A
Arden Papuççiyan
Misafir
Çok kanallı bir e-ticaret platformu olarak karşımıza çıkan Shopiroller, işletmeler ve bireyler için başarılı bir alışveriş deneyimi sunma hedefi ile yola çıktı. Appnomi Ventures ekibinden doğan bir spin-off projesi olan Shopiroller, Bekir Çelik ve Arif Çağlar tarafından yönetiliyor.
Yaklaşık 2 yıl önce Ar-Ge sürecine başlayan Shopiroller, geçtiğimiz yılın Kasım ayında ise kapalı beta sürecine başladı. Kapalı beta sürecinde çeşitli ülkelerden toplamda 1639 erken erişim talebi alan Shopiroller, geçtiğimiz Haziran ayında ise public beta sürecine geçiş yaptı.
E-ticaret firmalarının işlerini büyütmek için ihtiyaç duyabilecekleri tüm araçları tek bir noktadan sunan çok kanallı bir e-ticaret platformu olan Shopiroller, hem halihazırda e-ticaret yapan hem de e-ticarete yeni başlayan kişi ve kurumlar için hizmet sunuyor.
Kullanıcılarına PayTR, Birleşik Ödeme, iyzico gibi ödeme servisleri için avantajlı komisyon oranları sunan Shopiroller, kargo için ise MNG Kargo ile iş birliğine gitti. Shopiroller tarafından aktarılan bilgilere göre platformun kullanıcıları kargolarını yüzde 75 indirimle gönderebilecekler.
Shopiroller ekibi tarafından aktarılan bilgilere göre platform içinde şu an için aktif bir şekilde satış yapan 296 farklı satıcı yer alıyor. İTÜ Çekirdek ön kuluçka programına da kabul edilen Shopiroller'ın hem ülkemizde hem de yurt dışında pek çok rakibi bulunuyor.
Platform, ülkemizde Shopier, Sopsy, shopalm ve ikas, yurt dışında ise Shopify, Ecwid ve Sellfy gibi önemli rakiplere sahip durumda. E-ticaret sitesi, mobil uygulama, link ile ödeme alma, sosyal medya entegrasyonu, pazar yeri entegrasyonu gibi özellikleri tek bir panel üzerinden sunarak rakiplerinin bir adım önüne geçmek isteyen Shopiroller, ücretsiz seçeneği ile birlikte satıcıların sıfır yazılım maliyeti ile satışa başlayabilmelerine de olanak tanıyor.
Şu ana kadar herhangi bir yatırım almayan Shopiroller, Saas abonelik ve komisyon bazlı bir gelir modeline sahip. Shopiroller'ın temel hedefi ise dünyada en çok kullanılan e-ticaret sistemlerinden biri olmak.
Kaynak : Webrazzi
Yaklaşık 2 yıl önce Ar-Ge sürecine başlayan Shopiroller, geçtiğimiz yılın Kasım ayında ise kapalı beta sürecine başladı. Kapalı beta sürecinde çeşitli ülkelerden toplamda 1639 erken erişim talebi alan Shopiroller, geçtiğimiz Haziran ayında ise public beta sürecine geçiş yaptı.
E-ticaret firmalarının işlerini büyütmek için ihtiyaç duyabilecekleri tüm araçları tek bir noktadan sunan çok kanallı bir e-ticaret platformu olan Shopiroller, hem halihazırda e-ticaret yapan hem de e-ticarete yeni başlayan kişi ve kurumlar için hizmet sunuyor.
Kullanıcılarına PayTR, Birleşik Ödeme, iyzico gibi ödeme servisleri için avantajlı komisyon oranları sunan Shopiroller, kargo için ise MNG Kargo ile iş birliğine gitti. Shopiroller tarafından aktarılan bilgilere göre platformun kullanıcıları kargolarını yüzde 75 indirimle gönderebilecekler.
Shopiroller ekibi tarafından aktarılan bilgilere göre platform içinde şu an için aktif bir şekilde satış yapan 296 farklı satıcı yer alıyor. İTÜ Çekirdek ön kuluçka programına da kabul edilen Shopiroller'ın hem ülkemizde hem de yurt dışında pek çok rakibi bulunuyor.
Platform, ülkemizde Shopier, Sopsy, shopalm ve ikas, yurt dışında ise Shopify, Ecwid ve Sellfy gibi önemli rakiplere sahip durumda. E-ticaret sitesi, mobil uygulama, link ile ödeme alma, sosyal medya entegrasyonu, pazar yeri entegrasyonu gibi özellikleri tek bir panel üzerinden sunarak rakiplerinin bir adım önüne geçmek isteyen Shopiroller, ücretsiz seçeneği ile birlikte satıcıların sıfır yazılım maliyeti ile satışa başlayabilmelerine de olanak tanıyor.
Şu ana kadar herhangi bir yatırım almayan Shopiroller, Saas abonelik ve komisyon bazlı bir gelir modeline sahip. Shopiroller'ın temel hedefi ise dünyada en çok kullanılan e-ticaret sistemlerinden biri olmak.
Kaynak : Webrazzi