G
Gözde Ulukan
Misafir
Güney Kore ve Japonya merkezli insansız otel yönetim şirketi H2O Hospitality, Kakao Investment ve Korea Development Bank (KDB) tarafından yönetilen C Serisi turda 30 milyon dolar yatırım aldı. Tura Gorilla Private Equity, Intervest, NICE Investment ve Kejora-Intervest Growth Fund da katıldı.
2015 yılında, Güney Kore'de John Lee tarafından kurulan H2O Hospitality, Japonya ve Güney Kore'deki en büyük tatil kiralama yönetim şirketi olarak faaliyet gösteriyor. H2O'nun geliştirdiği mülk yönetim sistemi, misafirler, odalar ve temizlikçiler arasındaki takvimleri birbirine bağlayıp yönetiyor; tüm operasyonel akışları otomatikleştirerek, yerinde insan kaynağı olmadan konaklama tesislerinin yönetimin sağlıyor. Bu da giderlerin sabit maliyetinde önemli düşüş yaşandığı anlamına geliyor ve H2O tesisin verimini artırıyor.
Otel yönetim sistemi, otel yönetiminin sabit işletme maliyetlerini yüzde 50 oranında azaltırken, gelirlerini yüzde 20'ye varan oranlarda artırabiliyor.
H2O Hospitality'nin kurucusuna göre platform, alınan yatırımla 2021 ve 2022'de Güney Kore ve Japonya'da çeşitli konaklama türlerini ekleyerek işini daha da genişletecek. Şirket aynı zamanda Güneydoğu Asya penetrasyon stratejisine uygun olarak 2022'de Singapur ve Endonezya'da da faaliyet göstermeye başlayacak. Şirket aynı zamanda Asya'daki her ülkenin müşteri ihtiyaçlarına bağlı olarak müşteri kanalı çözümlerini ve temassız check-in sistemlerini geliştirmek için Ar-Ge'ye yatırım yapacak.
H2O Hospitality'nin platformunda an itibarıyla, Tokyo, Osaka, Seul, Busan ve Bangkok gibi şehirlerde, oteller ve konuk evleri dahil olmak üzere yaklaşık 7 bin 500 işletme bulunuyor.
Kaynak : Webrazzi
2015 yılında, Güney Kore'de John Lee tarafından kurulan H2O Hospitality, Japonya ve Güney Kore'deki en büyük tatil kiralama yönetim şirketi olarak faaliyet gösteriyor. H2O'nun geliştirdiği mülk yönetim sistemi, misafirler, odalar ve temizlikçiler arasındaki takvimleri birbirine bağlayıp yönetiyor; tüm operasyonel akışları otomatikleştirerek, yerinde insan kaynağı olmadan konaklama tesislerinin yönetimin sağlıyor. Bu da giderlerin sabit maliyetinde önemli düşüş yaşandığı anlamına geliyor ve H2O tesisin verimini artırıyor.
Otel yönetim sistemi, otel yönetiminin sabit işletme maliyetlerini yüzde 50 oranında azaltırken, gelirlerini yüzde 20'ye varan oranlarda artırabiliyor.
H2O Hospitality'nin kurucusuna göre platform, alınan yatırımla 2021 ve 2022'de Güney Kore ve Japonya'da çeşitli konaklama türlerini ekleyerek işini daha da genişletecek. Şirket aynı zamanda Güneydoğu Asya penetrasyon stratejisine uygun olarak 2022'de Singapur ve Endonezya'da da faaliyet göstermeye başlayacak. Şirket aynı zamanda Asya'daki her ülkenin müşteri ihtiyaçlarına bağlı olarak müşteri kanalı çözümlerini ve temassız check-in sistemlerini geliştirmek için Ar-Ge'ye yatırım yapacak.
H2O Hospitality'nin platformunda an itibarıyla, Tokyo, Osaka, Seul, Busan ve Bangkok gibi şehirlerde, oteller ve konuk evleri dahil olmak üzere yaklaşık 7 bin 500 işletme bulunuyor.
Kaynak : Webrazzi