G
Gözde Ulukan
Misafir
Mevcut iki boyutlu görüntüleri, yapay zekayı kullanarak dijitalleştirerek fiziksel nesnenin dijital ikizi olan yeni bir üç boyutlu model yaratan Hexa, Point72 Ventures, Samurai Incubate, Sarona Partners ve HTC'den 20.5 milyon dolar yatırım aldı. Şirket, aldığı yatırımı ürün geliştirme ve müşteri portföyünü genişletmek için kullanacağını açıkladı.Şirketin bugüne kadar aldığı toplam yatırım miktarı ise 27,2 milyon dolara ulaştı.
Hexa müşterileri platforma bir resim yükleyebiliyor veya Hexa'nın API'ının bir web sitesinden otomatik olarak resim getirmesini sağlayabiliyor. Daha sonra şirketin mühendisleri yapay zeka destekli araçlar kullanarak görüntülerden üç boyutlu varlıklar ve modeller oluşturuyor.
Süreç boyunca müşteriler doğrudan modeller hakkında geri bildirimde bulunabilirken, Hexa da mühendislerine sorular sorabiliyor ve modelleri web'de veya AR ve VR deneyimlerinde kullanıma hazırlayabiliyor.
Yehiel Atias, Ran Buchnik ve Jonathan Clark tarafından hayata geçirilen Hexa, oluşturduğu dijital ikizlerin web sitelerde, sosyal medyada ve AR uygulamalarında kullanılabileceğini söylüyor. Modellerin etkileşimli olduğunun da altı çiziliyor. Tüketiciler modeli imleçleri ile kontrol ederek varlığı herhangi bir açıdan incelemelerine olanak tanıyor. Hexa, müşterilerinin oluşturduğu modellerin depolanmasını, yönetimini, dağıtımını ve analizini sağlıyor.
Hexa CEO'su ve kurucu ortağı Yehiel Atias, üç boyutlu içeriğin tüm online ve offline perakende satışın merkezinde olacağına inandıklarını söylüyor. Hexa'nın Amazon, Macy's, Logitech, Unity ve Crate & Barrel gibi müşterileri bulunuyor. Şirket, 100'den fazla çalışanı ile hizmet veriyor.
Kaynak : Webrazzi
Hexa müşterileri platforma bir resim yükleyebiliyor veya Hexa'nın API'ının bir web sitesinden otomatik olarak resim getirmesini sağlayabiliyor. Daha sonra şirketin mühendisleri yapay zeka destekli araçlar kullanarak görüntülerden üç boyutlu varlıklar ve modeller oluşturuyor.
Süreç boyunca müşteriler doğrudan modeller hakkında geri bildirimde bulunabilirken, Hexa da mühendislerine sorular sorabiliyor ve modelleri web'de veya AR ve VR deneyimlerinde kullanıma hazırlayabiliyor.
Yehiel Atias, Ran Buchnik ve Jonathan Clark tarafından hayata geçirilen Hexa, oluşturduğu dijital ikizlerin web sitelerde, sosyal medyada ve AR uygulamalarında kullanılabileceğini söylüyor. Modellerin etkileşimli olduğunun da altı çiziliyor. Tüketiciler modeli imleçleri ile kontrol ederek varlığı herhangi bir açıdan incelemelerine olanak tanıyor. Hexa, müşterilerinin oluşturduğu modellerin depolanmasını, yönetimini, dağıtımını ve analizini sağlıyor.
Hexa CEO'su ve kurucu ortağı Yehiel Atias, üç boyutlu içeriğin tüm online ve offline perakende satışın merkezinde olacağına inandıklarını söylüyor. Hexa'nın Amazon, Macy's, Logitech, Unity ve Crate & Barrel gibi müşterileri bulunuyor. Şirket, 100'den fazla çalışanı ile hizmet veriyor.
Kaynak : Webrazzi