G
Gözde Ulukan
Misafir
Gelişen teknoloji ve hayatın her alanını saran dijital dönüşümle birlikte fiziksel gazeteler yerini önce web sitelerine, sonra mobil uygulamalara bıraktı. Ancak günümüzde herhangi bir kesime hitap etmeyen salt haber okuyabilmek için birkaç kaynağı bir araya getirmemiz, haliyle birden çok mobil uygulama veya web sitesine göz atmamız gerekiyor. Açıkçası benim artık haber okumak için siteleri ve uygulamaları tek tek gezecek halim kalmadı, o yüzden uzunca bir süredir, bilhassa son dakika haberleri için Bundle'ı tercih ediyorum.
Aslında Bundle'ı Webrazzi okuyucuları yakından tanıyacaktır. Platform farklı kaynaklardan haberleri anlık bildirimlerle cihazınıza iletiyor. Böylelikle herhangi bir habere uzun uzun araştırmalarla uğraşmadan bir bildirimle ulaşabiliyorsunuz. Yeni bir web sitesi, Apple Watch aplikasyonu, slack widget’ı da bulunan Bundle, artık sadece bir haber uygulaması da değil, bir haber ekosistemi olarak hizmet veriyor. Son dönemde sanıyorum benim gibi düşünenler bir hayli arttı, zira bizimle paylaşılan bilgilere göre uygulamanın kullanıcı sayısının aylık 2 milyona ulaştığını görüyoruz. Üstelik bu sayı tekil ziyaretçi sayısı.
2021’de yeni uygulamalar ve web sitesi yanında yepyeni özellikler ve içerik modellerini de hayata geçiren Bundle, uygulamada geçirilen ortalama süreyi önceki yıla kıyasla yüzde 72 artırmayı başardı. Bundle'da 210 bin okur, uygulamayı aynı anda kullandı. 2021’deki yeni Bundle kullanıcılarının yüzde 68’inin organik olduğunun altını çizmekte de fayda var.
2020’de tohumları atılan yaratıcı içerik stüdyosu Bundle Studio’nun erişimi, 2021’de altı kat arttı. Bankacılık, otomotiv, telekom ve FMCG sektörlerinden 71 marka, Bundle Studio içeriklerine sponsor oldu. Bundle Studio, yüzde 7 gibi bir CTR yakalayarak sponsor markalar için önemli bir platform haline geldi.
Bundle’ın 2021’de hayata geçirdiği yeni uygulaması premium bültenler de çok sevildi. Teknoloji, spor, finans, eğlence ve yabancı dildeki seçkin içerikleri dilimize kazandıran Edition sayesinde Bundle fazlasıyla dikkat çekti.
Bundle bültenleri, kitleye markalar sponsorluğunda ulaştırıldı ve push notification sistemi ile nokta atışı hedefleme yapıldı. Bu etkin iletişimi değerlendiren 54 marka, Bundle ile premium bülten partnerliği yaptı. Böylece 61 yeni marka ile Bundle marka partnerleri sayısı 153’e çıkmış oldu.
Bundle, 2021’de bir kreatif stüdyoya sahip olmasının avantajlarını da değerlendirdi. Bundle, 2021’i özetleyen hatıra kartları projesi ile 690 bin tekil erişim ve 54 bin paylaşıma ulaşırken, bu kartları NFT olarak satışa çıkardı.
Kaynak : Webrazzi
Aylık 2 milyon kullanıcıya ulaştı
Aslında Bundle'ı Webrazzi okuyucuları yakından tanıyacaktır. Platform farklı kaynaklardan haberleri anlık bildirimlerle cihazınıza iletiyor. Böylelikle herhangi bir habere uzun uzun araştırmalarla uğraşmadan bir bildirimle ulaşabiliyorsunuz. Yeni bir web sitesi, Apple Watch aplikasyonu, slack widget’ı da bulunan Bundle, artık sadece bir haber uygulaması da değil, bir haber ekosistemi olarak hizmet veriyor. Son dönemde sanıyorum benim gibi düşünenler bir hayli arttı, zira bizimle paylaşılan bilgilere göre uygulamanın kullanıcı sayısının aylık 2 milyona ulaştığını görüyoruz. Üstelik bu sayı tekil ziyaretçi sayısı.
Uygulamada geçirilen süre yüzde 72 arttı
2021’de yeni uygulamalar ve web sitesi yanında yepyeni özellikler ve içerik modellerini de hayata geçiren Bundle, uygulamada geçirilen ortalama süreyi önceki yıla kıyasla yüzde 72 artırmayı başardı. Bundle'da 210 bin okur, uygulamayı aynı anda kullandı. 2021’deki yeni Bundle kullanıcılarının yüzde 68’inin organik olduğunun altını çizmekte de fayda var.
71 marka, Bundle Studio içeriklerine sponsor oldu
2020’de tohumları atılan yaratıcı içerik stüdyosu Bundle Studio’nun erişimi, 2021’de altı kat arttı. Bankacılık, otomotiv, telekom ve FMCG sektörlerinden 71 marka, Bundle Studio içeriklerine sponsor oldu. Bundle Studio, yüzde 7 gibi bir CTR yakalayarak sponsor markalar için önemli bir platform haline geldi.
Bundle’ın 2021’de hayata geçirdiği yeni uygulaması premium bültenler de çok sevildi. Teknoloji, spor, finans, eğlence ve yabancı dildeki seçkin içerikleri dilimize kazandıran Edition sayesinde Bundle fazlasıyla dikkat çekti.
Bundle bültenleri, kitleye markalar sponsorluğunda ulaştırıldı ve push notification sistemi ile nokta atışı hedefleme yapıldı. Bu etkin iletişimi değerlendiren 54 marka, Bundle ile premium bülten partnerliği yaptı. Böylece 61 yeni marka ile Bundle marka partnerleri sayısı 153’e çıkmış oldu.
2021'i özetleyen hatıra kartlarını NFT olarak satışa çıkardı
Bundle, 2021’de bir kreatif stüdyoya sahip olmasının avantajlarını da değerlendirdi. Bundle, 2021’i özetleyen hatıra kartları projesi ile 690 bin tekil erişim ve 54 bin paylaşıma ulaşırken, bu kartları NFT olarak satışa çıkardı.
Kaynak : Webrazzi