T
Tuğçe İçözü
Misafir
Dün sizlerle doğrulanmış hesap rozeti mavi tik'in Twitter Blue kapsamında ücretli olarak dağıtılmaya başlanmasıyla, geçtiğimiz hafta platformda resmi kurum ve tanınmış kişileri taklit eden pek çok hesabın ortaya çıktığını paylaşmıştık. Sessiz sedasız askıya alınan ücretli doğrulanmış hesap rozeti programı, 29 Kasım'da Twitter Blue çatısı altında yeniden yayınlanacak.
Elon Musk paylaştığı bir tweet ile "Blue Verified"ın sağlam bir şekilde çalıştığından emin olmak için 29 Kasım'da yayınlayacaklarını açıkladı.
Musk ayrıca doğrulanmış hesap rozeti için ödeme yapmayan hesaplarda yer alan mavi tik işaretinin bir kaç ay içinde kaldırılacağını ifade etti.
Bunlara ek olarak paylaştığı başka bir tweette ise doğrulanmış hesap rozeti aldıktan sonra kullanıcı adı değiştirmenin mavi tik işaretini kaybetmekle sonuçlanacağını dile getirdi.
Eli Lily ve Nintendo gibi hesapların taklit edilmesi, General Motors, General Mills, Audi, Volkswagen gibi şirketlerin ve Omnicom Media Group gibi reklam şirketlerinin platformdaki reklamlarını durdurmasına yol açtı. Platformdaki mavi tık karışıklığı aynı zamanda gri "resmi onay" işaretinin de platformda varlık göstermesiyle sonuçlandı.
Kaynak : Webrazzi
Elon Musk paylaştığı bir tweet ile "Blue Verified"ın sağlam bir şekilde çalıştığından emin olmak için 29 Kasım'da yayınlayacaklarını açıkladı.
Punting relaunch of Blue Verified to November 29th to make sure that it is rock solid
— Elon Musk (@elonmusk) November 15, 2022
Musk ayrıca doğrulanmış hesap rozeti için ödeme yapmayan hesaplarda yer alan mavi tik işaretinin bir kaç ay içinde kaldırılacağını ifade etti.
All unpaid legacy Blue checkmarks will be removed in a few months
— Elon Musk (@elonmusk) November 16, 2022
Bunlara ek olarak paylaştığı başka bir tweette ise doğrulanmış hesap rozeti aldıktan sonra kullanıcı adı değiştirmenin mavi tik işaretini kaybetmekle sonuçlanacağını dile getirdi.
With new release, changing your verified name will cause loss of checkmark until name is confirmed by Twitter to meet Terms of Service
— Elon Musk (@elonmusk) November 15, 2022
Eli Lily ve Nintendo gibi hesapların taklit edilmesi, General Motors, General Mills, Audi, Volkswagen gibi şirketlerin ve Omnicom Media Group gibi reklam şirketlerinin platformdaki reklamlarını durdurmasına yol açtı. Platformdaki mavi tık karışıklığı aynı zamanda gri "resmi onay" işaretinin de platformda varlık göstermesiyle sonuçlandı.
Kaynak : Webrazzi