Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Üye girişi yapmayı ihmal etmeyin ! Konulara cevap yazmak, kaynak dosyalarını iletmek ve yeni konu açabilmek için üye girişi yapmanız gerekir. Üye kayıtları aktif !

Webrazzi Gizem Mishi McDuff tarafından kurulan dijital moda markası House of Blueberry, 6 milyon dolar yatırım aldı

  • Konbuyu başlatan Tuğçe İçözü
  • Başlangıç tarihi
İçerik! Webrazzi'den alıntılanmıştır. Webrazzi internet girişimleri, sosyal medya, dijital pazarlama ve mobil konularına odaklı popüler teknoloji blogudur.
T

Tuğçe İçözü

Misafir
Dijital moda markası House of Blueberry, 6 milyon dolar tohum yatırımı aldı. Makers Fund'ın liderliği üstlendiği tura Everblue Management katılım gösterdi. Dijital moda markası, yatırımı, oyunlarla yeni iş ortaklıklarını genişletmek ve sanal dünyalarda daha geniş kitlelere ulaşmak için kullanacak.

Gizem Mishi McDuff tarafından kurulan House of Blueberry'nin macerası ilk olarak Second Life'da başladı. Girişim, Roblox, The Sims ve Second Life'da 20 milyondan fazla dijital varlık sattı. 2012'den bu yana faaliyet gösteren şirket, oyuncuların ve içerik üreticilerin kendini ifade etmesini sağlarken, kendini metaverse'ün dijital moda markası olarak konumlandırıyor.

Şirketin ortaklık yaptığı markalar arasında Natori ve Boy Meets Girl, içerik üreticileri arasında ise Leah Ashe yer alıyor. Yazının girişinde de bahsettiğimiz üzere House of Blueberry, geniş kitlelere ulaşmak için tasarım açısından da değişiklikler yapmayı planlıyor. Şimdiye kadar ağırlıklı olarak kadınlara yönelik tasarımlar hayata geçiren girişim, erkek ve androjen odaklı tasarımlara yönelecek. Bununla beraber tasarımlar kıyafetlerin ötesinde makyaj malzemelerini ve aksesuarlarını da kapsayacak.


Aynı zamanda girişim, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriklerin (UGC) ağırlıklı olduğu oyunlar ve online platformlarda varlık göstermeye başlayacak.

2022 yılında yalnızca Roblox'ta oyuncuların 62 milyondan fazla giyim ve aksesuar ürünü aldığını düşünürsek, House of Blueberry'nin uzun vadede yatırımcıları memnun edeceğini söyleyebiliriz. Üstelik tanınmış oyunların dışında sosyal ağlar da avatar giyim ve aksesuar ürünlerine ilgi gösteriyor.

Hatırlarsanız, 2022'nin Haziran ayında Mark Zuckerberg Facebook'ta paylaştığı bir gönderi ile Facebook, Instagram ve Messenger'da Avatars Store isimli avatarlara özel bir mağaza açacaklarını duyurdu. Kullanıcılar, bu yenilik kapsamında avatarlarına stil kazandırmak için dijital kıyafetler alabilecek. Meta'nın bu alanda Balenciaga, Prada ve Thom Browne'ın yanı sıra House of Blueberry gibi girişimlerle iş birliği yapması olası.

Kaynak : Webrazzi
 

Benzer konular

Reklam

  AdBlock Detected
Sure, ad-blocking software does a great job at blocking ads, but it also blocks some useful and important features of our website. For the best possible site experience please take a moment to disable your AdBlocker.