C
Candeğer Muradoğlu
Misafir
Serkan Yılmaz ve Melih Umar, güzellik merkezlerine ve sağlıklı yaşam alanlarına yeni bir bakış açısı getirmeyi amaçlayan bir hayal etrafında bir araya geldi. İki girişimci 2017 yılında, Bilişim Vadisi'nde bu hayali gerçeğe dönüştürmek için ixirlife - Wellness Center App'in temellerini attı.
Yazılım, güzellik merkezlerinin işletme süreçlerini kolaylaştırmak ve geliştirmek amacıyla özel olarak tasarlandı. Ekip, işletmelerin büyümesine destek olmayı, verimliliği artırmayı ve sektörde daha rekabetçi hale gelmelerini hedefledi.
Müşterilere randevu alma ve yönetme konusunda yardımcı olan ixirlife kullanıcıları, istedikleri zamanda, istedikleri cihazdan çevrim içi olarak randevu alabiliyor. Aynı zamanda, hatırlatmalar aracılığıyla kişilerin randevuları kaçırma olasılığı azalıyor ve bu da müşteri memnuniyetini artırıyor. ixirlife'nin sunduğu hizmetler arasında yapay zeka destekli randevu yönetimi, çalışan takibi, gelir-gider takibi, ödeme sistemleri ve stok yönetimi bulunuyor. Bu özellikler işletmelerin daha verimli ve karlı çalışmalarını sağlayarak güzellik merkezlerinin operasyonlarını optimize etmeye yardımcı oluyor.
Serkan Yılmaz, "ixirlife olarak işletmelerin gelirlerini artırmalarına yardımcı olmak amacıyla analitik raporlar sunuyoruz. Bu raporlar, işletmelerin daha iyi pazarlama stratejileri geliştirmelerine, kampanyalar oluşturmalarına ve müşteri sadakati oluşturmalarına katkı sağlıyor" diyerek geliştirdikleri teknolojinin sağladığı faydaları anlatıyor.
İxirlife - Wellness Center App, şu anda Türkiye'nin 61 farklı şehrinde aktif olarak hizmet veriyor. Bu yazılım, güzellik işletmelerinin günlük operasyonlarını optimize etmeye, randevu yönetimini kolaylaştırmaya ve müşteri deneyimini geliştirmeye yardımcı oluyor.
Son bir yıl içinde 2 binden fazla işletmeyle iletişime geçen ixirlife, şu anda 500'ün üzerinde işletmenin aktif olarak kullandığı bir platform haline geldi. Şirket, yılda 2 milyonun üzerinde randevuya aracılık ediyor.
Şirketin rakipleri arasında SalonAppy ve SalonRandevu gibi yerel oyuncuların yanı sıra Salonkee, Fresha gibi uluslararası rakipleri bulunuyor. Ancak ixirlife, özelleştirilebilir çözümleri, kullanıcı dostu arayüzü ve mobil uygulamasıyla dikkat çekiyor.
Yılmaz, "Özelleştirilmiş çözümler ile işletmelerin ihtiyaçlarına göre özelleştirilebilen çözümler sunuyoruz. Her işletmenin benzersiz olduğunu anlıyor ve yazılımımızı buna göre ayarlıyoruz. Kullanıcı dostu arayüz sayesinde kolay kullanılabilir ve çekici bir arayüz sunarak işletme sahiplerinin ve müşterilerin yazılımımızı rahatça kullanmalarını sağlıyoruz. Mobil uygulama ile işletmelerin ve müşterilerin mobil uygulama üzerinden kolayca erişim sağlamalarına imkan tanıyoruz" diyerek diğer şirketlerden neden ve nasıl ayrıldıklarını anlatıyor.
Yatırım konusunda kendi kaynaklarıyla ilerleyen ixirlife, şimdi Bilişim Vadisi 4'üncü Girişim Sermayesi Yatırım Fonu ve Arz Portföy gibi yatırımcılarla görüşmelerini sürdürüyor. Bu adım, ixirlife'ın büyüme hedeflerine destek olacak potansiyel bir adım olarak görülüyor.
Şirketin gelir modeli ise oldukça çeşitli. ixirlife'ın SaaS abonelik gelirleri, ödeme sistemi gelirleri, entegrasyon gelirleri ve reklam gelirleri bulunuyor.
Gelecekte ixirlife, sağlıklı yaşam merkezlerine odaklanarak büyümeyi ve uluslararası alanda yer edinmeyi hedefliyor. 2024'ün 3. çeyreğinde, uluslararası arenada ofis açmayı planlayan ixirlife, bu adımıyla ulusal ve uluslararası ölçekte bir başarı hikayesi olma yolundaki kararlılığını ortaya koyuyor. Müşterilere daha geniş bir coğrafi alanda hizmet sunma hedefiyle heyecanla yol alıyor.
Serkan Yılmaz, "Gelecekte devreye almayı planladığımız yeni özelliklerle işletmelerin gücüne güç katacağız. ixirlife, güzellik merkezleri için online randevu yazılımı konusundaki liderliğini sürdürmeye ve işletmelerin başarısını desteklemeye devam edecek" diyerek şirketin gelecek vizyonunu ortaya koyuyor.
