G
Gözde Ulukan
Misafir
Wall Street Journal'ın haberine göre Disney, Amazon Prime tarzı bir abonelik sistemi üzerinde çalışıyor. Bu kapsamda Walt Disney Company, müşterileri dijital yayın hizmetlerine, tema parklarına, tatil yerlerine ve ürünlerine daha fazla harcama yapmaya teşvik etmek için indirimler veya özel avantajlar sunabilecek bir üyelik programı araştırıyor.
Söz konusu programın, ücretsiz kargo, dönemlik indirimler, aylık veya yıllık ücret karşılığında tamamlayıcı Prime Video hizmeti gibi avantajlar sunan Amazon Prime'a benzeyeceği tahmin ediliyor. Şirket içinden bazı yöneticiler programa geçici olarak "Disney Prime" adını verse de gelecek ürünün bu isimde olmayacağı söyleniyor.
Şu an söz konusu üyelik sistemi ile ilgili bilgiler oldukça erken bir aşamada. Ayrıca şirketin üyelik için ne kadar ücret alacağına ve böyle bir programı başlatmanın ne kadar süreceğine dair bir bilgi de paylaşılmadı.
Disney, aynı zamanda izleyicilerin Disney+ uygulamasında bir QR kodunu tarayarak temalı ürünler ve aksesuarlar satın almasının yollarını arıyor. QR kodunun taranması, kullanıcıları markalı ürünleri satın alabilecekleri şirketin web sitesine yönlendirecek. Wall Street Journal, Disney'in uygulama içi ticaret özelliklerini bu yılın sonlarında, The Mandalorian'dan bir Darksaber oyuncağı gibi yalnızca Disney+ abonelerine özel bazı öğelerle birlikte sunmak istediğini iddia etti.
Disney aynı zamanda Disney+ için reklamlı abonelik modeli üzerinde de çalışıyor. Disney'in reklam destekli 2023'te global lansmanında önce ilk olarak ABD'de aktif edilecek. Şirket, bu modelde reklamları saatte dört dakika ile sınırlamayı planlıyor.
Kaynak : Webrazzi
Söz konusu programın, ücretsiz kargo, dönemlik indirimler, aylık veya yıllık ücret karşılığında tamamlayıcı Prime Video hizmeti gibi avantajlar sunan Amazon Prime'a benzeyeceği tahmin ediliyor. Şirket içinden bazı yöneticiler programa geçici olarak "Disney Prime" adını verse de gelecek ürünün bu isimde olmayacağı söyleniyor.
Şu an söz konusu üyelik sistemi ile ilgili bilgiler oldukça erken bir aşamada. Ayrıca şirketin üyelik için ne kadar ücret alacağına ve böyle bir programı başlatmanın ne kadar süreceğine dair bir bilgi de paylaşılmadı.
Disney, aynı zamanda izleyicilerin Disney+ uygulamasında bir QR kodunu tarayarak temalı ürünler ve aksesuarlar satın almasının yollarını arıyor. QR kodunun taranması, kullanıcıları markalı ürünleri satın alabilecekleri şirketin web sitesine yönlendirecek. Wall Street Journal, Disney'in uygulama içi ticaret özelliklerini bu yılın sonlarında, The Mandalorian'dan bir Darksaber oyuncağı gibi yalnızca Disney+ abonelerine özel bazı öğelerle birlikte sunmak istediğini iddia etti.
Disney aynı zamanda Disney+ için reklamlı abonelik modeli üzerinde de çalışıyor. Disney'in reklam destekli 2023'te global lansmanında önce ilk olarak ABD'de aktif edilecek. Şirket, bu modelde reklamları saatte dört dakika ile sınırlamayı planlıyor.
Kaynak : Webrazzi