G
Gözde Ulukan
Misafir
Yapay zeka tabanlı e-ticaret teknoloji çözümleri sağlayıcısı Wordego, Saudi Group ve Keiretsu Forum liderliğinde 450 bin dolar tohum yatırım aldığını duyurdu. 2012 yılında Okan Erol ve Utku Erol tarafından kurulan girişim, e-ticaret işletmelerine yapay zeka tabanlı reklam analitiği platformu (Wordego) ve yapay zeka tabanlı e-ticaret dönüşüm platformu (Sortext) olarak hizmet sunuyor.
Girişimin kuruluşa adını veren ilk ürünü Wordego, e-ticaret işletmelerinin hedefledikleri her bir internet kullanıcısı için birim reklam tekliflerini kullanıcının dönüşüm skoruna göre otomatik olarak ayarlamasını ve böylece minimum reklam harcamasıyla maksimum reklam yatırımı getirisi elde etmelerini sağlıyor. Girişimin ikinci ürünü Sortext ise, e-ticaret işletmelerinin sitelerine ilk kez gelen ziyaretçilerin dönüşümünü ikiye katlamalarını ve böylece web mağazalarının gelirlerini hiçbir ekstra yatırım yapmadan yüzde 20'den fazla artırmalarını sağlıyor.
Chicago, Berlin ve İstanbul'da ofisleri bulunan girişimin yapay zeka tabanlı çözümleri, e-ticaret işletmelerinin ziyaretçi dönüşümünü üst düzeye çıkarmalarına ve ekstra bir yatırım yapmadan satış gelirlerini artırmalarına yardımcı oluyor. Wordego ve Sortext, moda ve güzellikten sağlık ve kişisel bakıma, elektronik ve medyadan lüks ve mücevhere, gıda ve perakendeden ev ve dekorasyona, kitap ve kırtasiyeden oyuncak, oyun ve hobi sektörlerine kadar çok sayıda yerli ve yabancı e-ticaret işletmesi tarafından yaygın olarak kullanılıyor.
450 bin dolarlık tohum yatırım turuyla, girişimin bugüne kadar aldığı toplam yatırım, 2019'daki 400 bin dolar tohum öncesi yatırım ve 2020'deki 200 bin dolar köprü yatırım turuyla birlikte 1 milyon dolar seviyesini aşmış bulunuyor. Girişim, sağladığı finansmanla yurt içi ve yurt dışı pazarını genişletmeyi ve daha fazla tüketiciye kişiselleştirilmiş online alışveriş deneyimi sunarak, nihayetinde e-ticaret işletmelerinin gelirlerini daha da artırmayı hedefliyor.
Kaynak : Webrazzi
Girişimin kuruluşa adını veren ilk ürünü Wordego, e-ticaret işletmelerinin hedefledikleri her bir internet kullanıcısı için birim reklam tekliflerini kullanıcının dönüşüm skoruna göre otomatik olarak ayarlamasını ve böylece minimum reklam harcamasıyla maksimum reklam yatırımı getirisi elde etmelerini sağlıyor. Girişimin ikinci ürünü Sortext ise, e-ticaret işletmelerinin sitelerine ilk kez gelen ziyaretçilerin dönüşümünü ikiye katlamalarını ve böylece web mağazalarının gelirlerini hiçbir ekstra yatırım yapmadan yüzde 20'den fazla artırmalarını sağlıyor.
Chicago, Berlin ve İstanbul'da ofisleri bulunan girişimin yapay zeka tabanlı çözümleri, e-ticaret işletmelerinin ziyaretçi dönüşümünü üst düzeye çıkarmalarına ve ekstra bir yatırım yapmadan satış gelirlerini artırmalarına yardımcı oluyor. Wordego ve Sortext, moda ve güzellikten sağlık ve kişisel bakıma, elektronik ve medyadan lüks ve mücevhere, gıda ve perakendeden ev ve dekorasyona, kitap ve kırtasiyeden oyuncak, oyun ve hobi sektörlerine kadar çok sayıda yerli ve yabancı e-ticaret işletmesi tarafından yaygın olarak kullanılıyor.
450 bin dolarlık tohum yatırım turuyla, girişimin bugüne kadar aldığı toplam yatırım, 2019'daki 400 bin dolar tohum öncesi yatırım ve 2020'deki 200 bin dolar köprü yatırım turuyla birlikte 1 milyon dolar seviyesini aşmış bulunuyor. Girişim, sağladığı finansmanla yurt içi ve yurt dışı pazarını genişletmeyi ve daha fazla tüketiciye kişiselleştirilmiş online alışveriş deneyimi sunarak, nihayetinde e-ticaret işletmelerinin gelirlerini daha da artırmayı hedefliyor.
Kaynak : Webrazzi