T
Tuğçe İçözü
Misafir
Dijital koçluk platformu CoachHub C serisi yatırım turunda 200 milyon dolar yatırım aldı. Yatırım turunda Sofina ve SoftBank Vision Fund 2 liderliği üstenirken, Molten Ventures, Silicon Valley Bank/SVB Capital, HV Capital, Signal Ventures Capital ve Speedinvest tura katılım gösterdi.
2020 yılında kendini "yetenek geliştirme platformu" olarak tanımlayan CoachHub'ın, 30 milyon dolar yatırım aldığını sizlere aktarmıştık. Girişim ayrıca 2021 yılında tamamladığı B serisinde toplamda 80 milyon dolar yatırım aldı. Bu yeni yatırım ile birlikte CoachHub'ın aldığı yatırım miktarı 330 milyon dolara ulaştı.
Dünya çapında koçluğu demokratikleştirmeyi hedefleyen CoachHub, iki kardeş Matti ve Yannis Niebelschuetz tarafından 2018 yılında kuruldu. CoachHub, yöneticilere sosyal beceri için koçluk hizmeti sunarken, pandemi boyunca çalışanları duygusal anlamda destekledi.
Niebelschuetz ABD'de yaşanan "Büyük İstifa" sürecine dikkat çekerek, pek çok çalışanın tükenmişlik nedeniyle istifa yolunu seçtiğini dile getiriyor. Çalışanların esenliğine yatırım yapmanın, çalışanın akıl sağlığını iyileştirdiğini, stresi azalttığını ve çalışma hayatına anlam kattığını açıklıyor.
CoachHub platformundaki koçlar, 60 dilde destek veriyor. CoachHub ayrıca arayüz olarak 14 dili destekliyor. Böylece girişim, Sharpist ve BetterUp gibi dijital koçluk hizmeti sunan rakiplerinden ayrışıyor. Buna ek olarak platformun koçları ve çalışanları eşleştirmek için yapay zeka tabanlı bir teknoloji geliştirdiğini eklemekte fayda var.
CoachHub'ın gelir modeli kişi başına aylık ödeme olarak öne çıkıyor. Platformun oturum başına ödeme almaması, şirketlere hizmetten yararlanırken daha esnek hareket edebilme imkanı sunuyor. Bu sayede şirketler, birden fazla yılı kapsayan anlaşmalara imza atabiliyor.
CoachHub, 90 ülkede 3 bin 500 işletme koçuna ev sahipliği yapıyor. Şirket, Coca Cola, Danone, Toyota, LVMH, L’Oreal, Credit Suisse ve Twitter dahi 500'den fazla kuruma hizmet veriyor.
Geçen yıl Asya pasifik pazarına adım atan CoachHub, Singapur'a ofis açtı. Güneydoğu Asya'daki operasyonunu güçlendirmeyi hedefleyen şirket, Malezya, Endonezya, Tayland ve Filipinlerde'ki büyümesini hızlandıracak.
Asya'da 50 çalışanı bulunan şirket, bu yeni yatırım turu ile ekibe yeni isimler katmaya hazırlanıyor. Tüm operasyonunu ise 850 çalışan ile yürüten girişim, yıl sonuna kadar bu sayıyı 1000'e çıkarmayı hedefliyor.
Kaynak : Webrazzi
2020 yılında kendini "yetenek geliştirme platformu" olarak tanımlayan CoachHub'ın, 30 milyon dolar yatırım aldığını sizlere aktarmıştık. Girişim ayrıca 2021 yılında tamamladığı B serisinde toplamda 80 milyon dolar yatırım aldı. Bu yeni yatırım ile birlikte CoachHub'ın aldığı yatırım miktarı 330 milyon dolara ulaştı.
Faaliyet alanı
Dünya çapında koçluğu demokratikleştirmeyi hedefleyen CoachHub, iki kardeş Matti ve Yannis Niebelschuetz tarafından 2018 yılında kuruldu. CoachHub, yöneticilere sosyal beceri için koçluk hizmeti sunarken, pandemi boyunca çalışanları duygusal anlamda destekledi.
Niebelschuetz ABD'de yaşanan "Büyük İstifa" sürecine dikkat çekerek, pek çok çalışanın tükenmişlik nedeniyle istifa yolunu seçtiğini dile getiriyor. Çalışanların esenliğine yatırım yapmanın, çalışanın akıl sağlığını iyileştirdiğini, stresi azalttığını ve çalışma hayatına anlam kattığını açıklıyor.
CoachHub platformundaki koçlar, 60 dilde destek veriyor. CoachHub ayrıca arayüz olarak 14 dili destekliyor. Böylece girişim, Sharpist ve BetterUp gibi dijital koçluk hizmeti sunan rakiplerinden ayrışıyor. Buna ek olarak platformun koçları ve çalışanları eşleştirmek için yapay zeka tabanlı bir teknoloji geliştirdiğini eklemekte fayda var.
CoachHub'ın gelir modeli kişi başına aylık ödeme olarak öne çıkıyor. Platformun oturum başına ödeme almaması, şirketlere hizmetten yararlanırken daha esnek hareket edebilme imkanı sunuyor. Bu sayede şirketler, birden fazla yılı kapsayan anlaşmalara imza atabiliyor.
Öne çıkan veriler ve gelecek planları
CoachHub, 90 ülkede 3 bin 500 işletme koçuna ev sahipliği yapıyor. Şirket, Coca Cola, Danone, Toyota, LVMH, L’Oreal, Credit Suisse ve Twitter dahi 500'den fazla kuruma hizmet veriyor.
Geçen yıl Asya pasifik pazarına adım atan CoachHub, Singapur'a ofis açtı. Güneydoğu Asya'daki operasyonunu güçlendirmeyi hedefleyen şirket, Malezya, Endonezya, Tayland ve Filipinlerde'ki büyümesini hızlandıracak.
Asya'da 50 çalışanı bulunan şirket, bu yeni yatırım turu ile ekibe yeni isimler katmaya hazırlanıyor. Tüm operasyonunu ise 850 çalışan ile yürüten girişim, yıl sonuna kadar bu sayıyı 1000'e çıkarmayı hedefliyor.
Kaynak : Webrazzi