G
Gözde Ulukan
Misafir
E-spor ve oyun canlı yayınları için bir platform olan Loco, Güney Koreli oyun firması Krafton ve Hindistan merkezli interaktif video platformu Lumikai liderliğinde gerçekleşen tohum yatırım turunda 9 milyon dolar yatırım aldı. Tura Hashed, Hiro Capital, North Base Media, Axilor Ventures ve 3one4 Capital da katıldı.
Dijital eğlence şirketi Pocket Aces bünyesinde yer alan Loco, aldığı yatırım sonrasında bağımsız bir şirket haline dönüşecek. Pocket Aces'ın kurucuları Anirudh Pandita ve Ashwin Suresh, Loco'nun ilerlemesini yönetecek, kurucu ortak Aditi Shrivastava ise Pocket Aces'ı yönetmeye devam edecek.
Loco, FreeFire, Call of Duty Mobile, Clash of Clans, Grand Theft Auto (GTA) ve Valorant gibi çeşitli oyunlar için etkileşimli topluluklar oluşturuyor. Platform, hem Hindistan'ın TSM, IND, 8-bit/Soul gibi en iyi e-spor takımlarına hem de Activision, Ubisoft ve Riot Games gibi global yayıncılarla ortaklaşa ülkenin en büyük turnuvalarına ev sahipliği yapıyor.
Loco, uluslararası ortaklarla oyun içi entegrasyonlar oluşturma sürecinde ve bu kapsamda çeşitli iş birlikleri yapıyor. Loco'nu Hindistan odaklı e-spor programlarını yürütmek için NBA, Logitech ve Red Bull gibi global şirketlerle birlikte çalıştığını da hatırlatalım.
2020'nin başlarında piyasaya sürülen Loco, pandeminin başlamasıyla ve evde oyun oynayanların oranının artmasıyla daha fazla talep gördü. Loco, Haziran 2020'den bu yana aylık aktif izleyicilerin altı kat artması, aylık aktif yayıncıların 10 kat artması ve canlı izlenme saatlerinin 48 kat artmasıyla son 12 ayda hızla büyüdüğünü açıkladı.
Kaynak : Webrazzi
Dijital eğlence şirketi Pocket Aces bünyesinde yer alan Loco, aldığı yatırım sonrasında bağımsız bir şirket haline dönüşecek. Pocket Aces'ın kurucuları Anirudh Pandita ve Ashwin Suresh, Loco'nun ilerlemesini yönetecek, kurucu ortak Aditi Shrivastava ise Pocket Aces'ı yönetmeye devam edecek.
Loco, FreeFire, Call of Duty Mobile, Clash of Clans, Grand Theft Auto (GTA) ve Valorant gibi çeşitli oyunlar için etkileşimli topluluklar oluşturuyor. Platform, hem Hindistan'ın TSM, IND, 8-bit/Soul gibi en iyi e-spor takımlarına hem de Activision, Ubisoft ve Riot Games gibi global yayıncılarla ortaklaşa ülkenin en büyük turnuvalarına ev sahipliği yapıyor.
Loco, uluslararası ortaklarla oyun içi entegrasyonlar oluşturma sürecinde ve bu kapsamda çeşitli iş birlikleri yapıyor. Loco'nu Hindistan odaklı e-spor programlarını yürütmek için NBA, Logitech ve Red Bull gibi global şirketlerle birlikte çalıştığını da hatırlatalım.
2020'nin başlarında piyasaya sürülen Loco, pandeminin başlamasıyla ve evde oyun oynayanların oranının artmasıyla daha fazla talep gördü. Loco, Haziran 2020'den bu yana aylık aktif izleyicilerin altı kat artması, aylık aktif yayıncıların 10 kat artması ve canlı izlenme saatlerinin 48 kat artmasıyla son 12 ayda hızla büyüdüğünü açıkladı.
Kaynak : Webrazzi