C
Candeğer Muradoğlu
Misafir
Fintech girişimi Doconomy, 34 milyon euro yatırım aldı. Şirketin B serisi yatırım turu, UBS Next ve CommerzVentures tarafından ortaklaşa yönetildi. İsveç merkezli Doconomy'nin yatırım turunda S&P Global yer aldı. Şirket, aldığı yeni yatırımı Kuzey Amerika'da büyümek ve ürün yelpazesini genişletmek için kullanacağını açıkladı.
Şirket, 2018 yılında Mathias Wikström tarafından kuruldu. Doconomy, bankaların çevre dostu kararlar almasına yardımcı olan dijital çözümler geliştiren bir fintech şirketi olarak ön plana çıkıyor. Şirket, bankalara müşterilerinin iklim dostu ve finansal sağlığını destekleyici kararlar almasını sağlayan araçlar sunuyor. Doconomy'nin hedefi, her işlemin iklim krizine olumlu katkıda bulunmasını sağlamak.
Doconomy, 35 ülkede 100'den fazla müşteriyle çalışarak Birleşmiş Milletler, Mastercard ve Dünya Doğayı Koruma Vakfı gibi önemli kuruluşlarla iş birliği yapıyor. Şirket, bankaların müşterilerine daha sürdürülebilir bir yaşam için bilinçli finansal kararlar almalarında yardımcı oluyor.
Araştırmalar, tüketicilerin sürdürülebilir yaşam ve tüketim konusunda finansal kuruluşların rolünü önemli bulduğunu gösteriyor. Doconomy de bankaların bu talebe yanıt vermesine yardımcı olarak tüketicilerin sürdürülebilir seçenekler arayışına destek veriyor.
Doconomy'nin çözümleri, kullanıcıların hem finansal hem de çevresel olarak bilinçli kararlar almalarını sağlıyor. Bu, hem bireylerin hem de toplumun genel refahına katkıda bulunuyor.
Kaynak : Webrazzi
Şirket, 2018 yılında Mathias Wikström tarafından kuruldu. Doconomy, bankaların çevre dostu kararlar almasına yardımcı olan dijital çözümler geliştiren bir fintech şirketi olarak ön plana çıkıyor. Şirket, bankalara müşterilerinin iklim dostu ve finansal sağlığını destekleyici kararlar almasını sağlayan araçlar sunuyor. Doconomy'nin hedefi, her işlemin iklim krizine olumlu katkıda bulunmasını sağlamak.
Doconomy, 35 ülkede 100'den fazla müşteriyle çalışarak Birleşmiş Milletler, Mastercard ve Dünya Doğayı Koruma Vakfı gibi önemli kuruluşlarla iş birliği yapıyor. Şirket, bankaların müşterilerine daha sürdürülebilir bir yaşam için bilinçli finansal kararlar almalarında yardımcı oluyor.
Araştırmalar, tüketicilerin sürdürülebilir yaşam ve tüketim konusunda finansal kuruluşların rolünü önemli bulduğunu gösteriyor. Doconomy de bankaların bu talebe yanıt vermesine yardımcı olarak tüketicilerin sürdürülebilir seçenekler arayışına destek veriyor.
Doconomy'nin çözümleri, kullanıcıların hem finansal hem de çevresel olarak bilinçli kararlar almalarını sağlıyor. Bu, hem bireylerin hem de toplumun genel refahına katkıda bulunuyor.
Kaynak : Webrazzi