W
Webrazzi
Misafir
2 ayrı lokasyonda, 10'dan fazla kişi ile hizmet veriyor
Erkan Ayan ve Levent Ayan tarafından 2018’de İstanbul’da kurulan Qukasoft, 2022 yılında Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi Teknopark bölgesinde Ar-Ge ofisi ile de hizmet vermektedir. 2 ayrı lokasyonda, +10 kişilik ekibiyle hizmet veren Qukasoft, Türkiye'nin farklı bölgelerinde bulunan 30 bayisiyle müşterilerine online desteğin yanı sıra yüz yüze de destek sağlamaktadır.
Qukasoft ile öne çıkan özellikler
- 9 pazaryeri ile entegrasyon; Trendyol, Hepsiburada, N11, PttAVM, Çiçeksepeti, Modanisa, Farmazon, Pazarama, AllesGo ve Morhipo entegrasyonları ve yakın zamanda Amazon, Etsy ve ebay entegrasyonları aktif etmeyi hedefliyor.
- Pazaryeri fiyat rekabet analiz sistemi ile pazaryerlerinde, fiyat güncellemelerine gerek kalmadan ürün fiyatları rakip satıcılara göre otomatik olarak belirlenir.
- Facebook, Instagram Shop, Google Ads, Tiktok, Cimri ve Akakçe platformları ile hızlı entegrasyon.
- Sipariş dönüşüm takibi için gelişmiş trafik kaynağı, reklam bilgileri, oturum süreleri ve UTM raporlama.
- 30’dan fazla ERP/Muhasebe yazılımlarıyla stok ve sipariş aktarımları için tam entegrasyon.
- Terk edilmiş sepetler için e-posta ve SMS bildirimleri gönderilerek özel kampanyalar ve hediye çekleri sunulabilir.
- Siparişlerin otomatik kargolanması ve takip süreçleri için 20’den fazla kargo firmasıyla entegrasyon.
- 1.79’dan başlayan oranlarla hazır sanal pos, kapıda ödeme, mağazada ödeme ve tüm banka posları ile entegrasyon.
- B2B sistemi ile bayilere özel ürünler, fiyatlar ve kampanyalar oluşturulabilir. Bayilerin, siparişleri cari hesaplarıyla ödemeleri ve borçlanmaları sağlanabilir. Aynı zamanda sipariş oluşturmadan da kredi kartı ile ödeme yapılabilir.
- Hızlı Tahsilat ile bayilerin ve müşterilerin site üzerinden kredi kartı ile ürün satın almadan tek adımda ödeme yapılabilmesi sağlanmaktadır.
- Hızlı Satış(POS) ekranı ile barkod okuyucular kullanılarak fiziksel mağazalarda kullanılabilecek bir arayüz sunulmaktadır.
- Müşterilerin ihtiyaçlarını en uygun şekilde karşılayan 30’dan fazla hazır konsept tema ile kullanıcı deneyimini en üst düzeye çıkarır.
- E-ihracat için ülke ve dillere göre özel sayfalar oluşturabilir ve farklı para birimlerinde ürün satışı yapılabilir.
2022 yılında 721 milyon TL ciro
Qukasoft bünyesindeki e-ticaret sitelerinin siparişleri analiz edilerek hazırlanan 2022 yılı raporlarına göre 3.476.922 adet ürün satışı ile 721.571.485 TL ciroya ulaşıldı. Toplamda 2.127.534 siparişle ortalama sepet tutarı 336 TL oldu. Satışların %64’ü kobilerin kendi e-ticaret sitelerinden gerçekleşirken pazaryerlerindeki satışların oranı %36 oldu.
Kobilerin e-ticaret sitelerinden yapılan alışverişlerin %71’i kredi kartı ile yapılırken %24’ü kapıda ödeme ve %5’i ise havale ve mağazada öde seçenekleriyle gerçekleşti.
Pazaryerlerindei gerçekleşen satışlarda en büyük paya sahip olan Trendyol’un oranı yüzde 47, Hepsiburada’nın yüzde 24 ve diğer pazaryeri platformlarının oranları ise toplamda yüzde 29 olarak belirlendi.
Siparişlerin teslimatında en çok tercih edilen kargo firmaları Trendyol Express, MNG Kargo, Yurtiçi Kargo, Sürat Kargo ve Aras Kargo oldu.
Kredi kartı ile yapılan ödemelerde ise en çok tercih edilen sanal poslar, iyzico, Moka, EsnekPOS ve PayTR oldu.
2023 yılında yeni hedefler
2022 yılını aktif 1.000 müşteri sayısıyla geride bırakan Qukasoft, 2023 yılında yeni kampanyalar yaparak 3.000 müşteriye ulaşmayı hedefliyor. Yeni yıla özel kampanyalar ile yıllık 1.900 TL ile 14.900 TL arasında değişen paket fiyatlarıyla tüm ölçeklerdeki kobilere e-ticaret sitesi sahibi olma imkanı sunmaktadır.
Kaynak : Webrazzi