T
Tuğçe İçözü
Misafir
Girişimlerin satış süreçlerini yapay zeka ile iyileştirmeye odaklanan Godmode, 2023 yılının başında Mert Deveci tarafından kuruldu. Girişim, tohum öncesi yatırım turunda Bitkraft, Delphi ve Paribu Ventures’dan 2.6 milyon dolar yatırım aldı.
Yapay zeka agent’lar ile potansiyel müşteri araştırması yapan araç, bu araştırma sonucunda listeler hazırlıyor. Listedeki hangi isme hangi mesajla gidilmesi gerektiğini analiz eden Godmode; kurucu ortaklara sağladığı hız ile 5 kat daha fazla ilişki kurmayı vadediyor.
Platformda ulaşmak istediğiniz insan profillerini veya kurumları belirtebilirsiniz. Eğer insanlara ulaşmak istiyorsanız, iş tanımı, faaliyet gösterilen endüstri, şirket büyüklüğü ve konum bilgilerine dair bilgiler giriyorsunuz. Şirketlerde de bu bilgilerin yanı sıra benzer şirketlerin bağlantılarını belirtmeniz gerekiyor. Şirket ve insanların yanı sıra doğrudan karar vericileri de hedeflemenize imkan tanınıyor. Dilerseniz bu kriterleri teker teker doldurmak yerine ulaşmak istediğiniz insan ya da şirket profilini bir istem olarak aracın yapay zekasına aktarabiliyorsunuz.
Tüm bu adımların neticesinde ortaya bir iletişim listesi çıkıyor. Ben kripto trader'ları hedefledim. Karşıma LinkedIn profilleri, çalışılan şirket ve kullanıcı isimlerinden oluşan 25 kişilik bir liste çıktı. Listenin altında yer alan kısımdan yapay desteğiyle bir kampanya ya da bir gönderi taslağı oluşturabiliyorsunuz.
Platformda yürüttüğünüz kampanyaları hem takip etmenizi hem de analiz etmenizi sağlayan bir panel sunuluyor.
Godmode, yayına alındığı Nisan ayından bu yana 100'den fazla müşteriye ulaştı. Girişim, şimdiye kadar 120 binden fazla potansiyel müşteri listelemesi yaptığını belirtiyor. Godmode Kurucusu Mert Deveci'nin aktardıklarına göre; Godmode’un yapay zeka agent’ları, satış ekiplerinin yerine potansiyel müşteri araştırması yapıyor, detaylı listeler hazırlıyor ve doğru mesajlarla doğru kişilere ulaşmayı sağlıyor. Bu yapay zeka agent’lar, manuel süreçleri otomatikleştirerek, satış ekiplerinin stratejik işlere odaklanmasını mümkün kılıyor. Böylece girişim satış süreçlerini sadece hızlandırmanın ötesinde çok daha verimli hale getiriyor. Platformun Hubspot, Salesforce, Linkedin, Gmail, Outlook ve Slack gibi araçlarla entegrasyonları bulunuyor.
Godmode'un B2B satış takımları için pazara giriş operasyonlarında Figma benzeri tek platform olarak konumlanmaya çalıştığını söyleyebiliriz. Girişim, 20-100 arası çalışanı olup B2B dijital satış operasyonu yürüten girişimleri hedefliyor.
Godmode’un müşterileri arasında WP SEO AI, Inmotion Software ve Gitpaid gibi sirketler yer alıyor. Girişimin kısa vadededeki öncelikleri arasında daha kompleks süreçler için olan iş akışı altyapısını piyasaya sürmek ve profesyonel hizmetler alanında çalışan şirketlere ulaşmak var.
Godmode’un Webrazzi okuyucuları için yüzde 20 indirim/ücretsiz kullanım sunduğunu belirtelim. Godmode’u denemek için team@troylabs.io adresine Webrazzi konulu bir e-posta göndermeniz yeterli.
Kaynak : Webrazzi
Yapay zeka agent’lar ile potansiyel müşteri araştırması yapan araç, bu araştırma sonucunda listeler hazırlıyor. Listedeki hangi isme hangi mesajla gidilmesi gerektiğini analiz eden Godmode; kurucu ortaklara sağladığı hız ile 5 kat daha fazla ilişki kurmayı vadediyor.
Platformda ulaşmak istediğiniz insan profillerini veya kurumları belirtebilirsiniz. Eğer insanlara ulaşmak istiyorsanız, iş tanımı, faaliyet gösterilen endüstri, şirket büyüklüğü ve konum bilgilerine dair bilgiler giriyorsunuz. Şirketlerde de bu bilgilerin yanı sıra benzer şirketlerin bağlantılarını belirtmeniz gerekiyor. Şirket ve insanların yanı sıra doğrudan karar vericileri de hedeflemenize imkan tanınıyor. Dilerseniz bu kriterleri teker teker doldurmak yerine ulaşmak istediğiniz insan ya da şirket profilini bir istem olarak aracın yapay zekasına aktarabiliyorsunuz.
Tüm bu adımların neticesinde ortaya bir iletişim listesi çıkıyor. Ben kripto trader'ları hedefledim. Karşıma LinkedIn profilleri, çalışılan şirket ve kullanıcı isimlerinden oluşan 25 kişilik bir liste çıktı. Listenin altında yer alan kısımdan yapay desteğiyle bir kampanya ya da bir gönderi taslağı oluşturabiliyorsunuz.
Platformda yürüttüğünüz kampanyaları hem takip etmenizi hem de analiz etmenizi sağlayan bir panel sunuluyor.
Godmode, yayına alındığı Nisan ayından bu yana 100'den fazla müşteriye ulaştı. Girişim, şimdiye kadar 120 binden fazla potansiyel müşteri listelemesi yaptığını belirtiyor. Godmode Kurucusu Mert Deveci'nin aktardıklarına göre; Godmode’un yapay zeka agent’ları, satış ekiplerinin yerine potansiyel müşteri araştırması yapıyor, detaylı listeler hazırlıyor ve doğru mesajlarla doğru kişilere ulaşmayı sağlıyor. Bu yapay zeka agent’lar, manuel süreçleri otomatikleştirerek, satış ekiplerinin stratejik işlere odaklanmasını mümkün kılıyor. Böylece girişim satış süreçlerini sadece hızlandırmanın ötesinde çok daha verimli hale getiriyor. Platformun Hubspot, Salesforce, Linkedin, Gmail, Outlook ve Slack gibi araçlarla entegrasyonları bulunuyor.
Godmode'un B2B satış takımları için pazara giriş operasyonlarında Figma benzeri tek platform olarak konumlanmaya çalıştığını söyleyebiliriz. Girişim, 20-100 arası çalışanı olup B2B dijital satış operasyonu yürüten girişimleri hedefliyor.
Godmode’un müşterileri arasında WP SEO AI, Inmotion Software ve Gitpaid gibi sirketler yer alıyor. Girişimin kısa vadededeki öncelikleri arasında daha kompleks süreçler için olan iş akışı altyapısını piyasaya sürmek ve profesyonel hizmetler alanında çalışan şirketlere ulaşmak var.
Godmode’un Webrazzi okuyucuları için yüzde 20 indirim/ücretsiz kullanım sunduğunu belirtelim. Godmode’u denemek için team@troylabs.io adresine Webrazzi konulu bir e-posta göndermeniz yeterli.
Kaynak : Webrazzi