T
Tuğçe İçözü
Misafir
Hatırlarsanız geçtiğimiz günlerde Elon Musk'ın şirkette çalışanlara Twitter 2.0 temalı bir sunum gerçekleştirdiğini sizlere aktarmıştık. Musk, bu sunum kapsamında çalışanlardan hesaplar arası uçtan uca şifrelenmiş video ve ses aramaları üzerinde çalışmalarını istemişti. Elon Musk dün paylaştığı bir tweet ile Twitter 2.0 temalı bir sunumunu paylaştı.
Sunumdan öne çıkan veriler arasında yeni kullanıcı kazanımıyla büyüyen kullanıcı tabanı ve aktif kullanıcı sayısı dikkat çekti. Bu arada sunumlarda Kasım 2020 olarak görünen tarihler, aslında Kasım 2022'yi kastediyor. Grafikteki görünümler farklı olsa da verilerin tarih aralıkları dipnotlarda veriliyor.
1 Temmuz 2014'ten 16 Kasım 2022'ye gelindiğinde, yeni kullanıcı kazanımı, son 7 günde, günlük olarak yaklaşık 2 milyonu aşarak ile tüm zamanların en yüksek seviyesine ulaştı. Bu metrik 2021'in aynı haftasına kıyasla yüzde 86 daha yüksek.
Kullanıcıların platformda aktif olduğu zaman da 1 Ocak 2020 ile 15 Kasım 2022 arasındaki dönemde en yüksek seviyesine ulaştı. Son 7 günde yaklaşık 8 milyar kullanıcı her gün dakikalarca aktifti. Bu metrik 2021'in aynı haftasına kıyasla yüzde 30 daha yüksek.
Küresel olarak gelir elde edilebilir günlük aktif kullanıcı sayısı ise 250 milyon barajını aşarak Kasım 2022'de 253 milyon 865 bin 365'e ulaştı.
17 Ekim 2021'den 13 Kasım 2022'ye gelindiğinde nefret söylemi görüntülemeleri düşüş gösterdi. Ayrıca 19 Ekim 2021 ile 15 Kasım 2022 arasındaki dönem incelendiğinde, taklit hesapların, 5-7 Kasım arası Twitter Blue öncesi artış gösterdiği, Blue'nun yayına alınmasıyla 11 Kasım'da bir kez daha yükseldiği sonrasında ise hızlıca düştüğü görülmekte.
Elon Musk'ın Twitter 2.0'daki süper uygulama yaklaşımına baktığımızda ise yeni reklam araçlarını, video, uçtan uca şifreli DM'ler, Uzun formattaki tweetler, Blue Verified'ın yeniden gerçekleşecek olan lansmanı ve ödeme yöntemlerini görmekteyiz.
Kaynak : Webrazzi
Sunumdan öne çıkan veriler arasında yeni kullanıcı kazanımıyla büyüyen kullanıcı tabanı ve aktif kullanıcı sayısı dikkat çekti. Bu arada sunumlarda Kasım 2020 olarak görünen tarihler, aslında Kasım 2022'yi kastediyor. Grafikteki görünümler farklı olsa da verilerin tarih aralıkları dipnotlarda veriliyor.
1 Temmuz 2014'ten 16 Kasım 2022'ye gelindiğinde, yeni kullanıcı kazanımı, son 7 günde, günlük olarak yaklaşık 2 milyonu aşarak ile tüm zamanların en yüksek seviyesine ulaştı. Bu metrik 2021'in aynı haftasına kıyasla yüzde 86 daha yüksek.
Kullanıcıların platformda aktif olduğu zaman da 1 Ocak 2020 ile 15 Kasım 2022 arasındaki dönemde en yüksek seviyesine ulaştı. Son 7 günde yaklaşık 8 milyar kullanıcı her gün dakikalarca aktifti. Bu metrik 2021'in aynı haftasına kıyasla yüzde 30 daha yüksek.
Küresel olarak gelir elde edilebilir günlük aktif kullanıcı sayısı ise 250 milyon barajını aşarak Kasım 2022'de 253 milyon 865 bin 365'e ulaştı.
17 Ekim 2021'den 13 Kasım 2022'ye gelindiğinde nefret söylemi görüntülemeleri düşüş gösterdi. Ayrıca 19 Ekim 2021 ile 15 Kasım 2022 arasındaki dönem incelendiğinde, taklit hesapların, 5-7 Kasım arası Twitter Blue öncesi artış gösterdiği, Blue'nun yayına alınmasıyla 11 Kasım'da bir kez daha yükseldiği sonrasında ise hızlıca düştüğü görülmekte.
Elon Musk'ın Twitter 2.0'daki süper uygulama yaklaşımına baktığımızda ise yeni reklam araçlarını, video, uçtan uca şifreli DM'ler, Uzun formattaki tweetler, Blue Verified'ın yeniden gerçekleşecek olan lansmanı ve ödeme yöntemlerini görmekteyiz.
Kaynak : Webrazzi