T
Tuğçe İçözü
Misafir
Coca-Cola “Zero Sugar Byte”ı ilk olarak Metaverse'de tanıtmaya karar verdi. Fortnite ekosisteminde yerini alan bu sanal içecek, fiziksel olarak Mayıs ayında tüketicilerle buluşacak.
İçecek tasarımını oyuna yerleştirmek için oyun kuruluşu PWR ile iş birliği yapan Coca-Cola, Fortnite Creative'de Pixel Point isimli özel bir ada yaratıyor. Pixel Point'i ziyaret eden kullanıcılar, Coca-cola temalı oyunlar oynayacak. Mini oyunların yanı sıra koleksiyonların yayınlanacağı ve gizli hazinelerin keşfedileceği bir süreç kullanıcıları bekliyor.
Coca-Cola konuyla ilgili yaptığı açıklamada adanın üretim süreçlerinde Epic Games ya da Fortnite'ın sponsor olarak konumlanmadığını vurguladı. 2 Mayıs'tan itibaren ABD'deki dükkanlarda yerini alacak olan bu yeni içeceğin tadı ise merak konusu. Şirket, yeni içeceği "piksellerin aroması" ifadesiyle tanımlıyor.
Coca-Cola küresel strateji kıdemli direktörü Oana Vlad yaptığı açıklamada Coca-Cola Creations'ın ikinci ürününde piksellerin oyunbazlığından ilham alan yenilikçi bir tat yaratmak istediklerini, oyun sektörünün mümkün kıldığı deneyimlerden güç aldıklarını belirtti.
Coca-Cola Creations, daha önce de Coca-Cola Starlight kapsamında AR filtreler, ASMR deneyimler ve Staple iş birliğiyle özel giyim ürünleri tasarlamıştı. Şirketin Coca-Cola Creations çatısı altında çıkardığı her bir ürün, Z kuşağının dilinden konuşmak için farklı alanları sahiplenmeye devam ediyor.
Bu bağlamda Pixel Point oyunlarının da yeni pazarlama stratejilerini beraberinde getireceğini söylemek mümkün.
Kaynak : Webrazzi
İçecek tasarımını oyuna yerleştirmek için oyun kuruluşu PWR ile iş birliği yapan Coca-Cola, Fortnite Creative'de Pixel Point isimli özel bir ada yaratıyor. Pixel Point'i ziyaret eden kullanıcılar, Coca-cola temalı oyunlar oynayacak. Mini oyunların yanı sıra koleksiyonların yayınlanacağı ve gizli hazinelerin keşfedileceği bir süreç kullanıcıları bekliyor.
Coca-Cola konuyla ilgili yaptığı açıklamada adanın üretim süreçlerinde Epic Games ya da Fortnite'ın sponsor olarak konumlanmadığını vurguladı. 2 Mayıs'tan itibaren ABD'deki dükkanlarda yerini alacak olan bu yeni içeceğin tadı ise merak konusu. Şirket, yeni içeceği "piksellerin aroması" ifadesiyle tanımlıyor.
Coca-Cola küresel strateji kıdemli direktörü Oana Vlad yaptığı açıklamada Coca-Cola Creations'ın ikinci ürününde piksellerin oyunbazlığından ilham alan yenilikçi bir tat yaratmak istediklerini, oyun sektörünün mümkün kıldığı deneyimlerden güç aldıklarını belirtti.
Coca-Cola Creations, daha önce de Coca-Cola Starlight kapsamında AR filtreler, ASMR deneyimler ve Staple iş birliğiyle özel giyim ürünleri tasarlamıştı. Şirketin Coca-Cola Creations çatısı altında çıkardığı her bir ürün, Z kuşağının dilinden konuşmak için farklı alanları sahiplenmeye devam ediyor.
Bu bağlamda Pixel Point oyunlarının da yeni pazarlama stratejilerini beraberinde getireceğini söylemek mümkün.
Kaynak : Webrazzi