T
Tuğçe İçözü
Misafir
Dijital turist rehberi GeziBilen, Fonangels Kitle Fonlama Platformu üzerinden gerçekleştirdiği yatırım turu kampanyasıyla birlikte 20 milyon TL değerleme üzerinden 2 milyon TL yatırım aldığını duyurdu. GeziBilen, gezginler, seyahatseverler ve turizm sektöründe hizmet veren markalar için çözümler üretiyor. Girişimin paylaştığı bilgilere göre; GeziBilen, son bir yıl içerisinde organik olarak 100 bin üye sayısına ulaştı
GeziBilen, Dijital Seyahat Planlama Platformu olarak konumlandırılıyor. Bir şehri gezdiğinizde GeziBilen tematik rotalar ile size eşlik ediyor. Uygulama daha önce sizin adınıza şehirleri geziyor, fotoğraflıyor, yazıyor, seslendiriyor ve uygulama içi navigasyonla kullanıma sunuyor. Girişim, Türkiye pazarındaki konumunu güçlendirmenin yanında yurt dışına açılmayı hedefliyor.
7 Ağustos tarihi itibarıyla yatırım turuna başlayan girişim, 39 günlük süre zarfında Türkiye’nin 55 ilinden 80’i nitelikli olmak üzere toplamda 440 yatırımcıda karşılık buldu. GeziBilen’in yatırım turu 15 Eylül’de tamamlandı.
GeziBilen, yatırım turunun başında verdiği API ürün sözünü de kısa sürede gerçekleştirdiğini açıkladı. Profesyonel seyahat içeriklerini API hizmeti sayesinde sektörde hizmet veren markalara; Gezi Noktaları, Blog, Popüler Fotoğraflar, Şehir Rehberi, Şehir İpuçları ve Rotalar gibi kendi hazırladığı özel içerikleri paydaş olmak amacıyla kurumsal firmaların hizmetine açtı.
Şirket, son kullanıcı tarafında dijital rehberlik hizmetini mobil cihazlardan verirken, markaların kullanıcıları için çözüm ortağı olmayı ve onların yeni gelir modelleri oluşturmalarına imkan sağlıyor. Bununla birlikte girişimin markaların müşterileri ile iletişim kanalları kurmalarına ve sadakati artırmak için yenilikçi çözümler sağlamalarına destek olduğunu söyleyebiliriz.
Kaynak : Webrazzi
GeziBilen, Dijital Seyahat Planlama Platformu olarak konumlandırılıyor. Bir şehri gezdiğinizde GeziBilen tematik rotalar ile size eşlik ediyor. Uygulama daha önce sizin adınıza şehirleri geziyor, fotoğraflıyor, yazıyor, seslendiriyor ve uygulama içi navigasyonla kullanıma sunuyor. Girişim, Türkiye pazarındaki konumunu güçlendirmenin yanında yurt dışına açılmayı hedefliyor.
7 Ağustos tarihi itibarıyla yatırım turuna başlayan girişim, 39 günlük süre zarfında Türkiye’nin 55 ilinden 80’i nitelikli olmak üzere toplamda 440 yatırımcıda karşılık buldu. GeziBilen’in yatırım turu 15 Eylül’de tamamlandı.
GeziBilen, yatırım turunun başında verdiği API ürün sözünü de kısa sürede gerçekleştirdiğini açıkladı. Profesyonel seyahat içeriklerini API hizmeti sayesinde sektörde hizmet veren markalara; Gezi Noktaları, Blog, Popüler Fotoğraflar, Şehir Rehberi, Şehir İpuçları ve Rotalar gibi kendi hazırladığı özel içerikleri paydaş olmak amacıyla kurumsal firmaların hizmetine açtı.
Şirket, son kullanıcı tarafında dijital rehberlik hizmetini mobil cihazlardan verirken, markaların kullanıcıları için çözüm ortağı olmayı ve onların yeni gelir modelleri oluşturmalarına imkan sağlıyor. Bununla birlikte girişimin markaların müşterileri ile iletişim kanalları kurmalarına ve sadakati artırmak için yenilikçi çözümler sağlamalarına destek olduğunu söyleyebiliriz.
Kaynak : Webrazzi