A
Arden Papuççiyan
Misafir
Tüketicilerin sağlıklı ve sürdürülebilir bir yaşam için satın alma ve keşif yolculuklarına eşlik eden bir platform olan Ecomercek'in Eczacıbaşı Momentum’dan 125 bin dolar yatırım aldığını 2022 yılının Şubat ayında sizlere aktarmıştık. Eczacıbaşı Topluluğu’nun kurum içi girişimcilik programından doğan Ecomercek, devam yatırımı aldığını duyurdu.
Ecomercek tarafından aktarılan bilgilere göre girişim, Eczacıbaşı Momentum’dan tekrar 125 bin dolar yatırım aldı. Serpil Karadağ ve Aslı Kılıçarslan tarafından kurulan Ecomercek, günlük yaşamda kullanılan kozmetik, cilt bakımı, kişisel hijyen ve ev bakım ürünlerindeki her bir içeriği, bilimsel ve akademik veriler ışığında hem çevre hem sağlık etkilerine göre değerlendiren bir platform olarak ön plana çıkıyor.
Ecomercek, kozmetik ve cilt bakımı başta olmak üzere, ürünleri ve içeriklerini sağlık ve çevre etkilerine göre inceleyip, puanlıyor. Geçtiğimiz Eylül ayında Android platformu için mobil uygulamasını kullanıma sunan Ecomercek, mobil uygulamasının iOS versiyonunu ise Kasım ayında kullanıma sunacak.
Eczacıbaşı Momentum olarak, bu sene yeni ve devam yatırımları ile birlikte yedi yatırım gerçekleştirdiklerini belirten Eczacıbaşı Momentum Yatırım Müdürü Berktuğ İncekaş, tüketim alışkanlıklarını dönüştüreceğine inandıkları Ecomercek girişimine olan desteklerinin, ikinci tur yatırımıyla da devam ettiğini dile getirdi.
AB ve Türkiye Kozmetik Yönetmeliği'nin yanı sıra uluslararası bilimsel çalışmalar ve akademik yayınlardan elde edilen verilere dayanarak, uzman ekipleri ve akademik iş birlikleri ile Türkçe dilinde bir platform ve uygulama geliştirdiklerini belirten Ecomercek Kurucusu Serpil Karadağ, web sitelerinde yaklaşık 35 bin farklı içerik hakkında bilgi bulabilir olduğunu ve bu içerikleri barındıran binlerce ürünün detaylı analizine erişilebildiğini de aktardı.
Kaynak : Webrazzi
Ecomercek tarafından aktarılan bilgilere göre girişim, Eczacıbaşı Momentum’dan tekrar 125 bin dolar yatırım aldı. Serpil Karadağ ve Aslı Kılıçarslan tarafından kurulan Ecomercek, günlük yaşamda kullanılan kozmetik, cilt bakımı, kişisel hijyen ve ev bakım ürünlerindeki her bir içeriği, bilimsel ve akademik veriler ışığında hem çevre hem sağlık etkilerine göre değerlendiren bir platform olarak ön plana çıkıyor.
Ecomercek, kozmetik ve cilt bakımı başta olmak üzere, ürünleri ve içeriklerini sağlık ve çevre etkilerine göre inceleyip, puanlıyor. Geçtiğimiz Eylül ayında Android platformu için mobil uygulamasını kullanıma sunan Ecomercek, mobil uygulamasının iOS versiyonunu ise Kasım ayında kullanıma sunacak.
Eczacıbaşı Momentum olarak, bu sene yeni ve devam yatırımları ile birlikte yedi yatırım gerçekleştirdiklerini belirten Eczacıbaşı Momentum Yatırım Müdürü Berktuğ İncekaş, tüketim alışkanlıklarını dönüştüreceğine inandıkları Ecomercek girişimine olan desteklerinin, ikinci tur yatırımıyla da devam ettiğini dile getirdi.
AB ve Türkiye Kozmetik Yönetmeliği'nin yanı sıra uluslararası bilimsel çalışmalar ve akademik yayınlardan elde edilen verilere dayanarak, uzman ekipleri ve akademik iş birlikleri ile Türkçe dilinde bir platform ve uygulama geliştirdiklerini belirten Ecomercek Kurucusu Serpil Karadağ, web sitelerinde yaklaşık 35 bin farklı içerik hakkında bilgi bulabilir olduğunu ve bu içerikleri barındıran binlerce ürünün detaylı analizine erişilebildiğini de aktardı.
Kaynak : Webrazzi