Kaynak : Webrazzi
Yazılım, güzellik merkezlerinin işletme süreçlerini kolaylaştırmak ve geliştirmek amacıyla özel olarak tasarlandı. Ekip, işletmelerin büyümesine destek olmayı, verimliliği artırmayı ve sektörde daha rekabetçi hale gelmelerini hedefledi.
Müşterilere randevu alma ve yönetme konusunda yardımcı olan ixirlife kullanıcıları, istedikleri zamanda, istedikleri cihazdan çevrim içi olarak randevu alabiliyor. Aynı zamanda, hatırlatmalar aracılığıyla kişilerin randevuları kaçırma olasılığı azalıyor ve bu da müşteri memnuniyetini artırıyor. ixirlife'nin sunduğu hizmetler arasında yapay zeka destekli randevu yönetimi, çalışan takibi, gelir-gider takibi, ödeme sistemleri ve stok yönetimi bulunuyor. Bu özellikler işletmelerin daha verimli ve karlı çalışmalarını sağlayarak güzellik merkezlerinin operasyonlarını optimize etmeye yardımcı oluyor.
Serkan Yılmaz, "ixirlife olarak işletmelerin gelirlerini artırmalarına yardımcı olmak amacıyla analitik raporlar sunuyoruz. Bu raporlar, işletmelerin daha iyi pazarlama stratejileri geliştirmelerine, kampanyalar oluşturmalarına ve müşteri sadakati oluşturmalarına katkı sağlıyor" diyerek geliştirdikleri teknolojinin sağladığı faydaları anlatıyor.
Türkiye'nin 61 farklı şehrinde aktif olarak hizmet veriyor
İxirlife - Wellness Center App, şu anda Türkiye'nin 61 farklı şehrinde aktif olarak hizmet veriyor. Bu yazılım, güzellik işletmelerinin günlük operasyonlarını optimize etmeye, randevu yönetimini kolaylaştırmaya ve müşteri deneyimini geliştirmeye yardımcı oluyor.
Son bir yıl içinde 2 binden fazla işletmeyle iletişime geçen ixirlife, şu anda 500'ün üzerinde işletmenin aktif olarak kullandığı bir platform haline geldi. Şirket, yılda 2 milyonun üzerinde randevuya aracılık ediyor.
Şirketin rakipleri arasında SalonAppy ve SalonRandevu gibi yerel oyuncuların yanı sıra Salonkee, Fresha gibi uluslararası rakipleri bulunuyor. Ancak ixirlife, özelleştirilebilir çözümleri, kullanıcı dostu arayüzü ve mobil uygulamasıyla dikkat çekiyor.
Yılmaz, "Özelleştirilmiş çözümler ile işletmelerin ihtiyaçlarına göre özelleştirilebilen çözümler sunuyoruz. Her işletmenin benzersiz olduğunu anlıyor ve yazılımımızı buna göre ayarlıyoruz. Kullanıcı dostu arayüz sayesinde kolay kullanılabilir ve çekici bir arayüz sunarak işletme sahiplerinin ve müşterilerin yazılımımızı rahatça kullanmalarını sağlıyoruz. Mobil uygulama ile işletmelerin ve müşterilerin mobil uygulama üzerinden kolayca erişim sağlamalarına imkan tanıyoruz" diyerek diğer şirketlerden neden ve nasıl ayrıldıklarını anlatıyor.
ixirlife'ın gelir modelleri
Yatırım konusunda kendi kaynaklarıyla ilerleyen ixirlife, şimdi Bilişim Vadisi 4'üncü Girişim Sermayesi Yatırım Fonu ve Arz Portföy gibi yatırımcılarla görüşmelerini sürdürüyor. Bu adım, ixirlife'ın büyüme hedeflerine destek olacak potansiyel bir adım olarak görülüyor.
Şirketin gelir modeli ise oldukça çeşitli. ixirlife'ın SaaS abonelik gelirleri, ödeme sistemi gelirleri, entegrasyon gelirleri ve reklam gelirleri bulunuyor.
Gelecekte ixirlife, sağlıklı yaşam merkezlerine odaklanarak büyümeyi ve uluslararası alanda yer edinmeyi hedefliyor. 2024'ün 3. çeyreğinde, uluslararası arenada ofis açmayı planlayan ixirlife, bu adımıyla ulusal ve uluslararası ölçekte bir başarı hikayesi olma yolundaki kararlılığını ortaya koyuyor. Müşterilere daha geniş bir coğrafi alanda hizmet sunma hedefiyle heyecanla yol alıyor.
Serkan Yılmaz, "Gelecekte devreye almayı planladığımız yeni özelliklerle işletmelerin gücüne güç katacağız. ixirlife, güzellik merkezleri için online randevu yazılımı konusundaki liderliğini sürdürmeye ve işletmelerin başarısını desteklemeye devam edecek" diyerek şirketin gelecek vizyonunu ortaya koyuyor.
Kaynak : Webrazzi