A
Arden Papuççiyan
Misafir
2021 yılının Şubat ayında Alev Tulga ve Murat Barışık tarafından kurulan ve geliştirme süreci yaklaşık 1 yıldır devam eden Givlon, yatırım aldığını duyurdu. Edindiğimiz bilgilere göre kısa zaman içinde lansmanını gerçekleştirmeyi hedefleyen Givlon, Keiretsu Forum Türkiye melek yatırımcıları tarafından yatırım aldı.
Givlon tarafından aktarılan bilgilere göre girişim, 500 bin dolar değerleme üzerinden yatırım aldı. Givlon girişimine ne kadar yatırım yapıldığı ise paylaşılmadı. Özel günler için hediye listeleri oluşturulmasına odaklanan Givlon; düğün, yeni ev ve bebek hediyeleri özelinde liste oluşturulmasını ve paylaşılmasını sağlıyor.
Ev kurma hazırlıkları yapan veya bebek bekleyen kişiler herhangi bir ücret ödemeden Givlon’da profillerini oluşturup onlara özel hazırlanan checklistlerine ulaşabiliyor, ihtiyaç duydukları ürünlere göre sayfalarını hazırlayıp yakınlarıyla da paylaşabiliyorlar.
Henüz ürün ortaya çıkmamışken Givlon’u bünyesindeki yatırımcılara tanıtan Keiretsu Forum’a ve Keiretsu Forum aracılığıyla tanıştıkları yatırımcılarına teşekkür ettiklerini belirten Givlon Kurucu Ortakları Alev Tulga ve Murat Barışık, Givlon fikrinin kendi hediye alma deneyimlerinden ortaya çıktığını da paylaştı.
Givlon kurucuları tarafından aktarılan bilgilere göre alınan yatırım; kullanıcı deneyimini iyileştirmek, daha fazla insanın Givlon’dan haberdar olmasını sağlamak ve şu an için 40 olan partner marka sayısının artırılması için kullanılacak. Platform içinde yer alan partner markalara buradan ulaşabilirsiniz.
Kaynak : Webrazzi
Givlon tarafından aktarılan bilgilere göre girişim, 500 bin dolar değerleme üzerinden yatırım aldı. Givlon girişimine ne kadar yatırım yapıldığı ise paylaşılmadı. Özel günler için hediye listeleri oluşturulmasına odaklanan Givlon; düğün, yeni ev ve bebek hediyeleri özelinde liste oluşturulmasını ve paylaşılmasını sağlıyor.
Ev kurma hazırlıkları yapan veya bebek bekleyen kişiler herhangi bir ücret ödemeden Givlon’da profillerini oluşturup onlara özel hazırlanan checklistlerine ulaşabiliyor, ihtiyaç duydukları ürünlere göre sayfalarını hazırlayıp yakınlarıyla da paylaşabiliyorlar.
Henüz ürün ortaya çıkmamışken Givlon’u bünyesindeki yatırımcılara tanıtan Keiretsu Forum’a ve Keiretsu Forum aracılığıyla tanıştıkları yatırımcılarına teşekkür ettiklerini belirten Givlon Kurucu Ortakları Alev Tulga ve Murat Barışık, Givlon fikrinin kendi hediye alma deneyimlerinden ortaya çıktığını da paylaştı.
Givlon kurucuları tarafından aktarılan bilgilere göre alınan yatırım; kullanıcı deneyimini iyileştirmek, daha fazla insanın Givlon’dan haberdar olmasını sağlamak ve şu an için 40 olan partner marka sayısının artırılması için kullanılacak. Platform içinde yer alan partner markalara buradan ulaşabilirsiniz.
Kaynak : Webrazzi