G
Gözde Ulukan
Misafir
Kasım ayı, e-ticaret platformları için oldukça önemli bir ay, zira bu ayda bilhassa 11.11 indirimleri dikkat çekiyor. Ancak son zamanlarda bu indirim süreleri biraz uzamış durumda. Bir süre öncesine kadar sadece belirli dönemleri kapsayan bu indirim günleri, artık tüm kasım ayı boyunca devam ediyor ve e-ticaret platformları tarafından çeşitli isimlerle anılıyor.
Hepsiburada'nın "Efsane Kasım" adını verdiği indirim günlerine dair ilk veriler açıklandı. Hepsiburada platformu üzerinden Efsane Kasım’ın ilk 6 gününde verilen toplam sipariş sayısı geçen yılın aynı dönemine kıyasla 2,5 kat arttı, 7,5 milyonun üzerinde ürün satıldı.
Efsane Kasım’ın avantajlarını kullanan müşteri sayısı geçen senenin yaklaşık 2 katına çıkarken kasım ayının ilk 6 gününde Hepsiburada’nın ziyaretçi sayısı geçen yılın aynı günlerine kıyasla yüzde 70 artışla 110 milyonun üzerine çıktı. Ayrıca Hepsiburada mobil uygulaması, 1, 3 ve 4 Kasım tarihlerinde AppStore’da en çok indirilen uygulama oldu, 1-6 Kasım tarihleri arasında Google Play Store’da ise en çok indirilen ilk üç uygulama arasında yer aldı.
İstanbul, Ankara, İzmir’in ardından Efsane Kasım’a yoğun ilgi gösteren şehirler Bursa, Kocaeli, Antalya ve Konya olurken, Hepsiburada müşterileri alışveriş için en çok akşam 20 ile 23 saatleri arasını tercih etti. Müşteriler Efsane Kasım’ın ilk 6 gününde en çok temel tüketim, gıda, giyim, elektrikli ev aletleri, züccaciye ve sağlık-güzellik kategorilerine ilgi gösterdi. Hepsiburada platformu üzerinden ilk altı günde en çok sipariş verilen ürünler ise çamaşır deterjanı, bulaşık deterjanı tableti, tuvalet kâğıdı, ev giyim/iç çamaşırı, kakaolu fındık kreması, nano jel yastık ve bebek bezi oldu. Elektrikli ev aletleri kategorisinin en çok satan ürünü ise Airfryer oldu.
Hepsiburada’nın, “Şimdi Al Şubatta Taksitle Öde” teklifine müşteriler yoğun ilgi gösterdi. Hepsiburada müşterileri kampanyaya uygun kartlarla yaptıkları alışverişlerinin yüzde 50’sinde ihtiyaçlarını ertelemeden, ödemelerini erteleyerek alışverişlerini tamamlarken her 3 alışverişten 1’ini şubat sonrasında taksitlendirme imkânı kullanarak gerçekleştirdi.
Hepsiburada platformunda yüz binlerce KOBİ ve satıcı da e-ticarete artan talebin etkisiyle ilk 6 günde rekor satış ve ciro hacimlerine ulaştı. Hepsiburada platformu üzerinden yapılan satışların önemli bölümü pazar yeri üyesi işletme ve KOBİ’ler tarafından yapıldı.
Kaynak : Webrazzi
Kasım ayının ilk 6 gününde 7,5 milyon ürün satıldı
Hepsiburada'nın "Efsane Kasım" adını verdiği indirim günlerine dair ilk veriler açıklandı. Hepsiburada platformu üzerinden Efsane Kasım’ın ilk 6 gününde verilen toplam sipariş sayısı geçen yılın aynı dönemine kıyasla 2,5 kat arttı, 7,5 milyonun üzerinde ürün satıldı.
Hepsiburada’nın ziyaretçi sayısı geçen yılın aynı günlerine kıyasla yüzde 70 artışla 110 milyonun üzerine çıktı
Efsane Kasım’ın avantajlarını kullanan müşteri sayısı geçen senenin yaklaşık 2 katına çıkarken kasım ayının ilk 6 gününde Hepsiburada’nın ziyaretçi sayısı geçen yılın aynı günlerine kıyasla yüzde 70 artışla 110 milyonun üzerine çıktı. Ayrıca Hepsiburada mobil uygulaması, 1, 3 ve 4 Kasım tarihlerinde AppStore’da en çok indirilen uygulama oldu, 1-6 Kasım tarihleri arasında Google Play Store’da ise en çok indirilen ilk üç uygulama arasında yer aldı.
Alışveriş için en çok tercih edilen saat aralığı: 20:00 - 23:00
İstanbul, Ankara, İzmir’in ardından Efsane Kasım’a yoğun ilgi gösteren şehirler Bursa, Kocaeli, Antalya ve Konya olurken, Hepsiburada müşterileri alışveriş için en çok akşam 20 ile 23 saatleri arasını tercih etti. Müşteriler Efsane Kasım’ın ilk 6 gününde en çok temel tüketim, gıda, giyim, elektrikli ev aletleri, züccaciye ve sağlık-güzellik kategorilerine ilgi gösterdi. Hepsiburada platformu üzerinden ilk altı günde en çok sipariş verilen ürünler ise çamaşır deterjanı, bulaşık deterjanı tableti, tuvalet kâğıdı, ev giyim/iç çamaşırı, kakaolu fındık kreması, nano jel yastık ve bebek bezi oldu. Elektrikli ev aletleri kategorisinin en çok satan ürünü ise Airfryer oldu.
Hepsiburada’nın, “Şimdi Al Şubatta Taksitle Öde” teklifine müşteriler yoğun ilgi gösterdi. Hepsiburada müşterileri kampanyaya uygun kartlarla yaptıkları alışverişlerinin yüzde 50’sinde ihtiyaçlarını ertelemeden, ödemelerini erteleyerek alışverişlerini tamamlarken her 3 alışverişten 1’ini şubat sonrasında taksitlendirme imkânı kullanarak gerçekleştirdi.
Hepsiburada platformunda yüz binlerce KOBİ ve satıcı da e-ticarete artan talebin etkisiyle ilk 6 günde rekor satış ve ciro hacimlerine ulaştı. Hepsiburada platformu üzerinden yapılan satışların önemli bölümü pazar yeri üyesi işletme ve KOBİ’ler tarafından yapıldı.
Kaynak : Webrazzi