T
Tuğçe İçözü
Misafir
Elon Musk, X'in algoritmasının değiştirileceğini ve böylece daha küçük çaptaki hesapları öne çıkaracağını açıkladı. Günümüzde uygulamanın "Sana özel" akışı, takip ettiklerinizin yanı sıra popüler ve etkileşim açısından yükselmekte olan gönderileri öne çıkıyor.
Musk'ın aktardıklarına göre; gönderiler ve hesaplar, kullanıcıların, arkadaş ve takipçi ağı dışındakileri de kapsayacak. Musk'a göre bu değişiklik, kullanıcıları ilginç bulabilecekleri ancak henüz keşfetmedikleri yeni hesaplarla tanıştırmaya çalışacak.
Geçtiğimiz dönemde içerik üreticilerini uzun formatta içeriklerle destekleyen X, premium kullanıcılarına 25 bin karakter sınırı tanımladı. Aynı şekilde 2 saatlik videolar yayınlamanızı da sağlayan platform, gelir paylaşımı programı başlatarak içerik üreticilerine yaklaşık 20 milyon dolar ödeme yaptı. Yakın zamanda video ve sesli aramalar özelliğini yayına alan şirket, içerik üreticilerin takipçileriyle daha yakın bir kurmasını amaçlıyor.
Tüm bu özelliklere rağmen içerik üreticileri, X'in yeterince stabil olduğunu düşünmüyor. Elon Musk satın alması sonrasında sürekli gelişigüzel değişikliklerle anılan platform, kullanıcı ve reklam veren gözündeki güvenilirliğini biraz yitirdi. Örneğin, dijital pazarlamacıların yalnızca yüzde 23'ü önümüzdeki 12 ay içinde X'e yatırım yapacak. İçerik üreticileri ise YouTube, TikTok ve Instagram'ı daha fazla tercih etmeye başladı.
Öte yandan Elon Musk'ın duyurduğu gibi bir algoritma değişikliği daha küçük çaptaki içerik üreticilerinin platforma ilgisini artırabilir. Musk, geçtiğimiz hafta, öneri algoritmasındaki güncellemenin önümüzdeki haftalarda yayına alınacağını ifade etmişti. Bu bağlamda platformdaki değişimi yakın zamanda deneyimlememiz mümkün.
Kaynak : Webrazzi
Musk'ın aktardıklarına göre; gönderiler ve hesaplar, kullanıcıların, arkadaş ve takipçi ağı dışındakileri de kapsayacak. Musk'a göre bu değişiklik, kullanıcıları ilginç bulabilecekleri ancak henüz keşfetmedikleri yeni hesaplarla tanıştırmaya çalışacak.
Geçtiğimiz dönemde içerik üreticilerini uzun formatta içeriklerle destekleyen X, premium kullanıcılarına 25 bin karakter sınırı tanımladı. Aynı şekilde 2 saatlik videolar yayınlamanızı da sağlayan platform, gelir paylaşımı programı başlatarak içerik üreticilerine yaklaşık 20 milyon dolar ödeme yaptı. Yakın zamanda video ve sesli aramalar özelliğini yayına alan şirket, içerik üreticilerin takipçileriyle daha yakın bir kurmasını amaçlıyor.
Tüm bu özelliklere rağmen içerik üreticileri, X'in yeterince stabil olduğunu düşünmüyor. Elon Musk satın alması sonrasında sürekli gelişigüzel değişikliklerle anılan platform, kullanıcı ve reklam veren gözündeki güvenilirliğini biraz yitirdi. Örneğin, dijital pazarlamacıların yalnızca yüzde 23'ü önümüzdeki 12 ay içinde X'e yatırım yapacak. İçerik üreticileri ise YouTube, TikTok ve Instagram'ı daha fazla tercih etmeye başladı.
Öte yandan Elon Musk'ın duyurduğu gibi bir algoritma değişikliği daha küçük çaptaki içerik üreticilerinin platforma ilgisini artırabilir. Musk, geçtiğimiz hafta, öneri algoritmasındaki güncellemenin önümüzdeki haftalarda yayına alınacağını ifade etmişti. Bu bağlamda platformdaki değişimi yakın zamanda deneyimlememiz mümkün.
Kaynak : Webrazzi