C
Candeğer Muradoğlu
Misafir
Yapay zeka şirketi DevRev, 100.8 milyon dolar yatırım aldı. Platformun değerlemesi 1,15 milyar dolara yükseldi. 2020 yılında kurulan DevRev'in toplam yatırım miktarı ise 150 milyon doların üzerine çıktı. ABD merkezli şirketin A serisi yatırım turunda Khosla Ventures ve Mayfield Fund yer aldı.
Şirket, yeni gelen yatırımı yapay zeka destekli müşteri ilişkileri yönetimi platformunu geliştirmek ve küresel büyümesini hızlandırmak için kullanacağını açıkladı.
Dheeraj Pandey ve Manoj Agarwal tarafından faaliyete geçen DevRev, müşteri ilişkilerini yönetmek için yapay zeka destekli bir yazılım geliştiriyor. Bu yazılım, geleneksel müşteri ilişkileri yönetimi yani CRM sistemlerinden farklı olarak müşteri etkileşimlerini daha derinlemesine analiz ediyor. Öte yandan karmaşık iş ilişkilerini bir bilgi grafiği halinde sunuyor.
Şirketin geliştirdiği ürünler arasında AgentOS yer alıyor. Bu platform, farklı kaynaklardan gelen verileri işleyip analiz ederek müşteri hizmetleri personeli, mühendis, ürün yönetici ve yazılımcılara yardımcı oluyor.
AgentOS, müşteri destek ve yazılım geliştirme süreçlerinde kullanıcılara daha bütünsel bir yaklaşım sunarak müşteri ihtiyaçlarının daha iyi anlaşılmasını ve doğru çözümlerin hızla sunulmasını sağlıyor.
Bu grafik, müşteri verilerini, ürün kullanım bilgilerini, çalışan performansını ve diğer iş süreçlerini birbirine bağlıyor. Bilgi grafiği, farklı veri kaynaklarından elde edilen bilgileri bir araya getiriyor. Tüm bu unsurlar arasındaki ilişkileri ortaya koyarak bu ilişkileri anlamlandırıyor.
Kaynak : Webrazzi
Şirket, yeni gelen yatırımı yapay zeka destekli müşteri ilişkileri yönetimi platformunu geliştirmek ve küresel büyümesini hızlandırmak için kullanacağını açıkladı.
Dheeraj Pandey ve Manoj Agarwal tarafından faaliyete geçen DevRev, müşteri ilişkilerini yönetmek için yapay zeka destekli bir yazılım geliştiriyor. Bu yazılım, geleneksel müşteri ilişkileri yönetimi yani CRM sistemlerinden farklı olarak müşteri etkileşimlerini daha derinlemesine analiz ediyor. Öte yandan karmaşık iş ilişkilerini bir bilgi grafiği halinde sunuyor.
Şirketin geliştirdiği ürünler arasında AgentOS yer alıyor. Bu platform, farklı kaynaklardan gelen verileri işleyip analiz ederek müşteri hizmetleri personeli, mühendis, ürün yönetici ve yazılımcılara yardımcı oluyor.
AgentOS, müşteri destek ve yazılım geliştirme süreçlerinde kullanıcılara daha bütünsel bir yaklaşım sunarak müşteri ihtiyaçlarının daha iyi anlaşılmasını ve doğru çözümlerin hızla sunulmasını sağlıyor.
Bu grafik, müşteri verilerini, ürün kullanım bilgilerini, çalışan performansını ve diğer iş süreçlerini birbirine bağlıyor. Bilgi grafiği, farklı veri kaynaklarından elde edilen bilgileri bir araya getiriyor. Tüm bu unsurlar arasındaki ilişkileri ortaya koyarak bu ilişkileri anlamlandırıyor.
Kaynak : Webrazzi