T
Tuğçe İçözü
Misafir
Türkiye'nin lider girişimcilik ve teknoloji konferansı Webrazzi Summit 2023 bugün Wyndham Grand İstanbul Levent'te gerçekleşti. L’Oréal Omnichannel Commercial Director'ı Hande Aydın "Dijital Dönüşümde B2B E-ticaret ile geleceği kurgulamak" başlıklı oturumuyla Webrazzi Summit 2023 sahnesindeydi.
Hande Aydın L’Oréa'in kuaförleri odağına alarak strateji geliştirdiğini ifade ediyor. İşin doğası gereği geleneksel olduğunu ifade eden Aydın, teknoloji ile içinde bulundukları sektörü dönüştürdüklerini aktardı.
Hande Aydın oturumunda L’Oréal'in Partner Shop B2B e-ticaret sitesinden bahsetti. L’Oréal Partner Shop, ileri teknolojik özelliklere sahip online sipariş platformu sunarken, L’Oréal salonları için profesyonel güzellik adına nihai nokta olarak konumlanıyor. L’Oréal Partner Shop kapsamında kişiselleştirilmiş aktivasyonlara da yer veriliyor.
Salesforce tabanlı L’Oréal Partner Shop sayesinde iş geliştirmeye ayrılan vakit 2 kat arttı. Yapay zeka destekli platform, şirketin veri odaklı kararlar vermesinde etkin rol üstleniyor. L’Oréal Partner Shop, gerçek zamanlı veriler eşliğinde kişiselleştirme sunuyor.
Hatta platform, müşterinin ilgi alanının ötesinde müşterinin dokunmadığı satın almadığı ürünleri öne çıkaran önerilerde de bulunuyor. Paylaşılan verilere göre, 1 yıl içinde dağıtım ağının yüzde 85'i L’Oréal Partner Shop ile tanıştı. L’Oréal Partner Shop satışları, toplam cironun yüzde 75'ini oluşturmakta.
Kaynak : Webrazzi
Hande Aydın L’Oréa'in kuaförleri odağına alarak strateji geliştirdiğini ifade ediyor. İşin doğası gereği geleneksel olduğunu ifade eden Aydın, teknoloji ile içinde bulundukları sektörü dönüştürdüklerini aktardı.
L’Oréal Partner Shop
Hande Aydın oturumunda L’Oréal'in Partner Shop B2B e-ticaret sitesinden bahsetti. L’Oréal Partner Shop, ileri teknolojik özelliklere sahip online sipariş platformu sunarken, L’Oréal salonları için profesyonel güzellik adına nihai nokta olarak konumlanıyor. L’Oréal Partner Shop kapsamında kişiselleştirilmiş aktivasyonlara da yer veriliyor.
Salesforce tabanlı L’Oréal Partner Shop sayesinde iş geliştirmeye ayrılan vakit 2 kat arttı. Yapay zeka destekli platform, şirketin veri odaklı kararlar vermesinde etkin rol üstleniyor. L’Oréal Partner Shop, gerçek zamanlı veriler eşliğinde kişiselleştirme sunuyor.
Hatta platform, müşterinin ilgi alanının ötesinde müşterinin dokunmadığı satın almadığı ürünleri öne çıkaran önerilerde de bulunuyor. Paylaşılan verilere göre, 1 yıl içinde dağıtım ağının yüzde 85'i L’Oréal Partner Shop ile tanıştı. L’Oréal Partner Shop satışları, toplam cironun yüzde 75'ini oluşturmakta.
Kaynak : Webrazzi