T
Tuğçe İçözü
Misafir
Türkiye'nin lider Fintech konferansı Webrazzi Fintech 2022 bugün, Disrupt, Grow ve Academy olmak üzere 3 salonda katılımcılar ile buluşuyor. Webrazzi Fintech 2022'de Değer yaratmanın rakipsiz yolu: An’ı yakalamak başlıklı oturumda Evam CEO'su Bülent Demirkurt, Evam'ın hikayesinden ve faaliyetlerinden bahsetti.
2015 yılında gerçek zamanlı veri analitiği üzerine çalışmaya başlayan şirket, o dönemde 10 kişi olan ekibini, 100 kişiye genişletti. Bülent Demirkurt'un aktardığı verilere göre, 600 milyondan fazla son kullanıcıya hizmet sunan Evam, 20'den fazla ülkede faaliyet gösteriyor. Performansta iyi olduklarını vurgulayan Demirkurt, cirolarının büyük bir kısmınının döviz olduğunu, maliyetlerin ise TL olduğunu belirtti. Demirkurt, bu nedenle Lüksemburg merkezli CEECAT'ten yatırım aldıklarını hatırlattı.
Evam'ın Amsterdam, Miami, Londra ve Singapur'da ofisleri bulunmakta. Evam, finans, telekomünikasyon ve perakende alanında tüm kanallarındaki verileri dinleyip anlamlandırıp müşterileri için aksiyona çeviriyor.
Bülent Demirkurt, yaptıkları işi "doğru yerde, doğru zamanda, doğru kişiye, doğru teklifi iletebilmek" olarak tanımlıyor. Demirkurt, bu işi, binlerce kullanıcı değil milyonlarca müşteri ve yüzlerce snearyo ile 100 milisaniyenin altında yanıt (response) hızıyla yaptıklarını dile getirdi.
Bülent Demirkurt, Evam'ın yaptığı işi daha iyi anlatmak için alışveriş analojisi kullandı. Evam, kredi kartı ile alışveriş yaptığınız sırada limitiniz yetersiz kaldığında "1200 TL limit istermisiniz?" mesajı almanızı sağlıyor. Böylece kasiyere "tekrar dener misiniz?" diyerek, hızlıca alışverişinizin tamamlanmasını sağlıyor.
Doğru anda doğru kişiye ulaşmak, son kullanıcıların problemini çözerken, Evam'ın müşterileri de para kazanmış oluyor.
"Sadakatin özü doğru anı yakalamak" ifadesini kullanan Bülent Demirkurt, Evam'In yeni modüllerinden de söz etti. Bu kapsamda customer survey ve visualization modüllerini kısaca anlatan Demirkurt, makine öğrenimi (ML) kullanan decision modülünü de anlattı. Evam, decision modülü sayesinde big data ile anlık verileri bir arada kullanıyor.
"Müşterilerimizin müşterilerine ulaşmasını sağlıyoruz." diyen Bülent Demirkurt, aldığı pozitif geri bildirimlerin 2'den 5'e çıkarken, 2'den 22ye çıkmaya başladığını vurguladı.
Kaynak : Webrazzi
2015 yılında gerçek zamanlı veri analitiği üzerine çalışmaya başlayan şirket, o dönemde 10 kişi olan ekibini, 100 kişiye genişletti. Bülent Demirkurt'un aktardığı verilere göre, 600 milyondan fazla son kullanıcıya hizmet sunan Evam, 20'den fazla ülkede faaliyet gösteriyor. Performansta iyi olduklarını vurgulayan Demirkurt, cirolarının büyük bir kısmınının döviz olduğunu, maliyetlerin ise TL olduğunu belirtti. Demirkurt, bu nedenle Lüksemburg merkezli CEECAT'ten yatırım aldıklarını hatırlattı.
Evam'ın Amsterdam, Miami, Londra ve Singapur'da ofisleri bulunmakta. Evam, finans, telekomünikasyon ve perakende alanında tüm kanallarındaki verileri dinleyip anlamlandırıp müşterileri için aksiyona çeviriyor.
Bülent Demirkurt, yaptıkları işi "doğru yerde, doğru zamanda, doğru kişiye, doğru teklifi iletebilmek" olarak tanımlıyor. Demirkurt, bu işi, binlerce kullanıcı değil milyonlarca müşteri ve yüzlerce snearyo ile 100 milisaniyenin altında yanıt (response) hızıyla yaptıklarını dile getirdi.
Bülent Demirkurt, Evam'ın yaptığı işi daha iyi anlatmak için alışveriş analojisi kullandı. Evam, kredi kartı ile alışveriş yaptığınız sırada limitiniz yetersiz kaldığında "1200 TL limit istermisiniz?" mesajı almanızı sağlıyor. Böylece kasiyere "tekrar dener misiniz?" diyerek, hızlıca alışverişinizin tamamlanmasını sağlıyor.
Doğru anda doğru kişiye ulaşmak, son kullanıcıların problemini çözerken, Evam'ın müşterileri de para kazanmış oluyor.
"Sadakatin özü doğru anı yakalamak" ifadesini kullanan Bülent Demirkurt, Evam'In yeni modüllerinden de söz etti. Bu kapsamda customer survey ve visualization modüllerini kısaca anlatan Demirkurt, makine öğrenimi (ML) kullanan decision modülünü de anlattı. Evam, decision modülü sayesinde big data ile anlık verileri bir arada kullanıyor.
"Müşterilerimizin müşterilerine ulaşmasını sağlıyoruz." diyen Bülent Demirkurt, aldığı pozitif geri bildirimlerin 2'den 5'e çıkarken, 2'den 22ye çıkmaya başladığını vurguladı.
Kaynak : Webrazzi