G
Gözde Ulukan
Misafir
Aytekin Tank tarafından 2006 yılında hayata geçirilen Jotform'dan daha önce sizlere detaylı olarak bahsetmiştik. Ana ofisi San Francisco'da bulunan, aynı zamanda Ankara ve İzmir'de ofisleri olan Jotform'dan şimdi de İstanbul adımı geldi. Şirket, İstanbul'da bir ofis açtı.
Jotform’daki büyüme hızı ve artan iş gücü ihtiyacı göz önünde bulundurularak bu karar alındı. Türkiye'nin en kalabalık şehri ve aynı zamanda yazılım sektörünün önemli merkezlerinden İstanbul'da bulunmak bir süredir ekibin aklındaydı. Bunun için doğru zamanı ve doğru yeri bekleyen Jotform ekibi, yer konusu kendileri için oldukça önemli olduğunu, çünkü bütün ofislerinde çalışanlarının rahatını ve mutluluğunu garanti altına alacak ortamın oluşturulabilmesini ön koşul olarak gördüklerini açıkladı.
Jotform, dünyada 15 milyonun üzerinde kullanıcısı olan 16 yıllık bir şirket. Jotform İstanbul ofisi için yazılımcılar başta olmak üzere 50’ye yakın farklı pozisyonda çalışan arayışı bulunuyor, ilanların tam listesi ise şirketin LinkedIn sayfasında yer alıyor.
Jotform'un tüm dünyadan kullanıcıları olduğu için 30’un üzerinde ülkeden, farklı saat dilimlerinde yaşayan çalışanları mevcut. Şirket, bu sayede kullanıcılarına 7 gün 24 saat kesintisiz destek sunabiliyor. İstanbul ofisi ile birlikte San Francisco, Londra, Sidney, Ankara ve İzmir'de de ofisleri bulunuyor. Ofislerde 350'den fazla tam zamanlı çalışan var. Diğer ülkelerdeki ekipler de katıldığında bu sayı 500'ü geçiyor. Jotform'un sadece ofisler ve çalışanların istekleri ile ilgilenen ayrı bir ekibi de bulunuyor.
Jotform, tüm dünyada 15 milyonun üzerinde kullanıcısı olan, önemli form servislerinden biri. Şu an 18 dilde kullanıcılara hizmet veriyor. Jotform sayesinde hiç kodlama bilmeyen kişiler bile kendi ihtiyaçlarına yönelik formlar oluşturup kullanıyorlar, ilgili kişilerle paylaşabiliyorlar. Bununla birlikte kod yazmadan, sürükle bırak ile mobil uygulama geliştirilmesini sağlayan Jotform Apps, otomatik doküman üretimi için kullanılan Jotform PDF Editor, çevrim içi veritabanı (online database) Jotform Tables gibi birçok farklı ürün de bulunuyor.
Pandeminin dünyayı iyiden iyiye dijital çözümlere ittiğini gören Jotform, bu dönemde, dünyadaki ve hedef müşteri segmentlerindeki trendleri gözlemlediği, kendi ekipleri tarafından geliştirilen analiz araçları sayesinde, rakiplerine göre çok hızlı aksiyon alma fırsatı yakaladı. Jotform ekibi, birçok firmanın oldukça zararla çıktığı bu süreçten geçmiş yıllardaki büyümesini sürdürerek çıkmanın kendileri için oldukça umut verici olduğunu söyledi.
Jotform ekibi, her zaman kullanıcılarını dinleyen, onların geri bildirim ve ihtiyaçlarından yola çıkarak ürün stratejisine yön veren bir şirket olduklarını belirtiyor. Ekip, hem bunları göz önünde bulunduran hem de sektördeki değişimleri yakalayan bir şirket olarak, daha da büyüyebilmek, kullanıcılarının farklı sorunları için farklı çözümler üretebilmek arzusunda ilerlemeye devam edeceklerini söylüyor.
Geçtiğimiz yıl neredeyse her ay yeni bir ürün lanse eden Jotform, her bir yeni ürünün hem halihazırdaki kullanıcılarının sorunlarını çözdüğünü hem de yeni kullanıcıların Jotform’a katılmasını sağladığını belirtiyor.
