A
Arden Papuççiyan
Misafir
Ülkemizdeki girişim ekosistemi her geçen gelişmeye ve büyümeye devam ediyor. Genelde yatırımlar, kuluçka merkezleri ve girişimcilik programları ile büyümesini sürdüren girişimlerin yararlanabilecekleri pek çok devlet desteği de bulunuyor. Webrazzi olarak bilişim sektöründe hizmet sunan girişimlerin yararlanabileceği devlet destekleri ile ilgili 5 videoluk bir video serisi hazırladık.
"Girişimlerin alabilecekleri devlet destekleri" isimli serimizde bilişim destekleri danışmanı Ramazan Sarıcı ile birlikte bilişim sektörü özelinde hizmet sunan girişimlerin alabilecekleri devlet desteklerini tüm detayları ile birlikte konuşacağız.
Serimizin ilk videosunda hem hangi girişimlerin bu devlet desteklerinden yararlanabileceklerini hem de yurt dışı reklam tanıtım desteğini masaya yatırdık. Söz konusu devlet desteklerinden yararlanmak isteyen girişimler için temelde 3 şart bulunuyor.
Bu şartlar ise girişimin Türkiye'de kurulu bir bilişim şirketi olması, bir ürüne sahip olması ve en önemlisi ise girişimin ürününün yabancı müşterinin kullanımına açık olması gerekiyor. Bu şartları sağlayan girişimler serimizde konuşacağımız tüm devlet desteklerinden yararlanabilirler.
Video serimizde ele aldığımız ilk devlet desteği ise yurt dışı reklam tanıtım desteği oldu. Girişimlerine en çok yararlandıkları desteklerin başında yer alan yurt dışı reklam tanıtım desteği, yıllık 400 bin dolara kadar reklam desteği verilmesini sağlıyor.
Yurt dışı reklam tanıtım desteği ile birlikte yurt dışı reklam, tanıtım ve pazarlama faaliyetleri kapsamında gerçekleştirilen sponsorluk faaliyetleri, TV ve radyo reklamları, gazete ve dergi reklamları, dijital ajans, PR ajansı, Lead Management ajansı hizmet alımları ile internet ve sosyal medya reklamları, açık hava reklamları ve özel tanıtım giderleri (kokteyl, seminer, konferans, ürün lansman vb. faaliyetleri) destekleniyor.
Bir sonraki videomuzda bilişim sektöründe hizmet sunan girişimlerin yararlanabileceği yeni devlet destekleri ile karşınızda olacağız. İyi seyirler.
Kaynak : Webrazzi
Girişimlerin alabilecekleri devlet destekleri
"Girişimlerin alabilecekleri devlet destekleri" isimli serimizde bilişim destekleri danışmanı Ramazan Sarıcı ile birlikte bilişim sektörü özelinde hizmet sunan girişimlerin alabilecekleri devlet desteklerini tüm detayları ile birlikte konuşacağız.
Hangi girişimler devlet desteklerinden faydalanabilir?
Serimizin ilk videosunda hem hangi girişimlerin bu devlet desteklerinden yararlanabileceklerini hem de yurt dışı reklam tanıtım desteğini masaya yatırdık. Söz konusu devlet desteklerinden yararlanmak isteyen girişimler için temelde 3 şart bulunuyor.
Bu şartlar ise girişimin Türkiye'de kurulu bir bilişim şirketi olması, bir ürüne sahip olması ve en önemlisi ise girişimin ürününün yabancı müşterinin kullanımına açık olması gerekiyor. Bu şartları sağlayan girişimler serimizde konuşacağımız tüm devlet desteklerinden yararlanabilirler.
Yurt dışı reklam tanıtım desteği
Video serimizde ele aldığımız ilk devlet desteği ise yurt dışı reklam tanıtım desteği oldu. Girişimlerine en çok yararlandıkları desteklerin başında yer alan yurt dışı reklam tanıtım desteği, yıllık 400 bin dolara kadar reklam desteği verilmesini sağlıyor.
Yurt dışı reklam tanıtım desteği ile birlikte yurt dışı reklam, tanıtım ve pazarlama faaliyetleri kapsamında gerçekleştirilen sponsorluk faaliyetleri, TV ve radyo reklamları, gazete ve dergi reklamları, dijital ajans, PR ajansı, Lead Management ajansı hizmet alımları ile internet ve sosyal medya reklamları, açık hava reklamları ve özel tanıtım giderleri (kokteyl, seminer, konferans, ürün lansman vb. faaliyetleri) destekleniyor.
Bir sonraki videomuzda bilişim sektöründe hizmet sunan girişimlerin yararlanabileceği yeni devlet destekleri ile karşınızda olacağız. İyi seyirler.
Kaynak : Webrazzi