Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Üye girişi yapmayı ihmal etmeyin ! Konulara cevap yazmak, kaynak dosyalarını iletmek ve yeni konu açabilmek için üye girişi yapmanız gerekir. Üye kayıtları aktif !

E-ticaret analitiği platformu Usersdot 2,9 milyon liralık yatırım aldı

  • Konbuyu başlatan Candeğer Muradoğlu
  • Başlangıç tarihi
C

Candeğer Muradoğlu

Misafir
Pandeminin de etkisiyle yatırımcılar, yatırımlarını e-ticaret sektörüyle ilgili iş yapan platformlara kaydırdı. E-ticarette satış yapanların karlılığını artıracak aksiyonları ön plana çıkarıyor. Bu dönemde çok hızlı şekilde KOBİ’ler dijitalleşti, markalar e-ticaret ekiplerine ve kanallarına odağını arttırdı. e-ticarette satış yapanların karlılığını artıracak aksiyonları ön plana çıktı. Bu yüzden yatırımcılar, e-ticaret ile ilgili iş yapan platformlara yatırım yapmaya başladı.

E-ticaret analitiği platformu Usersdot da bunlardan biri. Platform; GBA liderliğinde gerçekleşen yeni turda 2.9 milyon lira yatırım aldı. Tura katılan yatırımcılar arasında Nevzat Aydın, Fırat İşbecer, Koray Bahar, Ahu Serter, Alper Akcan, DefineX kurucuları Tolga Ulutaş ve Emre Hayretçi de var. Usersdot bu yatırımla ürünü ve ekibi geliştirmeye odaklanarak Türkiye pazarındaki hızını arttırmayı ve Avrupa’ya hazırlanmayı hedefliyor.

Yatırımcılar projeye inanıyor​


Şirketin yatırımcıları arasında yer alan Nevzat Aydın, ekibe inandığını söyleyerek bir sonraki yatırım turuna sıcak baktığını belirtiyor. Fırat İşbecer, Usersdot'un e-ticaret kanalında veri odaklı büyümeyi hedefleyen markalara çok büyük kolaylıklar sağlayan bir platform olarak tasarlandığını söylüyor ve bu platformu destekledikleri için mutlu olduklarını dile getiriyor. Alper Akcan ise kurucu ekibin yetenek ve kabiliyetlerini çok güvendiğini belirterek globalde de büyük işler yapacağına inandığını söylüyor.

Şirket, geçen sene Şevin Ballıktaş, Kamil Emre Erciyas ve Gökalp Caymaz tarafından kuruldu. Geliştirdiği Datadot E-ticaret Analitiği Platformu ile L’Oreal, Arzum, Eczacıbaşı, GSK, Dyson, Mavi, Groupe SEB, Reckitt Benckiser, Sinoz, Evyap sektörün önde gelen markalarına, gerçek zamanlı aksiyon önerileri ve detaylı alışverişçi, rakip analizleri sunuyor. E-ticaret ekiplerinin manuel yaptıkları kontrolleri ve manuel yapmalarının mümkün olmadığı ölçümlemeleri sunan ve otomatikleştiren Datadot, yüzlerce ürün sayfasını düzenli aralıklarla izleyip bulunurluk, aranma payı, müşteri yorumu, buy box kaybı gibi performans kriterlerinin analizlerini çıkarıp anlık uyarı sistemi ile ekiplere ekran başında olmadıkları zamanlarda da hızlı müdahale imkanı sunuyor.

Kurucu ortaklardan Şevin Ballıktaş, "Bu dönemde çok hızlı şekilde KOBİ’ler dijitalleşti, markalar e-ticaret ekiplerine ve kanallarına odağını arttırdı. Dolayısıyla Usersdot, doğru zamanda bir yatırımcının odaklanabileceği bir alanda" diye konuşuyor. Ballıktaş “E-ticaret ekiplerinde data analisti pozisyonunu sıklıkla görmeye başladık. Neden robot bir ekip üyesi olmasın? Datadot ile bu konuya talibiz!” diyerek alınan yatırımı ürünü geliştirmeye kullanacaklarını vurguluyor. Birçok global projede görev alan ekiplerin liderliğini yapan diğer ortak Caymaz ise “Usersdot’da ürün geliştirme süreci kurumsal bir firma sistematiği ile girişimci çevikliğinin buluştuğu çizgide” diye konuşuyor ve ekliyor: "DefineX kurucularından aldığımız yatırımın hızlı kaynak erişimi konusunda da şirketi güçlendireceğine inanıyorum."

Kaynak : Webrazzi
 

Reklam

  AdBlock Detected
Sure, ad-blocking software does a great job at blocking ads, but it also blocks some useful and important features of our website. For the best possible site experience please take a moment to disable your AdBlocker.