G
Gözde Ulukan
Misafir
Covid-19 pandemisi ile birlikte uzaktan çalışmalar artmaya ve kalıcı hale gelmeye başladı. Google Takvim, bu kapsamda yeni bir özelliği yayına aldığını duyurdu. Buna göre artık kullanıcılar, her hafta nerede çalışmayı planladıklarını doğrudan takvimlerinden belirtebilecekler. Bu özellik, belirli bir hafta için bir çalışma konumu rutini eklemenize ve iş arkadaşlarınızın sizi bir etkinliğe davet ettiklerinde nerede çalıştığınızı bilmelerine olanak tanıyacak.
Bu özellik, belirli Google Workspace planlarındaki kullanıcılar için 30 Ağustos'tan itibaren kullanıma sunulacak. Özellik, mevcut çalışma saatleri seçeneklerinin yanı sıra Takvim'in "ayarlar" menüsünden ve haftalık takvim görünümünden erişilebilir olacak. Kullanılabilir iş yerleri arasında "Ofis", "Ev", "Belirtilmemiş" veya "Başka Bir Yer" gibi seçenekler yer alıyor. Çalışma konumları özelliği, Google Takvim'de kullanıma sunulmaya başladığında, öncelikle varsayılan olarak kapalı olacak. Kullanıcılara, takvim ayarlarından bu özelliği etkinleştirme imkanı sunulacak.
Google, blog gönderisinde ekiplerin yüz yüze iş birliği planlamasını kolaylaştırmak için Google Takvim'ee nerede çalıştığınızı gösterme özelliğini eklediğini açıkladı. Ancak bu özellik, hibrit bir iş yerindeki beklentileri belirlemek için de kullanılabilir durumda olacak.
Bu özellik, Google Workspace Business Standard, Business Plus, Enterprise Standard, Enterprise Plus, Education Plus, Sivil Toplum Kuruluşları ve G Suite Business kullanıcıları için aktif olacak; ancak G Suite Basic müşterilerinin yanı sıra Google Workspace Essentials, Business Starter, Enterprise Essentials ve Education Fundamentals planlarındaki müşteriler tarafından kullanılamayacak.
Kaynak : Webrazzi
Bu özellik, belirli Google Workspace planlarındaki kullanıcılar için 30 Ağustos'tan itibaren kullanıma sunulacak. Özellik, mevcut çalışma saatleri seçeneklerinin yanı sıra Takvim'in "ayarlar" menüsünden ve haftalık takvim görünümünden erişilebilir olacak. Kullanılabilir iş yerleri arasında "Ofis", "Ev", "Belirtilmemiş" veya "Başka Bir Yer" gibi seçenekler yer alıyor. Çalışma konumları özelliği, Google Takvim'de kullanıma sunulmaya başladığında, öncelikle varsayılan olarak kapalı olacak. Kullanıcılara, takvim ayarlarından bu özelliği etkinleştirme imkanı sunulacak.
Google, blog gönderisinde ekiplerin yüz yüze iş birliği planlamasını kolaylaştırmak için Google Takvim'ee nerede çalıştığınızı gösterme özelliğini eklediğini açıkladı. Ancak bu özellik, hibrit bir iş yerindeki beklentileri belirlemek için de kullanılabilir durumda olacak.
Bu özellik, Google Workspace Business Standard, Business Plus, Enterprise Standard, Enterprise Plus, Education Plus, Sivil Toplum Kuruluşları ve G Suite Business kullanıcıları için aktif olacak; ancak G Suite Basic müşterilerinin yanı sıra Google Workspace Essentials, Business Starter, Enterprise Essentials ve Education Fundamentals planlarındaki müşteriler tarafından kullanılamayacak.
Kaynak : Webrazzi