Kaynak : Webrazzi
İstanbul ofisi için 50'ye yakın pozisyon
Jotform’daki büyüme hızı ve artan iş gücü ihtiyacı göz önünde bulundurularak bu karar alındı. Türkiye'nin en kalabalık şehri ve aynı zamanda yazılım sektörünün önemli merkezlerinden İstanbul'da bulunmak bir süredir ekibin aklındaydı. Bunun için doğru zamanı ve doğru yeri bekleyen Jotform ekibi, yer konusu kendileri için oldukça önemli olduğunu, çünkü bütün ofislerinde çalışanlarının rahatını ve mutluluğunu garanti altına alacak ortamın oluşturulabilmesini ön koşul olarak gördüklerini açıkladı.
Jotform, dünyada 15 milyonun üzerinde kullanıcısı olan 16 yıllık bir şirket. Jotform İstanbul ofisi için yazılımcılar başta olmak üzere 50’ye yakın farklı pozisyonda çalışan arayışı bulunuyor, ilanların tam listesi ise şirketin LinkedIn sayfasında yer alıyor.
30’un üzerinde ülkeden, farklı saat dilimlerinde yaşayan çalışanlar
Jotform'un tüm dünyadan kullanıcıları olduğu için 30’un üzerinde ülkeden, farklı saat dilimlerinde yaşayan çalışanları mevcut. Şirket, bu sayede kullanıcılarına 7 gün 24 saat kesintisiz destek sunabiliyor. İstanbul ofisi ile birlikte San Francisco, Londra, Sidney, Ankara ve İzmir'de de ofisleri bulunuyor. Ofislerde 350'den fazla tam zamanlı çalışan var. Diğer ülkelerdeki ekipler de katıldığında bu sayı 500'ü geçiyor. Jotform'un sadece ofisler ve çalışanların istekleri ile ilgilenen ayrı bir ekibi de bulunuyor.
18 dilde hizmet
Jotform, tüm dünyada 15 milyonun üzerinde kullanıcısı olan, önemli form servislerinden biri. Şu an 18 dilde kullanıcılara hizmet veriyor. Jotform sayesinde hiç kodlama bilmeyen kişiler bile kendi ihtiyaçlarına yönelik formlar oluşturup kullanıyorlar, ilgili kişilerle paylaşabiliyorlar. Bununla birlikte kod yazmadan, sürükle bırak ile mobil uygulama geliştirilmesini sağlayan Jotform Apps, otomatik doküman üretimi için kullanılan Jotform PDF Editor, çevrim içi veritabanı (online database) Jotform Tables gibi birçok farklı ürün de bulunuyor.
Pandemide Jotform
Pandeminin dünyayı iyiden iyiye dijital çözümlere ittiğini gören Jotform, bu dönemde, dünyadaki ve hedef müşteri segmentlerindeki trendleri gözlemlediği, kendi ekipleri tarafından geliştirilen analiz araçları sayesinde, rakiplerine göre çok hızlı aksiyon alma fırsatı yakaladı. Jotform ekibi, birçok firmanın oldukça zararla çıktığı bu süreçten geçmiş yıllardaki büyümesini sürdürerek çıkmanın kendileri için oldukça umut verici olduğunu söyledi.
Jotform'un gelecek planları
Jotform ekibi, her zaman kullanıcılarını dinleyen, onların geri bildirim ve ihtiyaçlarından yola çıkarak ürün stratejisine yön veren bir şirket olduklarını belirtiyor. Ekip, hem bunları göz önünde bulunduran hem de sektördeki değişimleri yakalayan bir şirket olarak, daha da büyüyebilmek, kullanıcılarının farklı sorunları için farklı çözümler üretebilmek arzusunda ilerlemeye devam edeceklerini söylüyor.
Geçtiğimiz yıl neredeyse her ay yeni bir ürün lanse eden Jotform, her bir yeni ürünün hem halihazırdaki kullanıcılarının sorunlarını çözdüğünü hem de yeni kullanıcıların Jotform’a katılmasını sağladığını belirtiyor.
Kaynak : Webrazzi