A
Arden Papuççiyan
Misafir
Dijital reklam hesaplarının tek platformdan yönetilmesini sağlayan Wask'ın 1,2 milyon TL yatırım aldığını geçtiğimiz Eylül ayında sizlere aktarmıştık. Yaklaşık 1 yılın ardından tekrar yatırım aldığını duyuran Wask, 500 bin dolarlık yeni bir yatırım aldı.
500 bin dolarlık yatırımın 4 milyon dolar değerleme üzerinden gerçekleştiğini de paylaşalım. 500 bin dolarlık yatırım turu, TechOne VC, Logo Ventures ve APY Ventures Start-up GSYF'nin katılımı ile gerçekleşti.
Yapay zeka destekli yazılımı ile Google, Facebook, YouTube ve Instagram gibi farklı platformlardaki reklamların tek bir yerden yönetilmesini sağlayan Wask, kullanıcılarının reklamlarını sıfırdan oluşturmalarını, optimize etmelerini ve reklam kampanyalarından elde ettikleri verimi artırmalarını da sağlıyor.
2020 yılının Eylül ayında gerçekleşen yatırım turu ile global pazardaki büyümesine odaklanan Wask, bir yıl içerisinde ABD, Kanada, İngiltere, Fransa ve Almanya gibi ülkelerin başta olduğu 81 farklı ülkeden 2 bin 800’den fazla abone kazandı.
Edindiğimiz bilgilere göre Aylık gelirini 30 bin doların üzerine çıkaran Wask, yeni yatırım turu ile agresif bir pazarlama çalışması gerçekleştirerek hedef ülkelerinde abone kazanımını artırmayı ve diğer platformlarda da reklam verme süreçlerinin yönetimini gerçekleştirerek tüm dijital reklam kanallarına entegre olmayı planlıyor.
Operasyonlarını Amerika’dan yöneten Wask bir yıl sonunda aylık gelirini 100 bin doların üzerine çıkartarak dijital reklam yönetimi konusunda akla gelen ilk SaaS firmalarından biri olmayı hedefliyor.
Kaynak : Webrazzi
500 bin dolarlık yatırımın 4 milyon dolar değerleme üzerinden gerçekleştiğini de paylaşalım. 500 bin dolarlık yatırım turu, TechOne VC, Logo Ventures ve APY Ventures Start-up GSYF'nin katılımı ile gerçekleşti.
Yapay zeka destekli yazılımı ile Google, Facebook, YouTube ve Instagram gibi farklı platformlardaki reklamların tek bir yerden yönetilmesini sağlayan Wask, kullanıcılarının reklamlarını sıfırdan oluşturmalarını, optimize etmelerini ve reklam kampanyalarından elde ettikleri verimi artırmalarını da sağlıyor.
2020 yılının Eylül ayında gerçekleşen yatırım turu ile global pazardaki büyümesine odaklanan Wask, bir yıl içerisinde ABD, Kanada, İngiltere, Fransa ve Almanya gibi ülkelerin başta olduğu 81 farklı ülkeden 2 bin 800’den fazla abone kazandı.
Edindiğimiz bilgilere göre Aylık gelirini 30 bin doların üzerine çıkaran Wask, yeni yatırım turu ile agresif bir pazarlama çalışması gerçekleştirerek hedef ülkelerinde abone kazanımını artırmayı ve diğer platformlarda da reklam verme süreçlerinin yönetimini gerçekleştirerek tüm dijital reklam kanallarına entegre olmayı planlıyor.
Operasyonlarını Amerika’dan yöneten Wask bir yıl sonunda aylık gelirini 100 bin doların üzerine çıkartarak dijital reklam yönetimi konusunda akla gelen ilk SaaS firmalarından biri olmayı hedefliyor.
Kaynak : Webrazzi