgörüler elde edebilecek.
Bu arada Clearbit, aslında HubSpot Uygulama Pazar yeri altında HubSpot müşterilerinin ilgisine sunulmaktaydı. Satın almanın tamamlanmasıyla Clearbit tamamen HubSpot'ın alt kuruluşu haline gelecek. Bununla beraber Clearbit, uzun vadede HubSpot'un müşteri platformuna entegre edilecek.
Kaynak : Webrazzi
HubSpot gerçek zamanlı, birleştirilmiş veriler odağında bir çözüm sunuyor. Şirket, birinci taraf müşteri verilerini birleştirerek, bu verileri pazarlama ve satış odaklı etkileşim araçlarına bağlıyor. Clearbit'in Hubspot'a katılmasıyla birlikte şirket, üçüncü taraf verileri de sisteme dahil edebilecek.
Clearbit'in öne çıkan verileri
400 binden fazla kullanıcıya sahip olan Clearbit, işletmelerin müşteri kayıtlarını 100'den fazla demografik ve teknolojik veri noktasıyla zenginleştirmelerine destek oluyor. Clearbit bunun için sosyal profiller, şirket web siteleri ve kitle kaynak kullanımı da dahil olmak üzere 250'den fazla genel ve özel veri kaynağından yararlanıyor. Paylaşılan bilgilere göre Clearbit'in verileri, 20 milyon şirket ve 500 milyon karar vericiyi kapsamakta.
Clearbit ve HubSpot AI'ın tek bir çatı altında buluşmasıyla HubSpot müşterileri, verilerini kolayca anlamlandırabilecek. Böylece kullanıcılar, eyleme geçirilebilir içgörüler elde edebilecek.
Bu arada Clearbit, aslında HubSpot Uygulama Pazar yeri altında HubSpot müşterilerinin ilgisine sunulmaktaydı. Satın almanın tamamlanmasıyla Clearbit tamamen HubSpot'ın alt kuruluşu haline gelecek. Bununla beraber Clearbit, uzun vadede HubSpot'un müşteri platformuna entegre edilecek.
Kaynak : Webrazzi