Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Üye girişi yapmayı ihmal etmeyin ! Konulara cevap yazmak, kaynak dosyalarını iletmek ve yeni konu açabilmek için üye girişi yapmanız gerekir. Üye kayıtları aktif !

Webrazzi Emre Ölçer: "Maxi'yi, sanal asistandan kişisel asistana dönüştürmeyi hedefliyoruz."

  • Konbuyu başlatan Arden Papuççiyan
  • Başlangıç tarihi
İçerik! Webrazzi'den alıntılanmıştır. Webrazzi internet girişimleri, sosyal medya, dijital pazarlama ve mobil konularına odaklı popüler teknoloji blogudur.
A

Arden Papuççiyan

Misafir
Webrazzi Dijital 2022 konferansımızın 16 Mart tarihinde gerçekleştireceğimizi sizlere daha önce aktarmıştık. Webrazzi Dijital 2022 etkinliğimizin ilk konuşmacısı olan Türkiye İş Bankası Dijital Bankacılık Müdürü Emre Ölçer, "Yapay Zeka ile Yeni Nesil Dijital Bankacılık" isimli sunumu ile birlikte hem finans teknolojileri hem de Türkiye İş Bankası ile ilgili önemli bilgiler paylaştı.

Sunumuna geleneksel bankacılıktan dijital bankacılığa geçiş süreci ile başlayan Türkiye İş Bankası Dijital Bankacılık Müdürü Emre Ölçer, 2000'li yıllardan itibaren hayatımıza giren dijital bankacılık ile mekanın ve zamanın önemsiz bir hale geldiğini dile getirdi.

2018 yılında Webrazzi Summit 2018 sahnesinde tanıtılan Türkiye İş Bankası'nın sanal asistanı Maxi'den bahseden Ölçer, Maxi'nin geçen zaman içinde yeni özellikler kazandığını ve müşterileri ile farklı noktalarda iletişim sağlayabildiğini de belirtti.


Maxi'nin yüzde 95'i aşan bir anlama başarısı gösterdiğini de paylaşan Ölçer, sanal asistanın telefon bankacılığı ile entegre bir şekilde çalıştığını da paylaştı. Nakit avans, fatura ödeme, kampanyalar hakkında bilgilendirme, kredi işlemleri ve para gönderme gibi yeteneklere sahip olan Maxi'nin 7/24 destek sunduğunu da ekleyelim.

Bankamatikte para sıkışma konusuna değinen Ölçer, Maxi'nin bu konu özelinde 60 binden fazla görüşme gerçekleştirdiğini ve kullanıcılara yardımcı olduğunu aktardı. Maxi'nin önde olduğu konulardan birinin ise kişisel finans yönetimi fonksiyonları olduğunu paylaşan Ölçer, sanal asistanın geçmiş ve gelecek harcamalara yönelik iç görüler sunduğunu da paylaştı.

Maxi'nin zaman zaman müşterilerine gerçek bir müşteri temsilcisi ile konuşuyor deneyimi yaşattığını da sözlerine ekleyen Ölçer, 3,5 yıl içinde Maxi'nin 9,4 milyon kullanıcıya eriştiğini de paylaştı. Bugüne kadar 112 milyonu aşkın başarılı diyalog gerçekleştiren Maxi, 445 yeteneğe sahip.

2022 yılı planlarından da bahseden Ölçer, 2022 yılı içinde Maxi için en büyük hedeflerinin Maxi'yi sanal asistandan kişisel asistana dönüştürmek olduğunu belirtti. Ölçer'e göre gelecekte kişisel asistanlar hayatımızda daha kolay ve daha çok yer alacak.

Kaynak : Webrazzi
 

Reklam

  AdBlock Detected
Sure, ad-blocking software does a great job at blocking ads, but it also blocks some useful and important features of our website. For the best possible site experience please take a moment to disable your AdBlocker.