C
Candeğer Muradoğlu
Misafir
Diyalog bazlı yapay zeka çözümleri sunan Rasa, 30 milyon dolar yatırım aldı. Şirketin C serisi yatırım turu, StepStone Group ve PayPal Ventures tarafından yönetildi. ABD merkezli Rasa'nın yeni yatırım turunda, Andreessen Horowitz, Accel ve Basis Set Ventures yer aldı. Rasa, yeni yatırımı iş geliştirme, Ar-Ge çalışmaları ve pazarlama faaliyetlerini genişletmek için kullanacağını açıkladı.
2014 yılında Alan Nichol ve Alex Weidauer tarafından kurulan Rasa, bir diyalog bazlı yapay zeka platformu olarak ön plana çıkıyor. Bu platform, işletmelerin kendi ihtiyaçlarına uygun olarak özelleştirebilecekleri ve geliştirebilecekleri yapay zeka tabanlı asistanlar oluşturmasına olanak tanıyor. Söz konusu asistanlar, web sitesi, mobil uygulama, mesajlaşma uygulamaları gibi çeşitli kanallar aracılığıyla müşterilerle etkileşimde bulunarak işletmelerin iş yapış süreçlerini destekliyor.
Rasa, temelde işletmelerin müşteri hizmetleri, satış, pazarlama ve diğer alanlardaki süreçlerini desteklemek için kullanılıyor. Örneğin; bir e-ticaret işletmesi, müşterilere sipariş durumu hakkında bilgi vermek veya ürün tavsiyeleri sunmak için Rasa'nın geliştirdiği platformu kullanabiliyor.
Rasa'nın sağladığı özellikler arasında doğal dil işleme (NLP), otomatik yanıt oluşturma özellikleri bulunuyor. Bu özellikler, işletmelerin asistanlarını müşterileriyle etkileşimde daha akıllı, etkili ve verimli hale getirmelerine yardımcı oluyor. Şirket ayrıca geliştiricilere ve işletmelerin kendi asistanlarını tasarlamak, geliştirmek ve yönetmek için kullanabilecekleri bir dizi araç ve kaynak sağlıyor.
Kaynak : Webrazzi
2014 yılında Alan Nichol ve Alex Weidauer tarafından kurulan Rasa, bir diyalog bazlı yapay zeka platformu olarak ön plana çıkıyor. Bu platform, işletmelerin kendi ihtiyaçlarına uygun olarak özelleştirebilecekleri ve geliştirebilecekleri yapay zeka tabanlı asistanlar oluşturmasına olanak tanıyor. Söz konusu asistanlar, web sitesi, mobil uygulama, mesajlaşma uygulamaları gibi çeşitli kanallar aracılığıyla müşterilerle etkileşimde bulunarak işletmelerin iş yapış süreçlerini destekliyor.
Rasa, temelde işletmelerin müşteri hizmetleri, satış, pazarlama ve diğer alanlardaki süreçlerini desteklemek için kullanılıyor. Örneğin; bir e-ticaret işletmesi, müşterilere sipariş durumu hakkında bilgi vermek veya ürün tavsiyeleri sunmak için Rasa'nın geliştirdiği platformu kullanabiliyor.
Rasa'nın sağladığı özellikler arasında doğal dil işleme (NLP), otomatik yanıt oluşturma özellikleri bulunuyor. Bu özellikler, işletmelerin asistanlarını müşterileriyle etkileşimde daha akıllı, etkili ve verimli hale getirmelerine yardımcı oluyor. Şirket ayrıca geliştiricilere ve işletmelerin kendi asistanlarını tasarlamak, geliştirmek ve yönetmek için kullanabilecekleri bir dizi araç ve kaynak sağlıyor.
Kaynak : Webrazzi